Рефлексія учасника Разенкова Л. О.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах. Цей модуль показує переваги проектного методу. Я визначила цілі і завдання на тренінгу. Сподіваюсь,що цей тренінг допоможе удосконалити свій педагогічний досвід. Створення мною персональної сторінки на Заповікі з часом перетворю у електронне Портфоліо.

Модуль 2

Під час роботи на модулі 2 виникли технічні труднощі по створенню блогу.Переглянула педагогічні ідеї по створенню проектів при вивченні фізики. Створила закладки на Інтернет-ресурси.

Модуль 3

Цей модуль дав мені можливість навчитись формулювати ключові та тематичні запитання, зрозуміла важливість правильно складати питання(ключові,тематичні,змістовні),користуючись нормативними документами.

Модуль 4

В цьому модулі я познайомилася з формуючим оцінюванням,з прикладами інструментів та методів оцінювання.Користуючисть нормативними документами формулювали навчальні цілі та важливі питання для вибраного проекту. Створила презентацію відповідно до вимог нормативних документів.

Модуль 5

Навчилася використовувати інтернет- ресурси та познайомилася із законом про авторські права. Навчилася створювати списки викиристаних джерел. Виникали труднощі по створенню посилань.


Легкие пути не для нас, мы - едины! Вместе мы все преодолеем!--Savchenko70832 (обсуждение) 15:33, 19 ноября 2014 (EET)

Замало емоцій. --Panchenkovita (обсуждение) 15:38, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

Виникали трудрощі у роботі в мережі Диск Goole. Навчилася створювати опитувальники.Ознайомилася як безпечно користуватися інтернетом.

Ти молодець, так тримати! Не здавайся, в тебе все вийде!--Savchenko70832 (обсуждение) 15:30, 19 ноября 2014 (EET)

Замало емоцій. --Panchenkovita (обсуждение) 15:39, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

Я зрозуміла,як можна ефективно використовувати Інтер ресурси для створення презентацій.Навчилася, як правильно планувати роботу груп при створенні презентацій.

Модуль 8

Навчилася створювати систему оцінювання і знаю,що вона мені допоможе пакращити мою роботу з учнями.

Модуль 9

В цьому модулі, працюючи в парах,розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструменти його оцінювання. Коментарі, отримані від иоїх колег, допомогли мені удосконалити стратегію оцінювання, викокистовуючи при цьому ІКТ.

Модуль 10

Працюючи в модулі 10, дізналась, що означає слово "фасилітація". Створила шаблон презентації для виконання проекту учнями - підтримка їх самостійного навчання.

Модуль 11

У цьому модулі мої колеги поділилися створеними планами вивчення тем, а також основними документами Портфоліо. Я зрозуміла, в чому переваги ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших і як я зможу підготуватися до ефективної демонстрації власного Портфоліо. Дякую тренерам!