Рефлексія учасника Семенюк Н.В.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені сформулювати власні завдання щодо навчання на тренінгу.

Я ознайомилась з основними ресурсами: електронним посібником, порталом ЗапоВікі та сайтом Интел.

У цьому модулі я з'ясувала які переваги має тренінт Интел 10.1.

Я ознайомилася з поняття формуючого оцінювання.

Неонила, хотелось бы узнать, с какими трудностями ты столкнулась при использовании электронного пособия. Может это поможет мне в работе. Тамара Трошко (обсуждение) 18:12, 20 ноября 2014 (EET)

Модуль 2

Обговорила шляхи розвитку в учнів навичок мислення які необхідні учням у 21 столітті.

Я систематизувала свої знання про метод навчального проекту.

Створила публікацію для батьків "Батьківський лекторій " Для цього використовувала програми для роботи з текстовою информацією та Интернет - ресурси.

Навчилась створювати власний блог. Робота триває....

И это всё? Где же конкретика? Тамара Трошко (обсуждение) 18:21, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 3

Цей модуль дав мені можливість обговорити навчальні теми з моїми колегами.

Також обговорили та сформулювали питання та цілі майбутнього проекту.

Сформулювали завдання для дослідницкої діяльності учнів.

Шановна Ніоліна Віталіївна, я захоплююся Вашою роботою над проектом! Ви гарно вмієте підбирати тему та цілі для своїх уроків, дуже вдалі завдання. Так тримати!--Виктория Свирепова (обсуждение) 15:36, 19 ноября 2014 (EET)

Неонила, какие у тебя возникли трудности в работе? Расскажи, как-то не верится, что ты все умеешь! Тамара Трошко (обсуждение) 18:25, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 4

У цьому модулі я почала роботу над планом навчального проекту, навчилась створювати шаблони різних видів формуючого оцінювання. Я зрозуміла, що завдяки такому оцінюванню можна ефективно спланувати завдання для учнів. Також визначила цілі та завдання проекту.Створила вчительську презентацію.

Неонила, хотелось бы подробнее узнать как именно ты понимаешь какой вид оценивания использовать и где именно, объясни более детально. Спасибо. Тамара Трошко (обсуждение) 18:18, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 5

Цей модуль допоміг мені дізнатися більше про авторські права та правила оформлення посилань на використані джерела, я навчилася здійснювати пошук інтернет ресурсів. Не відкрився сайт ВАК! Технічні труднощі. Створили дозвольні документи за шаблоном та розмістили посилання в портфоліо. Перелік посилань необхідно доопрацювати.

Неонила! Ты достаточно грамотна в данном направлении, помогай мне.--Тamaratroshko (обсуждение) 15:50, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

Закріпила знання зберігання документів в PDF форматі, розміщувати документи на гугл - диску. Мені подобається створювати зовнішні та внутрішні посилання. Сподобалося створювати мережеві опитувальники, тому що можна проаналізувати дані у вигляді діаграм.

Шановна Ніоліна Віталіївна! Ви так легко впорались із сьогоднішніми завданнями, ви молодець!--Виктория Свирепова (обсуждение) 15:38, 19 ноября 2014 (EET)

Неонила! Берегегите свои эмоции, не распыляйте свои силы. У вас всё получится!--Тamaratroshko (обсуждение) 08:47, 20 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

Цей модуль допоміг мені Зрозуміти правильність поставлених цілей та завдань/ При виконанні учнівської презентації скоригували поетапність виконання досліду Упорядкувати та узагальнити отриманий результати, оформивши його в вигляді презентації.Покращити вміння створення презентації для усних виступів та захисту.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені з’ясувати як можна удосконалити критерії оцінювання, зробівши розбаловку завдань. Залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання.

Модуль 9

Цей модуль дозволив мені з'ясувати переваги диференційованого навчання, коли створюються умови, які дозволяють кожному учневі розкрити здібності, тобто рухатися по своїй індивідуальної освітньої траєкторії. Сутність такого навчання полягає в тому, що воно дає можливість кожному учневі в навчанні піднятися на крок вище, так як в основі лежить сходження від простого до складного з урахуванням можливостей зони найближчого розвитку кожної дитини - що є найціннішим в системі будь-якого навчання.

Модуль 10

Нові інформаційні технології, підготовка цікавих творчих проектів допоможуть моїм учням самостійно здобувати нові цікаві знання, спілкуватися і обмінюватися ідеями. Я зможу більш ефективно використовувати комп'ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів, пропонувати учням індивідуальні, парні,групові проекти з досліджуваних тем, створювати документи для фасилітації, списки необхідних посилань, розміщувати потрібну інформацію на Вікі і обмінюватися ідеями, підвищувати не тільки рівень загальних знань учнів, а й формувати ціннісне ставлення до фізики в цілому.

Модуль 11

Робота над проектом виходить на фінішну пряму. Сьогодні продовжили розгляд учнівськіх проектів та захист портфоліо. Ділилися враженнями від виконаної роботи, всі задоволені своїми результатами, тому що за короткий термін пройшли не зовсім легкий тренінг та навчилися багато чому нового по відношеню до роботи в Інтернеті. Обговорили з учасниками тренінгу створені "Плани вивчення теми", а також інші документи Портфоліо . Дякую всім за розуміння і терпіння, а колег- заі плідну спіпрацю!