Рефлексія учасника Крашановської Олени Вікторівни

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль , допоміг створити сторінку на вікі-сайті програми,ознайомитись з основними ресурсами тренінгу: посібником,сайтом освітніх програм, а також дав пояснення до проведення рефлексїї власного навчання.Завдяки цьому модулю мені стало зрозуміло,як поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього.

    • Зверніть увагу, що в першому модулі ми ще не обговорювали питання використання саме навчальних досліджень в проектах. Також тема "Основні питання проекту" у нас за планом лише завтра)))) Спробуйте в наступний раз згадати всі вправи, які ви виконували з тренером. Звертаю також увагу, що при роботі з рефлексією ми не "пояснюємо", а робимо аналіз своєї діяльності. --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:02, 19 января 2015 (EET)

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені систематизувати свої знання про проектні технології,розглянути приклади портофолію, а також пояснив, як використовувати метод проектів для навчання учнів і розвитку їх навчальних, інноваційних, коммунікативних та інших навичок мислення вищих рівнів. Завдяки цьому модулю прийняла участь в обговоренні про розвиток основних навичок навичок 21 століття.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені обдумати і сформулювати навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів; обговорити і сформулювати основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів; сформулювати завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;створити текстовий документ із формами.

Модуль 4

Цей модуль допоміг мені обговорити приклади Основних запитань,різні стратегії та засоби оцінювання ,створити перший варіант плану оцінювання , удосконалити цілі та основні запитання відповідно до Державних освітніх стандартів.мені стало зрозуміло,як можна ще ефективніше використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.

Модуль 5

Цей модуль за допомогою теста нагадав,удосконалив і поглибив мої знання про авторське право.Переглянув та обговорив презентацію "Авторське право, вчителі та Інтернет " я краще зрозуміла свої права та їх обмеження. Зробила для себе висновки,як навчити учнів усвідомити необхідність визнання авторського права, знати основні поняття з авторського права та навчити правомірно використовувати матеріали з різних джерел.Переглянув документ Оформлення списку використаних джерел у папці Авторське право та ознайомившись з діючими правилами оформлення посилань на використані друковані та електронні ресурси, я створила документ Список використаних джерел, у якому записувала, де ви знаходила та звідки копіювала зображення, звуки та тексти.

Модуль 6

Цей модуль ознайомив мене як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Завдяки цьому модулю я поглибила свої знання про безпеку роботи в інтернеті. Я для себе зробила висновки . як краще довести до учнів правила безпечної роботи в Інтернеті, прийняла участь в обговоренні питань про ризики Інтернету для учнів. Цей модуль поглибив мої знання про те,як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів.

Модуль 7

Цей модуль навчив мене, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Завдяки цьому модулю я зрозуміла яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проектів та покращити їх навчання. У цьому модулі я створила інструменти оцінювання такої учнівської роботи та розробила інструктивні матеріали, що допоможуть учням впоратися з проектами.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені проаналізувати, як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допомагає досягнути поставлених навчальних цілей. Цей модуль пояснив мені, як учням допомогти формувати в собі навички самооцінювання і використовувати запитання для рефлексії, щоб учні могли обдумувати та оцінювати процес власного навчання; у Цьому модулі яприйняла участь в обговоренні ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені як використовувати диференційні завдання для учнів . як спосіб перевірки знаннь. Для цього я ознайомилась з матеріалами з папки Диференціація. Я дізналась, як можна враховувати навчальні потреби всіх учнів та подумала над тим, як би ви могли включити деякі з цих навчальних стратегій при плануванні вивчення теми за методом проектів. Цей модуль поглибив мої знання про те, к ми можемо заохотити та підтримати учнів під час того, як вони приймають на себе нові ролі, які дають їм змогу найкраще застосувати їх індивідуальні здібності та схильності в процесі навчання.

Модуль 10

Цей модуль навчив мене,яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб? Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора. Завдяки цьому модулю, я дізналася , що таке фасилітатор і як створювати документи для фасилітації.Я навчилася самостійно створювати документ, презентацію, електронну таблицю , які сприятимуть підтримці навчання учнів при розробці ними проекту.

Модуль 11

У цьому Модулі вя та мої колеги поділили з іншими учасниками тренінгу створеними Планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових Портфоліо я з’ясувала, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів. Цей модуль поглибив мої знання про те, як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів. Цей модуль пояснив мені, як я можу підготуватися до проведення ефективної демонстрації Портфоліо.