Рефлексія учасника Харченко О.Б.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Я навчилася реєструватися в порталі "Заповікі". Я побачила можливості колективної роботи і буду використовувати цей вид діяльності на уроках. Але поки що виникають труднощі в створенні посилань.

    • Дуже добре, що ви звернули увагу на формування нових навичок, а саме на навички роботи з порталом ЗапоВікі. Сподіваюсь протягом тижня ми зможемо виправити труднощі та навчитись створювати посилання. В наступний раз спробуйте також проаналізувати не лише технічні навички, але й отримання нових знаннь, більш глибоке розуміння понять тощо. --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:09, 19 января 2015 (EET)

Модуль 2

Я систематизувала свої знання про метод навчальних проектів, розглянула приклади портфоліо. Створила свою власну публікацію. Я вважаю, що такий проект дасть змогу учням використати різні джерела інформації, як Інтернет-ресурси, так і літературні джерела, стимулюватиме зростання їх творчих здібностей, формуватиме соціальну компетентність.

Модуль 3

В результаті спільної роботи в парі визначилася з темою проекту та його можливим продовженням, можливістю використання в різних класах. сформулювала ключове та тематичні запитання.

Модуль 4

Працюючи над четвертим модулем я познайомилась з формуючим оцінюванням, з тим як можна ефективно використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Створення ЗХД таблиць та організаційних діаграм надалі буду використовувати в своїй діяльності під час навчального процесу. Певні затруднення викликало створення презентації вчителя, але це пов'язано з певними труднощами при роботі з комп'ютером.

Модуль 5

Модуль був цікавим, знання про авторське право, вміння працювати коректно з інтернет ресурсами, оформляти ссилки буде корисним в моїй подальшій роботі.

Модуль 6

Познайомилася з матеріалами з питання "Педрада",попрацювала на вікі, створила учнівську презентацію. Навантаження велике, але настрій чудовий!

Модуль 7

В даному модулі працювала над учнівською презентацією, виступала в ролі вчителя і учня. Як учитель поставила учням цілі, розділила на групи, кожна група отримала завдання. Як учень склала план роботи і способи його реалізації, провила дослідження і зробила висновки. Використала і вдосконалила раніше набуті навички роботи на комп'ютері: створення діаграм, графіків, таблиць, використання шаблонів,пошуку нових джерел інформації і використання їх в своїй роботі.

Модуль 8

В ході опрацювання 8 модуля познайомилась з правилами складання критеріїв для оцінювання учнівських презентацій, навчилася складати форми оцінювання. Зробила таблицю та підрахувала максимальний бал при оцінюванні дослідницької діяльності, враховуючи вагу критерія.Все добре получилось. Корисні знання, буду використовувати в подальшій роботі.

Модуль 9

При виконанні цього модуля розробила два шаблона для диференційованого оцінювання знань учнів високого та низького рівнів . При розробці цих документів були враховані можливості дитини кожного рівня.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені з'ясувати, що таке фальсифітатор і навчилася складати документ для фасилітації.На цьому модулі мені сподобалось створювати план впровадження. Але в роботі виникають труднощі при складанні плану проекту.

Модуль 11

Закінчила роботу над портфоліо, отримала велику кількість нових знань, корисної інформації, буду використовувати в роботі. Спасибі за навчання!