Рефлексія учасника Гулякової В.В.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Під час роботи в цьому модулі ми співпрацювали з іншими вчителями й обговорювати ідеї використання ІКТ у навчальному процесі. На цьому тренінгу я ознайомилася з новими комп’ютерними програми та різноманітними Інтернет-ресурсами, які допоможуть мені створити Портфоліо та нададуть методичну підтримку для підвищення якості результатів навчання учнів. А саме: блоґи,спільний Інтернет-ресурс,мережеві ресурси закладок на гіперпосилання потрібних вам веб-сайтів ,Інтернет-ресурси для спільного редагування документів при роботі в парах та малих групах тощо. Майже всі питання та вправи мені зрозумілі, тіль дещо не докінця розібралася із зовнішніми посиланнями.

Модуль 2

У цьому модулі ми проаналізували та обговорили проблему формування в учнів навичок, які будуть їм потрібні в 21 столітті, та ознайомитеся з сучасними інноваційними педагогічними ідеями. Сформулювали характеристики, риси, якості, навички і знання, які допоможуть учням стати успішними в 21 столітті. Під час роботи в цьому модулі я створила буклет щодо методу проектів(рекомендації для вчителів). Після опрацювання Модуля 2 я вже маю ідею щодо уточнення теми, яку я буду розробляти.

Модуль 3

Працюючи в модулі 3 ми, виходячи з вимог державних освітніх стандартів, навчальних програм та навичок, потрібних для життя у 21 столітті, щоб учні отримали ґрунтовні знання з важливої ключової теми з фізики,сформулювали цілі дослідницької роботи для учнів, обговорили ключові, тематичні та змістовні питання з колегами, це допомогло мені більш ефективно спланувати етапи досліду, виправти деякі помилки.

Модуль 4

Під час виконання цієї вправи ми познайомилися з різними видами оцінювання, які застосовуються для визначення того, що учні вже знають і вміють на початку виконання завдань проектів, створили перший варіант плану оцінювання учнів, який теж має бути зосередженим на знаннях та вміннях, які мають отримати учні при роботі в проекті. Ми переглянули різноманітні види оцінювання і продумали, як можна їх використати при вивченні теми. Створили діагностичну діаграму з теми, З-Х-Я-Д таблицю для роботи в проекті. Отримала велике задоволення від роботи та спілкування.)))

Модуль 5

В цьому модулі працювати було складніше ніж в попередніх, але я вссеж- таки з цим впоралася. Я навчилася робити правильно посилання на ввикористані джерела, познайомилася з новими інтернет ресурсами. Після цього я зможу пояснити учням, як треба працювати з ресурсами інтернету та робити посилання.)))

Молодец!!!! В тебе гарна самооцінка. Твої набуті знання принесуть гарні результати!!!!!--Арабок Е.А. (обсуждение) 15:31, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

Під час работи в модулі 6 було цікаво створювати тести, використовуючи gogle диск. Ця робота була доволі важкою та, я думаю,що впоралася з нею добре і мені це знадобиться в подальшій роботі як вчителя предметника так і класного керівника. Також була доволі пізнавальною бесіда з колегами про безпеку в інтернеті. Цю тему я обов'язково обговорю з учнями.

Важко в навчанні, легко в роботі! Бажаю успіхів!!! --Арабок Е.А. (обсуждение) 15:32, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

В цьому модулі я створювала учнівську презентацію,яка за наповненням дещо відрізняється від тих, які я робила раніше. Познайомилася з новими сервісами роботи. Це все виявилося дуже просто та цікаво. Створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання.Я отримала задоволення від роботи.

Модуль 8

Під час роботи в цьому модулі ярозглянула створені іншими вчителями плани та описи оцінювання, набула досвіду для створення власного оцінювання. Запропоновані методи та інструменти оцінювання можуть бути використані при вивченні будь-якої теми. Також, на мою думку,це може допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні та готовими до співпраці. Вивчила новий для мене модуль оцінювання "до", "під час", "після". Це, мабуть, вірний підхід, оскільки учень знайомиться з критеріями оцінювання заздалегідь, він знає що від нього вимагають та який об'єм роботи треба виконати, щоб отримати бажану оцінку.

Модуль 9

Модуль присвячено диференційованому підходу девиз якого "Допоможи мені зробити самостійно!" Для учнів високого рівня навчальних досягнень розробила інструкцію з конкретними кроками дій. Погоджуюся з тим, що учні краще навчаються, коли вчитель формує у них навички, ознайомлює зі змістом та стратегіями, за допомогою яких можна самостійно вирішувати завдання.

Модуль 10

Даний модуль є продовженням модуля 5 тільки з зануренням в Інтернет. Вчитель-фасилітатор керує навчальним процесом сидячи вдома за комп'ютером, складає інструкції, алгориттми з виконання завдань. Як завжди, перед учителем стає проблема в мотивації учнів, адже нове покоління не дуже любить читати. Розробила презентацію, яка допоможе учням створити презентацію свого проекту. Фасилітація - стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності, допомога людині у вирішенні проблем, налагоджені комунікативної взаємодії.

Модуль 11

Невже кінец!? Зсмішані відчуття...як довго та в одночас швидко пройшло навчання. Велика подяка тренерам за допомогу. При роботі над проектом дізналась ще багато для себе нового.Залишилось тільки реалізувати напрацювання разом зі своїми учням.А всім колегам - успіхів та творчого натхнення!