Рефлексія учасника Свиридової Т.Ю.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Опрацювавши 1 модуль, я ознайомилася із цілями тренінгу. Зрозуміла, що цілі треба ставити такі, щоб їх реально можна було досягти. Я навчилася реєструватися на порталі ЗапоВікі. Дізналася, що можна проводити колективну роботу на порталі, це можна використати і на уроках. Але ще треба вдосконалювати навички роботи на порталі.

    • Спробуйте в наступній рефлексії згадати більше вправ, які ви виконували на тренінгу під час вивчення модуля. Спробуйте конкретизувати, які, на ваш погляд, необхідно вдосконалювати навички роботи на порталі ЗапоВікі, чому?--Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:34, 19 января 2015 (EET)

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені сформувати уявлення про випускника 21 ст., що їм потрібно для того, щоб бути успішними. Працюючи з програмою Microsoft Office Publisher, я створила буклет "Проектна діяльність на уроках хімії". Буклет необхідно було створити для вчителів, учнів або батьків. Мій вибір - вчителі. Працювати з програмою для створення буклету було просто. Вона має багато цікавих макетів, кольорових схем, а також інструментів аналогічних з програмою Word. Я вважаю, що ця програма буде дуже цікава дітям, бо в ній можна створювати не тільки буклети, а й дипломи, листівки, візитки. Корисне заняття!

Модуль 3

В ході роботи над модулем з'ясувала як правильно визначати навчальні цілі проекту, відмінність між ключовими, тематичними та змістовними запитаннями. Колективне обговорення тем проекту, ключового, тематичних питань, завдань, дало можливість виправити помилки та дало можливість більш докладно уявити план реалізації проекту.

Модуль 4

Працюючи над четвертим модулем я познайомилась з формуючим оцінюванням, з тим як можна ефективно використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Створення ЗХД таблиць та організаційних діаграм надалі буду використовувати в своїй діяльності під час навчального процесу. На даному етапі створено презентацію вчителя, в якій чітко зазначено які дослідження повинна виконати кожна група учнів, для реалізації проекту.

Модуль 5

Цей модуль допоміг мені ще раз переконання про те, що Інтернет грає важливу роль як джерело інофрмації та спілкування для учнів та вчителів. Я отримала додаткові навички роботи в Інтернеті. Вони знадобляться в моїй практичній учительській діяльності не тільки для проектної діяльності, але й в інших формах роботи. Дуже доречним був матеріал щодо оформлення джерел використаної літератури та інтернет джерел, тепер я розумію, які допускала помилки під час оформлення різних конкурсних робіт.

Модуль 6

У цьому модулі наші тренери провели з нами педраду. Об'єднавшись у групи обговорили проблеми безпечної та відповідальної роботи учнів в інтернеті; запланували як ми будемо використовувати Інтернет для співпраці та спілкування під час виконання завдань проекту. Поступово вношу зміни до Плану вивчення теми, в процесі роботи осмислюю те, про що дізналася сьогодні. Це вже Шостий модуль - більша половина тренінгу позаду - голова переповнена новими знаннями та завданнями, які отримую у великій кількості. Через тимчасове відключення інтернету не вдалося попрацювати над створенням оn-line таблиці. Завдання залишається на наступний навчальний день. Сподіваюся що все встигну зробити вчасно.

Модуль 7

Створення учнівської презентації виявилося не таким вже й легким завданням. На всі моменти треба було подивитися очима дітей 7 класу, які грали роль дієтологів. Було дуже цікаво. Ця робота допоможе мені надавати учням рекомендації, пам'ятаючи про їх вік, а також рівень знань.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме працювала над аналізом власної системи оцінювання. Розробила форму оцінювання, в якій визначила критерії оцінювання, спланувала кількість балів та врахувала важливість кожної категорії (вагу) в системі оцінювання результатів учнів. Цікавим було оцінювання учнівської роботи з використанням стратегії 3-2-1.

Модуль 9

Знаючи про доцільність та необхідність диференційного підходу в навчанні, розробила завдання для обдарованих учнів та учнів з особливими потребами в навчанні. Це допоможе підтримати в навчанні слабких учнів та стимулювати зацікавленність обдорованих. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей.

Модуль 10

Спробувала себе в ролі фасилітатора - спланувала роботу учнів, знайшла джерела інформації, до яких рекомендую звернутися при роботі над проектом. При цьому сама закріпила вміння шукати необхідну інформацію, аналізувати, диференціювати її для учнів. Закінчила складання шаблону плану впровадження.

Модуль 11

Цей модуль допоміг мені навчитися зберігати різні документи, які створювала під час проекту, на Google-диску. Для мене це був знайомий спосіб зберігання інформації, але раніше, ще до проведення проекту, я не могла зрозуміти, як правильно відкривати доступ до інформації, яку викладаю. Це дійсно необхідна інформація. Дякую. Переконалася що всі документи для проекту створені та розміщені на власному портфоліо. Отримала домашнє завдання, відмітити вдалі моменти білого опонента - Назаренко М.В. та залишити ідеї для покращення для сірого опонента - Крашановської О.В.