Рефлексія учасника Білан Н.С.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Проходження модуля 1 дало мені можливість побачити переваги колективної роботи на порталі та впроваджувати це в свою педагогічну діяльність. Також цей модуль допоміг мені у створенні різних видів посилань та використання їх. Виконуючи завдання модуля, я навчилась редагувати інформацію на сторінках порталу

    • Дуже добре, що ви звернули увагу на можливість колективної роботи на порталі Заповікі, але спробуйте деталізувати, які саме переваги ви побачили. Наразі ви звернули увагу лише на роботу з порталом ЗапоВікі, спробуйте згадати та проаналізувати й інші вправи, які ви виконували при вивченні модуля 1. --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:29, 19 января 2015 (EET)

Під час роботи над модулем я використала комп'ютерні програми та різноманітні інтернет-ресурси, що дозволили мені створити персональну вікі-сторінку та зареєструватись на вікі-сайті. Також, цей модуль допоміг мені поставити реальні цілі для свого особистого та професійного росту.

Модуль 2

Під час виконання модулю ми проаналізували проблему формування в учнів навичок, які будуть їм потрібні в 21 столітті, створили власний портрет сучасного учня. Крім того, я познайомились з особливостями використання методу проектів в навчальному процесі, відновила в пам'яті алгоритм створення публікацій, закріпила вміння використовувати Інтернет-ресурси і вдало це застосувала на практиці при створенні власного буклету. Позитивним для себе визначила знайомство з навичками 21 століття, які необхідні для сучасного учня.

Модуль 3

Під час проходження модулю ми обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів. При плануванні власної теми ми проаналізували державний стандарт та навчальну програму з метою визначення критеріїв оцінювання процесу та результатів навчання учнів. Виконуючи модуль я визначила навчальні цілі, які будуть досягнуті під час роботи над проектом, розробила цикл основних запитань, які розкривають тему. Важко далося формулювання ключового запитання та конкретизація завдань, які учні повинні будуть виконати в процесі проекту.

Модуль 4

Під час проходження модулю ми познайомились з різними видами оцінювання, які застосовуються для того, щоб з'ясувати, що учні вже знають і вміють на початку виконання завдань проекту. Аналізуючи ці види ми визначили, що при навчанні за методом проектів більш актуальним є використання формуючого оцінювання, головною метою якого є не тільки діагностика рівня знань, а й досягнення інших цілей. Результатом проходження модулю є створення презентації про основні ідеї вивчення теми; створення організаційної діаграми та таблиці ЗХД для оцінювання навчальних потреб учнів. Невеликі труднощі виникли при виборі і створенні діаграми, тому бажаю повторити цей матеріал та закріпити на практиці.

Модуль 5

Я чула про авторське право, але ніколи не замислювалась над цим питанням. Цей модуль розкрив мені особливість використання інтернет-матеріалів, а саме: 1. Не можна вільно використовувати матеріали веб-сайту не порушуючи при цьому авторських прав. Як показує практика, ми майже постійно порушуємо авторські права!!! 2. Дізналась, яку інформацію необхідно вказати при цитуванні статті, що розміщена на іншому сайті. 3. Дізналась, що зовсім нескладно довести будь-які порушення закону про авторське право в Інтернеті. Дуже часто учні та і ми вчителі не замислюємося над тим, що скачуючи презентацію, фотоматеріали, музику порушуємо авторські права. Тому учням слід наголошувати про ці права при підготовці якогось матеріалу. На майбутнє хочу розробити собі, учням і навіть батькам пам’ятку про особливості використання матеріалів з Інтернету. Дуже корисним став документ для оформлення списку використаних джерел. Дякую авторам проекту за таку допомогу. P.S .Дуже сподобалась атмосфера на тренінгу, він пройшов легко і невимушено. Респект тренеру.

Модуль 6

Дуже , дуже корисна інформація. Додола до свого кошика «Цього я не знала» веб-ресурси про безпечне і відповідальне використання Інтернету. Тепер я знаю, як доцільно використовувати інтернет-ресурси для покращення навчального процесу та професійного росту.

Модуль 7

Ніколи не думала, що підготовка проектної роботи учнів така важка. При плануванні учнівської презентації необхідно продумати широке коло запитань, починаючи від основних завдань проекту, врахувати вимоги навчальних програм і стандартів, не забути про навички 21 століття. Найваще дався вибір саме тих комп’ютерних технологій, які краще допомогли б продемонструвати навички учнів, проблеми виникли при створенні діаграми в презентації учнів. В цьому питанні мені допомогла моя колега, за що їй велике спасибі.

Модуль 8

Цей модуль дуже корисний. Я познайомилась з класифікацією інструментів оцінювання в проектній діяльності. Тренери показали мені як залучити учнів до процесу оцінювання , тим самим змінюючи їх відношення до навчання. Саме такий вид оцінювання, на мою думку, допоможе вирішити поставлені навчальні цілі. Крім того, познайомилась з поняттям «вага», яка допомагає об’єктивно оцінити учнів Ура, я нарешті навчилась вносити матеріали на портал Заповіки!!! Велике спасибі Сокол І.М.

Модуль 9

Я познайомилась з новим для мене терміном "фасилітатор", тобто той, який координує в навчанні та практичній діяльності.Хочу наголосити, що саме координує, а не навчає. На жаль, на практиці "чистого " фасилітатора в умовах нашої школи не існує, адже ми ще самі не навчились та не навчилили наших дітей самостійно отримувати знання . Звичайно, це моя суб'єктивна думка. Розглянула приклади документів для фасилітації і створила свій документ. Спробую на практиці використати учнів в ролі фасилітаторів.

Модуль 10

"Диференціація" сьогодні для мене прозвучала як нове поняття. Я зрозуміла, щоб задовольнити потреби всіх учнів необхідно ретельно готуватися та планувати.Кожен учень потребує підтримки, щоб відчувати себе впевненно в будь-яких ситуаціях.Тому якраз диференціація в цьому питанні дуже доречна.

Модуль 11

Ура! Я нарешті закінчила роботу над проектом, підготовила Портфоліо до демонстрації та захисту. Велике спасибі за допомогу тренерам за те, що вони показали мені зовсім нове бачення проектної технології, навчили мене як правильно використовувати мережу Інтернет для створення веб-сторінок, що дозволить набути навичок 21 століття. Дякую за терпіння і роботу.