Рефлексія Сова Юлия Михайловна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати переваги використання методы проекту в навчаннi учнiв,а саме, проекти згуртовують дітей, розвивають комунікабельність, бажання допомогти іншим, вміння працювати в команді і відповідальність за спільну роботу. Я проаналізувала переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме створення проекту дозволяє змістити акцент з процесу пасивного накопичення учнем суми знань на оволодіння ним різними способами діяльності в умовах доступності інформаційних ресурсів. Ми створили особисту сторiнку на Заповiки та внесли особистi данны,створили блог. Мені доволi легко було працювати на платформі ЗапоВіки.

Модуль 2

Пiд час роботи в цьому модулi я навчилася працювать з програмою Microsoft Publisher, створювати буклет, та блог. Менi було доволi важко створювати буклет, тому що, я ще не мала досвiду роботи з програмою Microsoft Publisher. Мы створили шаблон проекту, та навчилися робити посилання.

Модуль 3

Цей модуль допомiг менi з'ясувати, як правильно вибрати тему проекту, яка зацiкавить учнiв, а також ставити ключовы, тематичнi та змiстовi питання до проекту.

Модуль 4

В цьому модулі, ми займалися створенням учительської презентації, яка систематизує роботу учнів над проектом

Модуль 5

В цьому модулі ми займалися дуже цікавою роботою, яка дійсно знадобиться у моєї роботі, це робота з спільними документами. А також нам пояснили важливість авторського права при створенні документів

Модуль 6

Робота з цим модулем була цікавою та новою для мене, в ньому ми створювали мережевий опитувальник, працювали з google-формами, створювали опитування та тестуванна для нашего учбового проекту

Модуль 7

В цьому модулі, було дуже цікаво працювати, тому що робота учнів з інтерактивними холстами - це підвищення мотивації для вивчення англійської мови. Було дуже цікаво, відчути себе учнями

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання". Під час роботи я працювала над ствроренням листа самооцінювання, листа взаємооцінювання, та рефлексії для учнів. Продовжила роботу над проектом.

Модуль 9

Цей модуль допоміг меня навчитися створювати навчальны матеріали (організаційна діаграма;kahoot, кросворд, ребус, пазли, якы допоможуть зацікавити учнів в роботы над проекту.

Модуль 10

В цьому модулі ми продожили створювати навчальні матеріали (ЗХД-таблиця; QR-коди; інтерактивні вправи). Це було цікаво, але складно.

Модуль 11

Навчиладся виступати як "сірий" та "білий" опонент. Дороблювала недороблене, готувалася до завершення та захисту проеку, обговорювали проекти колежанок на ЗапоВикі та проводила самоаналіз виконаної роботи.