Рефлексія учасника Отрода І.В.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Пройшовши цей модуль я ознайомився з цілями і завданнями тренінгу. Створив папку ну робочому столі. Ознайомився з правилами роботи з електронним посібником. Зареєструвався на порталі ЗАПОВІКІ i створив скриньку електронної пошти. Познайомився з методом проектів.

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:31, 17 декабря 2014 (EET)Как здорово, что у Вас не возникли ни какие вопросы по МЕТОДУ ПРОЕКТОВ????--Лариса Карпова (обсуждение) 19:31, 17 декабря 2014 (EET)

Модуль 2

В даному модулі я більш детально познайомитися з методом проектів, навчився спрямовувати свою роботу на організацію дослідження учнями поставленої проблеми, розробляти алгоритм роботи над проектом. Я навчилася краще готувати публікації для зацікавлення учнів, мотивації їх до дослідницької, творчої роботи, розвивати в них навички 21 століття. В той же час є потреба більш детальніше розібрати тему проекту та довідникову інформацію до нього.

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:34, 17 декабря 2014 (EET)Теперь Вы признались,что метод проектов не простая "штучка", что во всем еще нужно детально разбираться!

Модуль 3

В процесі обговорення змінилось ключове питання.Відредагував тематичні запитання.Намітив основні завдання для різних груп учнів. На практиці відчув плюси групової работи. При заповненні шаблона плана проекта починає вимальовуватись загальна схема роботи. Склав основні напрямки реалізації плану проекту.

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:38, 17 декабря 2014 (EET)Можно ли более конкретно узнать о минусах групповой работы?

Модуль 4

Ознайомився з поняттями формуюче оцінювання, видами оцінювання і їх використанням. Виявляється, що элементи даного підхода в оцінюванні ми застосовуємо на практиці. Навчився працювати з З-Х-Д таблицями і організаційними діаграмами.

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:57, 17 декабря 2014 (EET)Не понятно, все ли было ясно как работать с З-Х-Д таблицами и организационными диаграммами?

Модуль 5

Ознайомився з поняттям авторського права. .Навчився використовувати в роботі інтернетресурси,аналізувати їх, робити на них посилання. Ознайомився з правилами написання друкованих і інтернетресурсів. Опрацював в групі питання оцінювання безпечного використання інтернету учнями.

Ігор! Мені цікаво було б попрацювати у вашій групі щодо питання оцінювання безпечного використання інтернету учніми і подати свої рекомендації.--Тетяна Кравець (обсуждение) 15:39, 19 ноября 2014 (EET)

Уважаемый Игорь! Какие трудности встретились Вам? ИЛИ ВЫ ВСЁ МОЖЕТЕ! --Лариса Карпова (обсуждение) 15:45, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

Опрацювавши цей модуль, я дізнався про можливості колективної роботи з одним документом в мережі. Створив папку у власному дису на сервісі Google і розмістив в ній різні документи. Створив опитувач дітей для виявлення їхнього рівня знань на початку теми. Протестувавши його, результат відобразив у власному портфоліо. Виникли труднощі при розробці питань з малюнками.

Ігор! Для усунення труднощів при розробці питань з малюнками рекомендую ще раз уважно прочитати підручник "Навчання для майбутнього". З повагою --Тетяна Кравець (обсуждение) 15:43, 19 ноября 2014 (EET)

И всё? Мало эмоций! --Лариса Карпова (обсуждение) 15:47, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

Працюючи над цим модулем, я створив приклад учнівської роботи. Познайомився з новими сервісами. Навчалася створювати бланк оцінювання презентації. Мені треба попрацювати над визначенням учнями цілей і мети роботи та інших видів презентацій.

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:42, 17 декабря 2014 (EET)Видно,что у Вас возникли маленькие трудности при создании новых видов презентаций Как понять НОВЫХ????

Модуль 8

В цьому модулі ознайомилася з різними стратегіями оцінювання та самооцінювання, класифікацією інструментів оцінювання роботи учнів. Труднощі виникли під час розробки методу постійного оцінювання протягом проекту.

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:45, 17 декабря 2014 (EET)Мне не совсем понятны ваши трудности,что значит " постійного оцінювання"?

Модуль 9

Познайомився з новит терміном - фасилітація. Цей модуль дозволив мені з'ясувати переваги диференційованого навчання, які дозволяють кожному учневі розкрити здібності. Сподобалася робота в групах.

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:47, 17 декабря 2014 (EET)И как же, новый термен,Вам понравился? Что по Вашему это значит?

Модуль 10

Під час роботи над цим модулем познайомився з фасилітацією, був створений документ фасиліфакотора, який допоможе контролювати прогрес вивчення теми школярами, спонукатиме учнів до спілкування.

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:51, 17 декабря 2014 (EET)И что,Вам легко было создавать документ, который поможет Вашим ученикам общаться?

Модуль 11

Закінчення проекту! Велика подяка тренерам. Під час навчання я "відкрив" для себе проектну діяльність. Дізнався багато нового. Бажаю колегам успіхів та творчого натхнення.

--Лариса Карпова (обсуждение) 19:53, 17 декабря 2014 (EET)Как всегда Вы правы,"без труда не вынешь рыбку из пруда"