Рефлексія Хіміч Катерина Юріївна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме ознайомитися з цілями та завданнями курсу. Згадати особливості роботи з ресурсом ЗапоВікі.

Модуль 2

На данному етапі розпочали роботу саме над проектом і розумінням того,як важливо правильно ставити ключові та змістові питання. .Було легко зорієнтуватися у виборі теми роботи.

Модуль 3

На цьому етапі не виникло ніяких труднощів.Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як створювати інформаційний буклет у "Microsoft Publisher". Програма корисна тому, що містить різноманітні готові шаблони.

Модуль 4

Цей модуль допоміг мені створити презентацію вчителя. Необхідно було творче підійти до створення презентації.

Модуль 5

В цьому модулі я заповнювала план вивчення проекту, шукала необхідну літературу, дізналася про правила користування авторським правом.

Модуль 6

Цей модуль допоміг мені навчитися створювати google-форми. Працювали на гугл-диску. Це дуже легкий спосіб зберігати необхідні документи.

Модуль 7

В цьому модулі я навчилася створювати учнівський інтерактивний холст за допомогою інтернет-ресурсів. Це дає можливість розміщувати на холсті сайту відео, фото, малюнки, текст.

Модуль 8

В цьому модулі ми складали листи оцінювання, взаємооцінювання, рефлексію.

Модуль 9

В цьому модулі ми працювали з таблицею З-Х-Д. В цій таблиці учні мають визначити, що вони знають про тему нашого проекту, що хочуть дізнатися та, що дізналися. Ми навчилися будувати організаційну діаграму.

Модуль 10

Цей модуль був найкреативнішим. Ми опанували багато цікавих інтернет-сервісів. Створювали ребуси, кросворди, пазли, QR-коди, Kahoot. Думаю для моїх учнів це буде цікавою знахідкою.

Модуль 11

В даному модулі ми захищали проекти (білий-сірий опонент) та провели обговорення на ЗапоВікі.