Рефлексія учасника Кравець Т.І.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, як я можу вдосконалювати свій педагогічний досвід. Поставити цілі та які повинні бути очікувані результати від тренінгу основного курсу Intel "Навчання для майбутнього". Ознайомилася з основними ресурсами тренінгу. Створила персональну сторінку на вікі-сайті програми та папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту з фізики. --Лариса Карпова (обсуждение) 18:49, 9 декабря 2014 (EET)очень правильное суждение о совершенствовании педагогического опыта

Модуль 2

В процесі роботи з модулем 2 я розпочала планування з предмету фізики із застосуванням ІКТ, що сприяють розвитку навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття. Систематизувала свої знання про мету навчальних проектів. Переглянула приклади педагогічних ідей по створенню фізичних проектів. Створила публікацію для ознайомлення з навчальним проектом та закладки на Інтернет-ресурси.----Лариса Карпова (обсуждение) 18:53, 9 декабря 2014 (EET)да, правильно, эти знания пригодятся в 21 веке

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені зясувати,як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме: 1)ключові запитання - загальні, широкоохватні, на них немає відповіді "так" чи "ні", вони стосуються великих ідей та вічних концепсій; 2)тематичні запитання - прямо повязані з проектом та сприябть пошуку відповіді на Ключове запитання; 3)змістові запитання - конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей. Дослідницькі проекти допоможуть моїм учням формувати навички мислення вищих рівнів і навичок 21 століття. --Лариса Карпова (обсуждение) 18:56, 9 декабря 2014 (EET)Верно,развитие критического мышления,необходимо учащимся,чтобы успешными были проекты!

Модуль 4

Цей модуль допоміг мені ознайомитися з поняттям формуючого оцінювання, з прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюються основні запитання, що формують зміст проекту. Створила презентацію проекту на основі ідеї вивчення теми.--Лариса Карпова (обсуждение) 18:59, 9 декабря 2014 (EET)Формирующие оценивание,это сейчас модный тренд!!

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:04, 17 декабря 2014 (EET)==Модуль 5==

В цьому модулі цікаво було працювати. Дізналася, як офіційно використовуються Інтернет-ресурси, а також спілкуватися і проводити дослідження. Впевнилася в тому, що для ефективного використання ІКТ необхідно вміти оцінювати веб-ресурси.

Всё очень хорошо! Желаю успехов! --Лариса Карпова (обсуждение) 15:42, 19 ноября 2014 (EET)

Впевнений, що труднощі, які виникли, тільки загартують вас.--Otroda Igor (обсуждение) 21:48, 14 декабря 2014 (EET)

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:00, 17 декабря 2014 (EET)==Модуль 6==

Половина шляху я подолала у тренінгу. Навчилася додавати посилання і зображення у вікі-середовищі, створювати мережевий опитувальник. Онайомилася з комунікативним сервісом інтернетом. Висновок: Я ВСЕ МОЖУ!

Я дуже задоволений, що у Вас все добре! Таким чином світ став ще кращим.--Otroda Igor (обсуждение) 15:49, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

Робота в цьому модулі показала, як можна ефективно використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, а ткож відполвідність їх роботи над проектом основним запитанням, навчальним цілям формування навичок 21 століття.

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:11, 17 декабря 2014 (EET)Верно, в 21 веке без использования ИКТ нет перспективы в продвижении проектов!

Модуль 8

У мене гарний настрій! Зрозуміла як оцінювання діяльності учнів у проекті допоможе мені покращити навчальний процес і підвищити інтерес до вивчення фізики.

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:14, 17 декабря 2014 (EET)Формирующее оценивание очень важно и ВЫ правильно это заметили

Модуль 9

Працюючи у модулі 9 я зрозуміла як можна створити приклад учнівської презентації та розробити інструменти її оцінювання.При цьому удосконалити стратегію оцінювання (навички 21 століття), використовуючи при цьому ІКТ.

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:18, 17 декабря 2014 (EET)Как важно правильно разработать инструкцию для оценивания ученической презентации и это Вам удалось,молодец!

Модуль 10

Тепер я знаю, що означає слово "фасилітатор". Може це відноситься до мене? Треба подумати. Працюючи в цьому модулі, отримала задоволення. Яка я розумна! Пишаюся собою!

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:22, 17 декабря 2014 (EET)Здорово, что фасилитатор по "нашему" - это учитель с закрытым ртом И это разумно!

Модуль 11

Як швидко плине час. От і все. Закінчився тренінг. Було важко, але дуже цікаво. Тільки під час тренінгу я зрозуміла, що значить створити науково обгрунтований проект. Вдячна нашим тренерам: Сокол Ірині Миколаївні і Крамаренко Наталії Володимирівні. Ви - найкращі тренери!!! Творчої наснаги!!! Хай Вам щастить!!!

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:25, 17 декабря 2014 (EET)С удовольствием присоединяюсь к Вашей благодарности нашим тренерам, которые помогли Вам понять что такое научно- обоснованный проект