Рефлексія учасника Шамрай С.П.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Ознайомляться з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу. Я зрозумів, що використання методу проектів дозволить учням на більш глибокому рівні засвоїти навчальний матеріал.

Модуль 2

Цей модуль сприяє виробленню вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем. Цей модуль допоміг мені ознайомитись з таксономією Блума, ознайомитись з методом проектів.Використовуючи метод публікацій створити буклет. В цьому модулі я ознайомився з характеристиками та навичками, які необхідні випускникам 21 століття. Модуль сприяє розумінню, усвідомленню ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.

Модуль 3

В ході виконання третього модуля я з’ясував вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм, сформувавы тематичні та ключові питання проекту, Склав перелік завдань та питаннь для проектної діяльності учнів. Я більш глиоко зрозумів позитивні моменти даного методу у навчально-виховному процесі.

Шановный Сергій Петрович, у Вас є деякі проблеми з написанням вікі статей. Попрацюйте над цим. --Трунов Олександр (обсуждение) 15:52, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 4

В процесі виконання модуля я ознайомився з поняттям формуючого оцінювання та створив план оцінювання. Створив ЗХД таблицю та організаційну діаграму.Визначив конкретні навчальні цілі, пов’язані з державними освітніми стандартами, розробив основні запитання проекту. Створив презентацію в якій відобразив ключові концепції, які потрібно донести, розподілив клас на групи та поставив перед ними навчальні, дослідницькі задачі. В ході роботи над модулем зрозумів, як краще залучати учнів до процесу оцінювання та коли і як доцільно використовувати само-та взаємооцінювання для того, щоб учні ставали незалежними і самостійними в побудові власних навчальних цілей та шляхів їх досягнення.

Модуль 5

В ході роботи над модулем 5, я ознайомився як оформлювати списки використаних джерел; ознайомився із законами про охорону авторських прав; написав лист з проханням на право використання авторських робіт. Всі ці питання для мене були абсолютно новими, тому ще є необхідність самостійно попрацювати над нею.

Шановний Сергій Петрович, я не згоден з Вашою думкою про те, що Інтернет можна використовувати лише для оформлення рефератних робіт. Його можна використовувати і для перевірки домашніх та контрольних робіт.--Трунов Олександр (обсуждение) 15:56, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

Цікавим було обговорення з колегами проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті. Вважаю, що цю проблему досить важко розв'язати. Створив власний гугл диск, почав роботу з гугл-формами.

Повністю згоден з вашою думкою. Ви молодець! Плідно попрацювали особливо над портфоліо проекту.--Viktor69 (обсуждение) 15:33, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

У цьому модулі я створив приклад учнівської презентації, вніс зміни до плану вивчення тем.

Модуль 8

У цьому модулі мною було створено форми для підсумкового оцінювання.Вніс зміни до Плану вивчення теми.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання-знаючи індивідуальні відмінності можливостей учнів, забезпечити кожному умови для формування пізнавальної діяльності. . Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені визначити мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме допомогти кожній групі працювати як єдина команда з відмінним результатом. Завершив опис вивчення теми і учнівських проектів Наприкінці створив план впровадження щоб виконання проектів та їх презентації пройшли успішно

Модуль 11