Рефлексія Тарханян Арміна Оганесівна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Я познайомилася із курсом "Інтел"10 .Тепер я знаю як створити власний аккаунт та пошту.Познайомилася з сайтом заповікі,але були певні труднощі з виконанням поставлених завдань.

Модуль2

В цьому модулі ми працювали над створенням буклету. Були певні труднощі з пошуком необхідних ілюстрацій та тексту , але завдання було виконано своєчасно. Також ознайомилась з структурою та цілями методу проектів.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені використати навчальні досягнення в проектах та зрозуміти призначення основних питань проекту, а саме:вміння сформулювати проблему і цілі проекту ; визначити зміст ключового запитання; як правильно сформулювати тематичні запитання, якіб могли зацікавити учнів і допомогти їм зробити дослідження з певного питання

Модуль 4

На цьому модулі я вдосконалила навички щодо створення презентаці. Відредагувала деякі розділи свого плану вивчення проекту.

Модуль 5

В цьому модулі дізналися про порушення авторського права, був, навіть, приклад цього порушення. Також разом працювали над документом "Microsoft Office"

Модуль 6

В цьому модулі ми вчилися свторювати опитувальник в google-формі. Така форма опитування не тільки полегшує роботу вчителя, але й дозволяє з легкістю зробити звіт за його результатами. Були певні труднощі.

Модуль 7

В цьому модулі я навчилася працювати з інтерактивним холстом. Мені дуже сподобалось .

Модуль 8

Модуль допоміг з'ясувати: ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій для підтримки та оцінювання процесу навчання; значущість оволодіння навичками особистості 21 століття; удосконалив мої знання щодо створення вікі-сторінок.

Модуль 9

Створювала ребуси і кросворди. Нам було дуже цікаво, захопливо, легко. Сподіваюся дітям також.

Модуль 10

В цьому Модулі ми створювали інтерактивні вправи та З-Х-Д таблицю.ОзОзнайомились з новими інтернет ресурсами які допомогають створювати різні види завдань для учнів.

Модуль 11

Переглянула основні документи Портфоліо, доопрацювала розділи плану вивчення теми. Протягом курсу отримала знання як можна ефективно використовувати компютерні технології для оцінювання навчання учнів. Отримані знання буду вдосконалювати на практиці.