Рефлексія учасника Арабок О.А.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль познайомив мене з тренінгом курсу Интел 10,0 " Навчання для майбутнього".Допоміг сформувати власні завдання та цілі для майбутнього проекту. Ознайомив з основними ресурсами, а саме: посібником,сайтами допоміжних матеріалів, які допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу.

Модуль 2

Ознайомилась з публікацією " Навичок 21 століття". Переглянула приклади педагогічних ідей про використання методів проекта. Створила буклет для ознайомлення батьків та учнів з методом проета.

Модуль 3

На цьому модулі я обговорила тему проекта з колегами. Визначила навчальну ціль яка базуеться на освітні стандарти.Обговорила ісформалювала основні запитання для виконання досліджень учнів.

Модуль 4

В цьому модудулі я познайомилась з різними видами оцінювання та почала створювати план оцінювання згідно державному стандарту.В ході роботи на тренінгу сформулювала ключове, тематичне та змістові питанняю. Навчилась складати "З-Х-Д" та організаційну діаграму. Створила презентацію вчителя в яких відобразила кючові концепції.

Модуль 5

Ознайомився з поняттям авторське право. .Навчився використовувати в роботі інтернетресурси,аналізувати їх, робити на них посилання. Ознайомився з правилами написання друкованих і інтернетресурсів.

Олена,трішки більше особистих емоцій і почуттів.--Уманская Татьяна (обсуждение) 15:32, 19 ноября 2014 (EET)

В вашій рефлексії мало приділено уваги емоційному стану та роботі із безпечним поводженням в інтернеті.--Забигайло (обсуждение) 15:56, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Internet- сервісів Веб2.0 у спілкуванні та співпраці при навчанні моїх учнів, а саме створювати різні продукти з обраної теми, тим самим підвищувати рівень творчої та дослідницької діяльності у співпраці. Щодо аналізу власного навчання, уточнила Основні запитання проекту та обміркувала оцінювання учнів у проекті, а саме: намагалася навчитися створювати googlе-документи,а саме онлайн- опитування для учнів.


Олена, так тримати!!! --Гулякова Вікторія (обсуждение) 15:33, 19 ноября 2014 (EET)

Олена, хотілося б більш детально почути які різні продукти з обраної теми Ви будете створювати.--Уманская Татьяна (обсуждение) 15:47, 19 ноября 2014 (EET)

Хотілося б трохи більшої уваги приділити вам при створенні гугл - документів.--Забигайло (обсуждение) 15:56, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

Працюючи над вправами модуля 7 ознайомилася із різними прикладами презентацій результатів роботи учнів над проектом. Створила самостійно учнівську презентацію. Навчалася створювати бланк оцінювання презентації. Мені треба попрацювати над іншими видами презентацій результатів роботи учнів над проектом, наприклад, створюванням блогу.

Модуль 8

В цьому модулі ознайомилася з різними стратегіями оцінювання, класифікацією інструментів оцінювання роботи учнів. Планую надалі ознайомитися з основними видами оцінювання учнівської роботи.

Модуль 9

Сьогодні я поглибила свої знання з використання на уроках диференціації навчання. Проглянула різноманітні приклади навчальних матеріалів для підтримки успішного навчання учнів різного рівня обученності.Познайомилась з новит терміном - фасилітація і з'ясувала, що це таке. Мені було цікаво працювати в парах.Дякую колегам за об'єктивну критику та реальну допомогу.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені визначити роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів та показав, як правильно будувати співпрацю з учнями і надавати їм допомогу. Фасилітація полегшує взаємодії всередині групи. Це одночасно процес і сукупність навичок, що дозволяють ефективно організовувати обговорення складної проблеми чи ситуації без втрат часу та за короткий термін виконати поставлене завдання із максимальним залученням учасників процесу. Завдяки цілеспрямованим діям фасилітатора ( а зрозуміліше - керівника) формується "групова пам’ять", учасники під час співпраці в групі мають чітко сформовані і зрозумілі цілі та завдання та методи їх реалізації.

Модуль 11

Закінчили роботу над проектом. Час пролетів, на диво, швидко. На цих курсах я дізналася, що використовуючи комп'ютерні технології, можна розширити межі творчої діяльності і вчителі, і учня; залучити учнів до самостійної дослідницької діяльності під час вирішення завдань практичного змісту. Спираючись на різні критерії та форми оцінювання всіх видів діяльності учнів, є можливість розширити також і рамки навчального процесу, використовуючи комп'ютер для спілкування, пошуку додаткової інформації, створення презентацій, веб-сайтів.