Рефлексія учасника Трошко Т.І

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

В цьому модулі я ознайомилась з електронним підручником, електронним довідником та іншими електронними ресурсами, сайтом навчальних програм. Навчилася створювати папку "портфоліо" для збереження матеріалу до власного проекту. Навчилася створювати власний блог та використовувати програму-браузер для перегляду інтернет-ресурсів. Виникли ускладнення при створенні власного блогу.

Модуль 2

В цьому модулі були обговорені шляхи розвитку учнів та те, яким ми бачимо учня XXI століття. Систематизували свої знання про метод проекту, частково навчилася створювати буклет згідно шаблону. Навчилася використовувати інтернет-ресурси для створення проекту.

 Сьогодні все вийшло з деякими ускладненнями.

Модуль 3

Навчилася планувати діяльність вчителя та учнів. Визначили ключові, тематичні та змістовні питання. Однак виникли труднощі в постановці цілей та ключового питання.

Модуль 4

Я навчилася виконувати презентацію, планувати етапи роботи над проектом так, щоб було зрозуміло учням. Однак, були труднощі в тому,щоб робити вставки.

Модуль 5

Навчилася складати шаблон використання ресурсів та необхідних корисних посилань. Були ускладнення з постійними проблемами з інтернетом, не встигала за викладачем.

Тамара Ивановна,Вы молодец, уже потому, что занялись изучением Интел. У Вас все получится.--Уманская Татьяна (обсуждение) 15:39, 19 ноября 2014 (EET)

Незрозуміло, що саме ви дізналися в цьому модулі. --Семенюк Неоніла (обсуждение) 15:46, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

Навчилася створювати тести в електронному вигляді, робити діаграми, створювати диски та зберігати інформацію в PDF-форматі. Дуже швидкий темп викладача при повільній швидкості інтернету, багато чого не зрозуміла та не встигла.

Тамара Ивановна, не переживайте на этом жизнь не останавливается .Старайтесь.--Уманская Татьяна (обсуждение) 15:41, 19 ноября 2014 (EET)

Це дуже добре, але хотілося б, щоб Ви написали, що Вам не вдалось.--Семенюк Неоніла (обсуждение) 08:42, 20 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

У цьому модулі я навчилася створювати учнівську презентацію, внесла зміни до плану вивчення тем.

Модуль 8

У цьому модулі мною були створені форми для підсумкового оцінювання. Я навчилася розроблювати критерії оцінювання для учнівських робіт, навчилася з’ясовувати як можна їх удосконалити, використовуючи розбаловку завдань. Учні більш вмотивовані, якщо розуміють критерії оцінювання.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні. Як їм у цьому допомагає диференційоване навчання. Знаючи індивідуальні відмінності можливостей учнів, зрозуміла як саме можна забезпечити кожному учневі умови для формування пізнавальної діяльності, заохотити та замотивувати дітей до самонавчання.

Модуль 10

Вчитель-фасилітатор. Це виявилося цікавішим, ніж здавалось. Тепер я можу використовувати передові ніформаційні технології, аби вдосконалити учбовий процес. Цей модуль допоміг мені визначити мою роль як фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме, допомогти кожній групі працювати як єдина команда з відмінним результатом. Також я створила документ з фасилітації та інструктивні матеріали щодо впровадження проекту. Звичайно, перед вчителем може постати проблема мотивації учнів, але і це можна подолати.

Модуль 11

От і закінчилися мої "праведні муки". В останній день тренінгу я закінчила роботу над проектом та розмістила всі файли на віртуальному диску. Також ми ділилися враженнями з колегами щодо виконаної роботи. Було важко, але ми все здолали. Дякую моїм тренерам та партнерам. Було дуже цікаво. Бажаю всім творчої наснаги в роботі!!! До зустрічі!!!