Рефлексія учасника Шведенко В.О.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

В даному модулі я ознайомився з цілями і завданнями тренінгу. Створив папку ну робочому столі. Ознайомився з правилами роботи з електронним посібником. Поновив сторінку на порталі ЗАПОВІКІ i створив блог рефлексії. Познайомився з методом проектів. навчився багато нового для себе в галузі використання ІКТ для створення проектів хоча деякі моменти ще хочу потренуватися, щоб краще запам'ятати!

Модуль 2

Створив буклет до свого проекту. Поновив навички роботи з програмою Microsoft Publisher: вставляти графічні об'єкти в публікацію, змінювати колір,працювати з шаблонами буклету. Дослідив як ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів. Також є потреба детальніше розібрати тему проекту опрацювати довідникову інформацію до нього.

Модуль 3

В процесі обговорення змінилось ключове питання. Загальне обговорення дало свої результати. На практиці відчув плюси групової работи. При заповненні шаблона плана проекта начинає вимальовуватись загальна схема работи. Склав основні напрямки реалізації плану проекту

Модуль 4

Ознайомився з поняттями формуюче оцінювання, видами оцінювання і їх використанням. Виявляється, що элементи даного підхода в оцінюванні ми застосовуємо на практиці. Навчився працювати з З-Х-Д таблицями і організаційними діаграмами.

Модуль 5

Ознайомився з поняттям авторське право. .Навчився використовувати в роботі інтернетресурси,аналізувати їх, робити на них посилання. Ознайомився з правилами написання друкованих і інтернетресурсів. Зіткнувся з проблемою оцінювання безпечного використання інтернету учнями.

Вікторе, зрозумло, що в тебе виникли проблеми при оцінювання безпечного використання інтернету учнями. Але чому ти не написав які? Може такі проблеми виникали і у інших учасників тренінгу. Тоді зразу б стало зрозуміло, як уникнути проблем в подальшому. --Наталья Злыденная (обсуждение) 15:48, 19 ноября 2014 (EET)

Вікор, Ви просто молодець сьогодні!--Shamrai56 (обсуждение) 15:50, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

Опрацювавши цей модуль дізнався про можливості колективної роботи з одним документом в мережі. Створив папку у власному дису на сервісі Google Створив опитувач протестувавши його. результат відобразив у власному портфоліо. Виникли труднщі при вставкі малюнків в тест.

Рада вітати тебе, Вікторе, на тренінгу.З твого запису видно,що зробив ти багато, але не зрозуміла, які емоції виникали у тебе при роботі.Ділися враженнями сміливіше. Сподіваюсь, що ти дослухаєшся до моїх порад. --Наталья Злыденная (обсуждение) 15:36, 19 ноября 2014 (EET)


Віктор,Ви провели величезну роботу, працюючи над цим модулем!!! Ви молодець, але не забувайте про повноцінний відпочинок--Shamrai56 (обсуждение) 15:49, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

Працюючи над цим модулем, створив приклад учнівської роботи. Познайомився з новими сервісами. Навчалася створювати бланк оцінювання презентації. Мені треба попрацювати над визначенням учнями цілей і мети роботи та інших видів презентацій.

Модуль 8

У цьому модулі мною було створено форми для підсумкового оцінювання. Запропоновані методи та інструменти оцінювання можуть бути використані при вивченні будь-якої теми.

Модуль 9

Познайомився з новит терміном - фасилітація. Склав завдання для обдарованих учнів і з особливими потребами.. Сподобалася робота в групах.

Модуль 10

Зараз вчити не виходить так як раніше. Роль вчителя трохи інша. Треба навчити вчитися, адже потік інформації дуже великий. Цей модуль допоміг мені визначити мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме допомогти кожній групі працювати як єдина команда з відмінним результатом.

Модуль 11

Закінчилася робота над проектом. Вся робота над проектом визвала в мене задоволення. Дякую за допомогу і терпіння керівникам курсу. Найкращі побажання всім учасникам, група супер!