Рефлексія учасника Педенко О. А.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Сьогодні ознайомилася з цілями і завданнями тренінгу Інтел "Навчання для майбутнього". Я навчилась працювати з ресурсами тренінгу, електронним посібником, сайтами допоміжних матеріалів, ознайомилась глибше з методом проектів. Навчилась на вікі-сайті створювати персональну сторінку, підвищила свій професійний рівень.

Модуль 2

В цьому модулі для себе я розширила поняття вмінь та навичок 21 століття. Цей модуль допоміг мені з’ясувати, переваги методу проектів у порівнянні з традиційним уроком. Це для мене абсолютно нова форма роботи. І, нарешті, перший документ курсів створено- це публікація.

Модуль 3

Сьогодні я проаналізувала вимоги навчальної програми,Держстандарту та Навички 21 століття стосовно до свого проекту, визначила навчальну мету проекту та шляхи її досягнення. Сформулювала ключове питання проекту, тематичні та змістовні питання.Тема навчального проекту створена.Вона цікава і незвична як для вчителя , так і для учнів.

Модуль 4

У ході роботи над модулем 4 ми навчилися новим формам і методам проведення оцінювання діяльнісного аспекту пізнавальної активності учнів у ході їхньої роботи над проектом. Продуктивним і пізнавальним було знайомство з методами та інструментами: таблиця "З-Х-Д", організаційною діаграмою . Підсумком роботи стала візуалізація проекту у вигляді презентації.

Модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:використання інтернет-ресурсів -користь чи шкода? Учні втрачають навички роботи з літературними джерелами, з іншого боку (знаю по собі), це скорочує час, зручно! Але не можна забувати про безпеку користування дітьми Інтернетом! Сучасні діти ризикують відвідати небажані сайти, скачати нелегальне програмне забезпечення або вплутатися в спілкування з незнайомими людьми .

Умничка! Вы очень упорно сегодня потрудились. --Panchenkovita (обсуждение) 15:31, 19 ноября 2014 (EET)

А я думаю, що Ви можете й краще!--Savchenko70832 (обсуждение) 15:36, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

В цьому модулі я оформила посилання з вікі - сторінки на вже створені мною документи. Відчуваю, що процес роботи над проектом почався з великим темпом!!Відкрила для себе нові можливості гугл,створивши мережевий опитувальник .

Очень правильно вы подметили, что гугл имеет множество возможностей. Успехов Вам в дальнейшей работе! --Panchenkovita (обсуждение) 15:34, 19 ноября 2014 (EET)

На мою думку, Ви не згадали про створення гугл-диска!!!--Savchenko70832 (обсуждение) 15:37, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

Создавали пример ученической работы, как всегда тяжело было спуститься до уровня ученика. И как следствие - это оказалось весело и не так уж страшно... Иногда, особенно учителю, полезно побывать в роли ребёнка! По- моему, всё удалось.

Модуль 8

Изучила Модуль оценивания учащихся "до", "во время", "после". И это наверное очень правильный подход так, как во время работы над проектом ученик знакомится с критериями оценивания, он знает что именно от него хотят, ну и в результате – к чему стремиться!

Модуль 9

Модуль посвящен дифференцированному подходу, прошел под девизом «Помоги учащемуся сделать это». Идея проекта заключается в том, чтобы оказывать помощь, не отвергая потребностей учащихся в построении своих потребностей, находить те области знаний, в которых ученики могут достичь наибольшего прогресса, решая проблемы. Сложность в том, что учитель должен подобрать такие задания, с учетом индивидуальных способностей ученика, что бы тот, справился и попал в ситуацию успеха.

Модуль 10

Этот модуль помог мне определить мою роль фасилитатора в обучении учащихся по методу проектов, а именно помочь каждой группе работать как единая команда с отличным результатом. Учитель-фасилитатор руководит учебным процессом сидя дома у компьютера, создавая инструкции, алгоритмы по выполнению заданий. Главное, перед учителем становится проблема в мотивации учащихся, ведь нынешнее молодое поколение старается не читать инструкции.

Модуль 11

Закончили работу над проектом. Ура !!! Перелистывая страницы жизни над проектом, понимаешь, что МЫ совершили подвиг, чувствуешь себя на высоте. Зря время не проводили, а получили базу новых знаний. Спасибо искренне Наталье Владимировне и Ирине Николаевне. Группа была СУПЕР. Было весело, приятно, комфортно.