Рефлексія учасника Свірєпова В.С.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

По завершенню Модуля 1, я зрозуміла, що впровадження ІКТ необхідно не лише для учнів, а й для вчителів, бо від освідченості в інформаційному просторі викладача-предметника залежить інтерес, діяльність і розвиток особистості учня. ІКТ технології надзвичайно важливі для підтримки та оцінювання навчання діяльності учнів. Я навчилася створювати власні блоги, портфоліо, вікі-статті, закладки на гіперпосилання, користуватися сервісами веб 2.0, користуватися електронним посібником; вдосконалила навички при користуванні офісних програм. Ознайомилася з цікавою статтею "Навички ХХІ століття". У мене вже є декілька ідей для створення навчального проекту для учнів та терміни його проведення. Робота над Модулем 1 була складною, та я впоралась, я сьогодні молодець!

Виктория! Работа над модулем действительно была сложной. Необходима практика и время, чтобы всё уложилось по полочкам, поэтому я желаю тебе терпения и выдержки для закрепления своих знаний. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 20:02, 12 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко.

Модуль 2

По закінчення Модуля 2 я систематизувала свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології. Я розглянула багато цікавих Портфоліо інших учасників тренінгу, приклади навчальних проектів, створила вчительський буклет-запрошення для участі у навчальному проекті, розпочала складання плану вивчення теми з фізики із застосуванням ІКТ, що сприяють розвитку навичок мислення вищіх рівнів та навичок 21 століття. Я зрозуміла, як можна ефективно використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання діяльності учнів. Під час роботи виникали труднощі, але я змогла їх подолати. Перед собою ставлю мету добрати матеріали до майбутнього проекту до вивчення Модулю 3.

Все трудности, которые ты, Виктория, испытала попробуй пропустить через себя ещё раз. Вот увидишь, сколько возникнет вопросов. Постарайся их преодолеть самостоятельно. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 20:06, 12 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко.

Модуль 3

Сьгодні я ознайомилася з основними етапами створення портфоліо проекту, як ставити правильно цілі перед учнями з урахуванням основних потреб для учнів. Завдяки Модулю 3 я зрозуміла у чому відмінності між тематичними та змістовими питаннями, навчилася ставити ключове питання. Я працювала з текстовими редактором та займалась вибірковою роботою. По отриманню результатів залишилась задоволена.

Когда создаёшь проект, то появляется сразу много идей, которые кажутся очень крайне необходимыми. Постарайся найти тот оптимальный вариант, который отразит самую главную мысль твоей темы. Не торопись, просто размышляй и ты найдёшь самый короткий путь к реализации задуманного. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 20:13, 12 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Модуль 4

При роботі з цим модулем я ознайомилася з різними формами оцінювання, переглянула державний стандарт, навчальну програму, та навчальні цілі. Вдосконалила навички при складанні плану вивчення матеріалу, склала пран для навчального проекту та створила вчительську презентацію. Було нелегко, та я впоралась.

Виктория! Тебе было нелегко потому, что раньше ты с этим не сталкивалась так плотно. Чтобы улетели все эти проблемы, надо чаще работать с компьютером и нарабатывать навыки. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 20:17, 12 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко.

Модуль 5

Завдяки цьому модулю я дізналася багато нового та цікавого про авторське право. Буду впроваджувати в свою практику правильне використання матеріалів з Інтернету та буду вчити своїх учнів робити це.

Ви відповідально ставитеся до навчання на тренінгу. Я рада, що ви відноситеся до тих фахівців, які намагаються вдосконалювати методи своєї роботи. --Семенюк Неоніла (обсуждение) 15:42, 19 ноября 2014 (EET)

Ты ответственна и внимательна, поэтому должна проявить инициативу и помочь "чайникам" --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 15:56, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

Я разом з колегами обговорила на педраді, як правильно використати мережу Інтернет на своїх уроках та в післяурочній діяльності. Переконалася в тому, що я на вірному шляху. Після створення мережевого тестування, я зрозуміла, що немає неможливого для мене. Дуже приємно це усвідомлювати!

Бажаю успіху у впровадженні нових методів навчання учнів. Ви на вірному шляху.--Семенюк Неоніла (обсуждение) 15:43, 19 ноября 2014 (EET)

Если что-то не получается - не расстраивайся. Будь более коммуникабельной и всё получится.--Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 08:43, 20 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

При проходженні Модуля 7 я навчилася правильно створювати учнівські роботи. Було дуже цікаво.

Виктория! Надо не только самой создавать ученические презентации и шаблоны, но и самих учеников этому научить. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 20:20, 12 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Модуль 8

Я навчилася створювати критерії оцінювання учнівських робіт, що дуже корисно в моїй діяльності. Трохи втомилася, ще багото маю роботи ддля завершення проекту, хоча ця робота мені подобається.

Виктория! В этом модуле тебе было утомительно потому, что ранее это не применялось в оценивании ученических работ и ты себе, наверно, представила как это будет выглядеть на практике. Самое главное - видеть цель и результат не заставит себя долго ждать. Я желаю тебе усердия и целеустремлённости! --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 21:32, 20 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Модуль 9

Сьогоднішній день приніс мені багато нового про фасилітацію, я усвідомила, наскільки це важливо, тому буду впроваджувати у своїй практиці. Мені було цікаво.

Действительно, фасилитатор - удивительный инструмент учителя. Сможешь ли ты, Виктория, применять его часто на уроках, если нет под рукой технических средств? Как ты выйдешь из этого положения? Думаю, что ты ОПТИМИСТ! --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 21:40, 20 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Модуль 10

У модулі 10 я створила документ фасилітації для мого проекту, перевірила наявність основних складових мого проекту. Ця робота кропотка, вана мене трохи втомила.

Вот представь, Виктория, что тебе эту работу надо проводить очень часто. Да, она интересная, но здесь нужен особый творческий подход. Я желаю тебе сбросить хандру и получать от своей деятельности только положительные эмоции и они, поверь мне, совсем не будут утомлять. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 21:47, 20 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Модуль 11

Ура! Я закінчила портфоліо та підготувала його до презентування. Чекаю на сертифікат. Було дуже цікаво працювати на цьому тренінгу. Дякую викладачам.

Виктория! Я тоже кричу "Ура" потому, что закончила писать тебе письма как серому оппоненту. В следующий раз мне хотелось бы писать тебе как белому оппоненту. Ты мне нравишься не только как учитель, но и как человек. До встречи через пять лет! --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 21:56, 20 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко