Рефлексія учасника Нестеренко Л.В.
Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки. Як писати рефлексію:
Підказки:
|
Содержание |
Модуль 1
Цей модуль допоміг мені зареєструватися на вікі - сайті та створити персональну сторінку, навчилася робити гіперпосилання, зрозуміла як треба працювати з кнопками вікі - сторінки
- Ви звернули увагу лише на роботу з порталом ЗапоВікі, спробуйте в наступній рефлексії описати більше вправ, які ви виконуєте на тренінгу. Крім цього зверніть увагу на аналіз своєї діяльності: що вийшло. що не вийшло, чому, яку цікаву ідею ви для себе відмітили тощо. --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:27, 19 января 2015 (EET)
Модуль 2
Цей модуль допоміг мені систематизувати свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології. Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме як проекти можуть допомогти моїм учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття.
Модуль 3
Складність викликала визначення ключового питання. Але завдяки тренеру , завдяки обговоренню з колегами я визначилася із ключовим питанням проекту, сформувала основні запитання що сприятимуть розвитку та навчанню учнів, сформулювала завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності
Модуль 4
Мені сподобалася вправа 1 даного модуля.Цікаво було познайомитися з прикладами попереднього оцінювання, особливо як оцінити навчальні потреби використовуючи організаційні діаграми.Такі форми оцінювання я не проводила, тому мені це дуже цікаво. За допомогою цього модуля створиля вчительську презентацію.По створенню презентації проблеми не виникало. На мою думку все вдалося.Заняття були цікаві і корисні.
Модуль 5
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни можуть внести використання Інтернет - ресурсів у процес навчання моїх учнів: а саме бути обізнаними в законах правомірного використання інформації, захищеними авторським правом. Для мене корисною була вправа із складання списку використаних ресурсів. Для себе зробила висновок: наскільки важливо давати учням створений список використаних ресурсів.
Модуль 6
Цікавим стало проведення педради про безпечне поводження в Інтернеті, з обговоренням на Вікі. Я спробувала писати коментарі іншим учасникам на їх рефлексію, сама отримала позитивний відгук.
Модуль 7
Працюючи над прикладом учнівської презентації, я уточнила і конкретизувала Ключове питання. Я обрала для демонстрації результатів однієї з груп створення презентації, оскільки це ефективний, доступний і наочний засіб. Крім того до слайдів можуть бути включені фрагменти відеодосліду, що пророблений учнями, або фото, які унаочнюють пророблену роботу. На жаль не вдалося попрацювати над створенням Вікі-статті. Але планую це проробити.
Модуль 8
Сьогодні я працювала над аналізом власної системи оцінювання. Розробила форму оцінювання, в якій визначила критерії оцінювання, спланувала кількість балів та врахувала важливість кожної категорії (вагу) в системі оцінювання результатів учнів. Цікавим було оцінювання учнівської роботи з використанням стратегії 3-2-1. Я врахувала також коментарі учасників, які аналізували мій учнівський проект.
Модуль 9
Обговоривши диференціацію як важливий інструмент адаптації учнів до навчання, я розробила кілька шаблонів діяльності учнів. Для учнів з особливими потребами - це заповнення таблиці за готовим шаблоном, де вони відповідають на запитання, заповнюючи таблицю. Для учнів, що мають високий рівень, я вирішила скласти шаблон виконання дослідження з аналізом, висновками. Оцінила якою важливою є функція вчителя, як фасілітатора, і вважаю, що сьогодні я отримада додаткові матеріали, що допоможуть мотивувати учнів з початковим та середнім рівнем навчання на досягнення значущого для них результатів.
Модуль 10
Я розробила план впровадження проекту та інструкцію до лабораторного дослідження, що допоможе учням у підготовці до уроку. Звернула увагу на важливість надання учням допомоги у пошуку ресурсів (джерел, сайтів), тобто перехід від функцій викладача до фасилітатора. Продовжила роботу з планом вивчення теми, додала певні методи та інструменти в розділ "діяльність учнів". Здебільшого кожен вчитель виконує таке планування, особливо, коли робота пов'язана з використанням комп'ютерного класу, адже це вимагає взаємоузгодження всіх учасників навчального процесу. Гадаю, що я і надалі буду підвищувати свій рівень, використовуючи доступ до Інтернету, варто звернути увагу і на роботу на ЗапоВікі, а також на матеріали, що надаються на сайті Інтел
Модуль 11
Ось здається все закінчується. Аж ні - все тільки починається. До цього часу я ніколи не використовувала гугл-диск і не створювала з допомогою гугл-сервіса документи. Так що тут свої вміння буду вдосконалювати, розміщуючи документи. Але все це потребує на цьому етапі часу. Дякую за всю нову інформацію, але дещо мабуть я не засвоїла. Щоправда так приємно було співпрацювати з колегами.