Рефлексія Шушкевич Анна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені визначити власні цілі навчання на цьому тренінгу:

- зареєструватися на платформі Заповікі;

- створити власну сторінку на сайті;

- створити власний блог у програмі Blogger;

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі:
- знаходити і критично оцінювати інформацію;
- презентувати свою діяльність;
- вчитися працювати у команді;
На цьому етапі я обрала тему проекту, навчилася ставити ключові, тематичні та змістовні питання.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені навчитися створювати буклет за допомогою програми Publisher. Це було цікаво і пізнавально. Я і надалі буду використовувати цю програму. Також я створила власний блог на платформі блоггер.


Модуль 4

В цьому модулі я закріпила навички роботи з PowerPoint, створила вчительську презентацію.Ця робота зайняла багато часу.

Модуль 5

В цьому модулі я отримала знання про інтернет безпеку. Навчилася правильно використовувати Інтернет-ресурси, дотримуючись закону про авторські права.

Модуль 6

В цьому модулі я дізналася про нові для мене форми опитування, які дать можливість по-іншому проводити тестові завдання. Було дуже цікаво,буду намагатися використовувати ці форми у своїй роботі.

Модуль 7

Ознайомилась з прикладами учнівських робіт,розробила учнівську презентацію. Продовжую удосконалювати навички роботи з комп'ютером.

Модуль 8

Цей модуль допоміг розробити критерії оцінювання пректу,я ознайомилась з класифікацією інструмента оцінювання в проектній діяльності. Відкриваю для себе багато нового.

Модуль 9

В цьому модулі я навчилася працювати з інтерактивних холстом,складати ЗХД таблицю. Ми створювали ребуси, кросворди. Було цікаво і легко. Буду використовувати у своїй діяльності.

Модуль 10

Я зрозуміла роль фасилітатора: наштовхнути учнів до правильного рішення. Учні роблять все самостійно, вчитель корегує їхню діяльність.

Модуль 11

Я навчилася зберігати різні документи на Google диск. Це необхідна інформація для подальшої роботи. Дякую нашим
тренерам!