Рефлексія учасника Трунова О.В.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

В результаті роботи над модулем 1 мною були поставлені цілі які реально можна використовувати в процесі використання методу проектів. Також проведена робота по створенню блога рефлексії. Були опрацьовані інтернет-ресурси для спільного користування. Була створена візитка на заповікі. Згадав під час роботи на заповікі правила роботи в сервісах веб 2.0.Ознайомився з цікавою статтею "Навички ХХІ сторіччя". Перспектива даного модуля - це націлення на роботу над навчальним проектом, над темою якого я роздумую.

Александр, ты молодец! С первым модулем справился, все задания выполнил успешно. Так держать! --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 17:17, 7 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Модуль 2

Під час роботи над модулем 2 була створена публікація, яка заохочує до створення проекту учнів. Робота над цим питанням у мене визвала задоволення, але є певні проблеми у оформленні буклету. Мене дуже зацікавив підхід до наповнення цієї публікації інформацією, вона відрізняється від публікації в проекті за тренінгом "Intel-шлях до успіху".

Я рада, что ты сразу нашёл подход к оформлению буклета и тебя это заинтересовало. Интересный тренинг. Правда? --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 17:10, 7 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Модуль 3

Мені вдалося виявити відмінності у формулюванні між тематичними та змістовими питаннями. В процесі довготривалого обговорення і роздумів вдалося сформулювати конкретні навчальні цілі, основні питання, план оцінювання навчального проекту. Велике навантаження для мене визвало створення ключового питання проекту.

Александр! Ты сформулировал конкретные цели для своего будущего проекта, значит он должен быть многообещающим.--Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 17:09, 7 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Модуль 4

Завдяки поясненню керівника курсів у мене не визвало великих проблем створення інструменту оцінювання навчальних потреб учнів. Особливе навантаження для мене визвало створення презентації проекту для учнів.

Хоть и трудно сразу было понять как сделать презентацию, но тем не менее ты справился. Молодец! --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 17:13, 7 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Модуль 5

По закінченні данного модуля я зробив висновок, що треба обов"язково використовувати поняття авторського права, при використанні інтернет ресурсів. Виявив в чому відмінність між URL-сайтом та URL-адресою. Це визвало в мене позитивні емоції.

Олександр, із Вашим досвідом Ви могли б виконати у два рази більшу роботу. Це принесло б Вам ще більше позитивних емоцій.--Shamrai56 (обсуждение) 15:55, 19 ноября 2014 (EET) Александр! Вы прекрасно справились с поставленной задачей. Я желаю вам успехов в достижении и крепкого здоровья, чтоб всё это выдержать. Молодец!--Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 08:33, 20 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

Для мене сьогодні було дуже приємно признати думку: "Вік - живи, вік - учись". Для мене було відкриттям організація роботи в гугл-формі та інших гугл-інструментів.Це було для мене відкриттям, яке можна використовувати не тільки в роботі над проектом .

Вам більше уваги необхідно звернути на інші прислів'я, наприклад "Робота не вовк ...", і т. д.--Shamrai56 (обсуждение) 15:58, 19 ноября 2014 (EET)

У вас всё получается просто прекрасно. Вы молодец! Так держать!--Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 08:41, 20 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

Створення учнівської презентації завжди змушує вчителя спуститися в своїх мріях до рівня учнів. Те що вважається досить простим для мене може визвати затруднення в учнів. Тому створення сьогоднішньої презентації у мене особисто визвало деякі проблеми, особливо у формуванні теоретичної частини проекту. А взагалі робота над презентацією у мене визвала позитив.

Да, действительно, тяжело рассматривать проблему проекта через призму учеников, но тем не менее ты выполнил эту работу. Молодец! --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 17:20, 7 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Модуль 8

Завжди важко створити критерії оцінювання для учнів, а особливо коли для цього не потрібно використовувати критерії оцінювання за навчальною програмою. Для мене було новим те, що в оцінюванні потрібно було ввести вагу бала. Я вже частково стомився, але вже скоро закінчення курсу.

Во все времена всегда самой сложной задачей была оценка знаний, но это "новшество" снимает внутренний конфликт с самим собой, облегчает задачу и себя оправдывает. Это надо принять и будет вообще СУПЕР! --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 17:27, 7 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Модуль 9

Коли я працював в цьому модулі, я задумався над тим, чи дійсно нам завжди вдається завантажувати роботою талановитих дітей не тільки більш складними завданнями, але й якимись цікавими . Дифиренційовані завдання - це гарний інструмент для створення ситуації успіху в дітей з особливими потребами.

Александр! С этим модулем вы прекрасно справились, так как поняли насколько важен дифференцированный подход в процессе обучения. Это ваш успех!

--Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 21:01, 20 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Модуль 10

Фасилітація - це для мене нове. Я вдячний керівникам курсів, що я знаю тепер,що таке фасилітація. Фасилітатор - звучить гордо.

Вы знаете, я тоже впервые познакомилась со словом "фасилитация" и я рада, что для вас теперь - это хороший и добрый инструмент.Самое главное, что вы поняли как часто его можно использовать. --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 21:09, 20 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко

Модуль 11

Ось і закінчилася робота над проектом за версією Інтел 10.1. Все що колись розпочиналося - закінчилося. Остататочне заповнення портфоліо і є закінченням всієї роботи. Вся робота над портфоліо визвало в мене задоволення. Дякую за допомогу і терпіння керівникам курсу.

Александр! Когда начинали работу над проектом, никто не думал сколько это займёт времени, но когда включились в работу - не всё шло гладко. Правда? Вы смогли сами себя победить. И вот теперь, когда всё закончилось немного стало грустно. Ведь, действительно, всему когда-то приходит конец. И мне не хотелось бы на этой грустной ноте прощаться, просто говорю вам: "До свидания и до новых встреч на курсах через пять лет с этими прекрасными тренерами!" --Симоненко Татьяна Валентиновна (обсуждение) 21:22, 20 декабря 2014 (EET)Татьяна Симоненко