Рефлексія учасника Забігайло І. І.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Познайомився з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, електронним довідником. Створив папку портфоліо, ознайомився з методом навчальних проектів.Я зрозумів, як можна використовувати навчальні дослідження в проектах: збір , аналіз, впорядкування та осмислення інформації.

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме: вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань. звертаються до питань реального життя учнів. формуються не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії. Працювати над створенням нового проекту, використовуючи сучасні інформаційні технології завжди цікаво.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме визначення назви проекту, ключового питання, тематичних та змістових питань. Проаналізував вимоги Державних стандартів та Програми з фізики щодо вивчення даної теми.

Модуль 4

В цьому модулі ми ознайомилися з поняттям формуючого оцінювання.Створили таблицю З-Х-Д, організаційну діаграму. Визначилися з основним змістом учительської презентації та створили її .

Модуль 5

Які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів?: навчати дітей критично оцінювати інформацію, дотримуватись авторського права і вказувати його, етичного використання інформаційних ресурсів.


А ще допоможе пояснити дітям, як запобігти неприємних ситуацій та не потрапити в "пастку"))--Гулякова Вікторія (обсуждение) 15:51, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

Я поміркував про те, як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання, як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті, як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та продуктивної праці..

Шановний Іван Іванович,на мою думку в цьому модулі корисним було ще те, що ми навчилися (або закріпили)робити посилання на інші ресурси. --Гулякова Вікторія (обсуждение) 15:47, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

Цей модуль допоміг мені створити приклад учнівської роботи, враховуючи основні вимоги: - робота повинна відповідати на ключове питання - вона повинна демонструвати володіння концепціями, навичками та знаннями - демонструвати володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів - мати зв’язок із реальним світом, життям учнів - відповідне та ефективне використання ІКТ - бути стислою та конкретною.

Модуль 8

Розробив форми проміжного та підсумкового оцінювання, враховуючи критерії оцінювання та основні положення про формуюче оцінювання.

Цей модуль допоміг мені зрозуміти що: • оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; • оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; • щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.

Модуль 9

Я зробив висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання-знаючи індивідуальні відмінності можливостей учнів, забезпечити кожному умови для формування пізнавальної діяльності. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, створювати різноманітні документи; ставити запитання та визначати окремі етапи діяльності учнів; створювати сприятливу атмосферу під час виконання проекту.

Модуль 11

Ось і закінчилось навчання.Велика подяка тренерам за допомогу. При роботі над проектом дізнався ще багато для себе нового.Залишилось тільки реалізувати напрацювання разом зі своїми учнями. А всім колегам - успіхів та творчого натхнення!