Рефлексія учасника Злиденна Н.А.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Сьогодні на занятті я познайомилася з версією Intel 10.0,з'ясувала її відмінність від версії Intel 3. Ірина Миколаївна познайомила нас з електронним посібником, який, як я вважаю, дуже допоможе мені в роботі.Виявилося, що в електроному підручнику можна робити закладки, маркування тексту, додавати коментарі. Тренер познайомила нас і з двома корисними сайтами:iteach.com.ua та zw.ciit.zp.ua. Працювала на своїй сторінці в Заповікі, згадала як можна робити внутрішні посилання. Намагалася сформулювати власні навчальні цілі на даний тренінг.Ввважаю, що під час роботи я підвищу свою майстерність.

Модуль 2

Час іде дуже швидко. Намагалися визначити характеристики,риси, якості ,навичок і знань, які допоможуть учням стати успішними в 21 столітті. Обмінюючись думками з колегами, виявилося, що ми називаємо майже однакові характеристики і, на жаль, знання стояли не на першому місці. Крім того аналізували статтю по методу проектів. Створила блог по рефлексії. Інтернет, як буває часто, не дуже хотів нас реєструвати у блогах.Тому рефлексію ми записуємо на wiki сторінці. Почала створювати публікацію по методу проектів для учнів. Дуже жалію про те, не маю доступу до Інтернету, щоб продовжити роботу вдома.

Модуль 3

Закінчили роботу на модулем 3.Визначали навчальні цілі, шо базуються на освітніх стандартах та спрямовані на формування навичок мислення вищих рівнів і навичок 21 століття згідно Держ.стандарту, навчальних програм та переліку навичок 21 століття.Ірина Миколаївна ознайомила з поняттям ключових, тематичних та змістовних питань,а потім ми намагалися підібрати всі види питань до свого проекту. Найбільше труднощі виникли при створенні ключого питання проекту. Кожен учасник проекту озвучив цілі і всі разом відкорегували помилки, які були допущені.В цілому робота була дуже цікавою і пізнавальною.

Модуль 4

В даному модулі познайомилася з формуючим оцінюванням в проектному навчанні, методами та інструментами оцінювання.Я створила діагностичну таблицю З-Х-Я-Д (в майбутньому планую використовувати цей метод діагностики), організаційну діаграму в Word за допомогою Smart Art. Я поглибила знання про середовище Micrisift Ofice, створюючи презентацію у PowerPoint. Заповнювала шаблон плану вивчення теми та план впровадження. Для мене це була кропітка робота. Сподіваюсь ця робота дозволить мені краще підготуватися до виконання проекту.

Модуль 5

Авторські права: з'ясувала в яких випадках правомірне використання творів,умови правильного цитування.Ура! Учні та вчителі звільняються від дії закону завдяки Положенню про правомірне використання, але обов'язково необхідне посиланя на автора. Почала роботу над заповненням списку використанної літератури попередньо познайомившись з правилами оформлення бібліографічного опису у списку джерел.Згадала як робити посилання зі своєї сторінки на необхідний для роботи Завдяки цьому модулю я навчилася додавати посилання у віки-середовищі, здійснювати огляд комунікаційних сервісів інтернету. Для мене дуже необхідні знання,поскількі потребую збереження великої кількості цікавої літератури.

Похвально, що ви так старанно працюєте для опанування навиків володінням інтернет- ресурсами. Я думаю, що в майбутньому це принесе вам велику користь.--Забигайло (обсуждение) 15:50, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

П'ять модулів позаду. Працювала в групі над питанням безпечного інтернету, приймала учась в обговоренні, з цікавістю слухала своїх колег.Далі було ще цікавіше. Створила папку на Google диске. Зберегла створенні документи в PDF форматі та завантажила їх на диск.Труднощів не виникло, крім того,що виникла необхідність паралельно розширювати можливості Microsoft для читання PDF файлів. Працювали на сервісі Google в формах. Я створила опитувальник необхідний для реалізації мого проекту та тест на перевірку знань.Змогла застосувати різні варіанти відповідей:текст,з однією правильною відповіддю із множини,на відповідність.Мені дуже-дуже сподобався цей вид роботи, хоча труднощі виникали:не зберігалася тема, яку вибирала.Завантажила тест на свою сторінку.Я молодець!

Як важливо, що людина так емоційно, так впевнено розповідає про свої здобутки, ділиться своїми наробками. Дійсно - ви великий молодець!!!--Забигайло (обсуждение) 15:50, 19 ноября 2014 (EET)

Бажаю терпіння і натхнення. Працюйте далі.--Viktor69 (обсуждение) 15:37, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

Сьогодні ми тренувалися створювати учнівську презентацію, були в ролі "учнів" та виконували свої ж завдання. Було і цікаво, і складно.Внесла зміни до Плану вивчення теми.

Модуль 8

На цьому занятті я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок ХХІ століття, якими вони бувають. Я навчилася розробляти свою систему оцінювання презентації. Створила форми для підсумкового оцінювання та внесла зміни до плану вивчення теми. Робота цікава, а із створенням таблиці-розбаловки виникали певні труднощі. Працюючи над модулем я навчилася користуватися Бібліотекою з оцінювання, адаптувати розміщені там документи з оцінювання до потреб мого класу та навчальних цілей. Доповнила деякі розділи в плані виконання проекту, з деяким питаннями були труднощі, але я з ними впоралася , дякуючи колегам.

Модуль 9

На цьому модулі Ірина Миколаївна допомогла розібратися у всіх нюансах портфоліо.Я за шаблонами вчилася створювати документи для диференційованої роботи: завдання для обдарованих учнів і з особливими потребами. В процесі роботи виникали цікаві ідеї, які можна буде втілити в роботі з учнями на уроках. Заповнила шаблон документа "План впровадження теми", внесла до нього відповідні зміни та доповнення. Велике спасибі!

Модуль 10

Даний модуль став продовженням модуля 5 тільки з зануренням в інтернет . Учитель - фасилітатор керує навчальним процесом сидячи вдома біля комп'ютера , створюючи інструкції , алгоритми з виконання завдань . Як завжди , перед учителем стане проблема в мотивації учнів , адже нинішнє молоде покоління намагається не читати інструкції.

Модуль 11

В останній день тренінгу я все-таки закінчила працювати над проектом, заповнила всі розділи портфоліо.Залишилося ще раз переглянути створені документи і розмістити їх на порталі ЗапоВікі. Цей тренінг дав багато нової цікавої інформації, допоміг систематизувати набуті раніше знання! Окрема подяка нашим тренерам Ірині Миколаївні та Наталії Володимирівні за людяне ставлення, допомогу та пітримку! Бажаю Вам творчого натхнення і до зустрічі!!!