Рефлексія Харченко Юлія Юріївна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

У першому модулі дізналася про основні завдання тренінгу. Познайомилася з порталом ЗапоВікі. Навчилася створювати на сайті ЗапоВІКІ власну сторінку та ознайомилася з електронним підручником.

Модуль 2

Метою другого модуля було створення вчительського буклету про "метод проектів". Шукала в Інтернеті матеріал про "Метод проектів".

Модуль 3

Працюваланад ключовим, тематичними та змістовими питаннями до проекту. Працювала над складанням плану проведення проекту.

Модуль 4

Познайомилася з прикладами ЗХД таблиці. Розробила власну таблицю до проекту. Продовжила роботу над планом проведення проекту.

Модуль 5

Працювала над оформленням посилань з проекту на блог, гугл диск. Ознайомилася з авторським правом на порталі ЗапоВікі.

Модуль 6

Продовжила роботу з сервісами гугл, оскільки вже працювала і мала блог, і гугл диск то нічого нового не дізналася, але створення анкети чи опитування на гугл диску є гарною можливістю урізноманітніти проведення тестових завдань на уроках англійської мови.

Модуль 7

Ознайомилася з прикладами учнівських робіт. Зробила учнівські презентації для двох команд, також два інтерективних плаката у різних сервісах згідно до тематики мого проекту. Робота з інтерактивними плакатами є прекрасною альтернативою створення презентації. Вже працювала з сервісом "Glogster", який дозволяє створювати інтерактивні плакати,але нажаль такий вид роботи у школі є досить складним через відсутність Інтернету у певних аудиторіях.

Модуль 8

У цьому моділі працювала над засобами оцінювання проекту. Переглянула приклади засобів оцінювання проектів. Створила власні 3 документи: Критерії оцінювання до проекту, самооцінювання та рефлексія для учнів. Подібні засоби оцінювання допоможуть учням критично поглянути на свою роботу, оцінити свої досягнення та здобутки або ж навпаки побачать свої помилки і зможуть раціонально оцінити свій проект.

Модуль 9

Навчилася підбирати завдання учням, враховуючи індивідуальну особливість. Підібрала завдання для обдарованих дітей та дітей з особливими потребами. Підбір завдань враховуючи рівень знань та вмінь учнів(дві команди мають різні завдання, дві тематики презентацій та дві різні теми для створення інтерактивного плакату). Дуже важливо враховувати особливості учнів, якщо правильно підібрані завдання то навіть учень середнього рівня буде мати змогу виконати проект і представити свій інтерактивний плакат з тією темою, яка буде для нього цікавою і він зможе з легкістю підібрати матеріал до теми.

Модуль 10

Я з’ясувала роль фасилітатора, а саме: у будь-який час прийти на допомогу учням чи то на етапі планування проекту, опрацювання питань, чи то підготовки кінцевого продукту, відслідковувати їхню діяльність з виконання проекту, вчасно втручатися, якщо відбувається затримка у виконанні того чи іншого виду роботи. Це дуже незвично, адже в школі завжди вчитель повністю контролює дію учнів, а тут треба зрозуміти, що вчитель лише надає настанови, підказує, допомагає і дає змогу учням повністю розкрити творчий потенціал, дає змогу розкрити і представити власні ідеї. Роль фасилітації полягає наштовхнути учнів до правильного рішення. Допомогти зрозумити яким шляхом продовжувати роботу над проектом. Учні мають робити все самостійно, а вчитель лише надихає і корегує привильність виконання роботи над проектом.

Модуль 11

Цей модуль допоміг мені навчитися зберігати різні документи, які створювала під час проекту, на Google-диску, також створювати та корегувати он-лайн документи і виконувати спільні корекції над ними на гугл-диску. Для мене це був знайомий спосіб зберігання інформації, але всеодно цікаво ще раз послухати про можливість спростити дії у роботі. Це дійсно необхідна інформація для подальшої роботи над проектами, з різною документацією, яка неодмінно стане у пригоді у роботі вчителя.