Рефлексія Якименко Любовь

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати цілі навчання на цьому тренінгу, а саме, як покращити свої власні можливості та уміння щодо впровадження ІТК в педагогічній діяльності. Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі.

Модуль 2

Сьогодні я навчилася працювать з програмою Microsoft Publisher та створила буклет, та блог. невисточало досвіду роботи, тому робота зайняла доволі багато часу. Створила шаблон проекту, та навчилась робити посилання.

Модуль 3

Ми формулювали питання: ключовi, тематичнi. змiстовi. Я зрозуміла, що формулювання питань, це доволi складна робота. Було цікаво, але складно через великий обсяг інформації.

Модуль 4

В цьому модулі, ми займалися створенням учительської презентації. Під час створення презентації навчилась користуватися програмою SMART ART.

Модуль 5

Працююци в цьому модулы ми ознайомились з важливість дотримання авторського права, а також способами правомірного використання "чужих" надбань в своїй діяльності, а також роботала зі спільними документами.

Модуль 6

Сьогодні ми працювали з google-формами, створювали опитування та тестування, яке можно використовувати для роботи з проеком, як вчителям так і учням.

Модуль 7

В цьому модулі ми працювали з інтерактивними холстами, які сприяють підвищенню мотівації при вивченні англійської мови. Нам було цікаво уявити себе учнями

Модуль 8

Робота над створенням листа самооцінювання, листа взаємооцінювання, та рефлексії для учнів дала мені змогу краще усвідомити інструменти оцінювання. Продовжила роботу над проектом.

Модуль 9

Цей модуль допоміг меня навчитися створювати дидактичний матеріал, який можна створювати в мережі Інтернет та використовувати on-line (kahoot, кросворди, ребуси, пазли)

Модуль 10

В цьому модулі ми продожили створювати навчальні матеріали (ЗХД-таблиця; QR-коди; інтерактивні вправи) тому що елементи гри дуже важливо для дітей. Це було складно, але цікаво.

Модуль 11

Готувалася до завершення та захисту проеку, обговорювали роботу колег на ЗапоВикі та проводила самоаналіз виконаної роботи. Сьогодні навчилися робити критичні зауваження, а також реагувати на них, що сприяє покращення роботи. "Сірий" та "білий" опонент - це було цікаво.