Рефлексія учасника Лобко В.Г.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Я навчився працювати з ресурсами тренінгу,познайомився з електронним посібнико,сайтом допоміжних матеріалів.Зарегіструвався на вікі сайті.

    • Спробуйте в наступній рефлексії деталізувати: з якими саме ресурсами тренінгу ви попрацювали тощо. Додайте в наступній рефлексії аналіз своєї діяльності: що вийшло, що ні, що нового дізнались або які нові навички отримали. --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:15, 19 января 2015 (EET)

Модуль 2

Я ознайомився з рисами,навичками,знаннями,які потрібні випускникам щоб бути успішним в 21 столітті.Я навчився створювати буклет.Визначив шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.Мені було складно систематизувати своі знання про метод навчальних проектів та інноваційних педагогічних технологій.

=Модуль 3

Мені вдалось створити ключове , змістовне питання; я створив дослідницькі завдфння для проекту.Мені було складно створити тематичні питання.Визначив навчальні цілі,що базуються на вимогах освітніх стандартів.Я хотів би більш детально розібратись з текстовими документами та електронними таблицями.

Модуль 4

Ознайомився з поточним,підсумковим та вхідним оцінюванням.Створив ЗХД таблицю і організаційну діаграму.

Модуль 5

Я ознайомився з основоми авторського права.Ми обговорили основні аспекти авторського права,як навчити учнів усвідомити необхідність визначення авторського права.Навчився с

Модуль 6

Мені вдалося проаналізувати та дати відповідь на запитання: Які загрози та ризики становить інтернет для учнів;я згрупував дані ризики та запропонував можливі шляхи вирішення цих ризиків

Модуль 7

В цьому модулі мені вдалося обрати компютерний засіб для створення учнівського проекту ,який найкраще відповідає поставленим цілям;створити сценарій прикладу учнівської презентації на папері і спланувати структуру презентації;створити презентацію

Модуль 8

Модуль 9

Модуль 10

Модуль 11