Рефлексія учасниці Єфіменко І.М.
Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки. Як писати рефлексію:
Підказки:
|
Содержание |
Модуль 1
Цей модуль допоміг мені:
- правильно визначитися з метою проекту, яку реально можна досягти; - познайомитися і навчитися працювати на порталі ЗапоВікі; - навчитися правильно робити посилання; - групова робота; - але мого досвіду ще недостатньо, щоб в повному об,ємі засвоїти інформацію.
- Сьогодні ми виконували декілька групових вправ, на які саме ви звернули увагу? Що саме вам сподобалось/не сподобалось в ній? Яких саме знань/вмінь вам сьогодні не вистачило? Спробуйте в наступній рефлексії більш деталізувати свій аналіз. --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:21, 19 января 2015 (EET)
Модуль 2
Опрацювавши цей модуль я познайомилася: - з таким поняттям, як "метод проектів", - навчилася підбирати і систематизувати знайдену інформацію, - навчилася наповнювати інформацією буклет, і через нього подавати коротку і змістовну інформацію про поточний проект.
Модуль 3
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
- планування вивченої теми;
- використали державні освітні стандарти для розкриття теми;
- встановили навчальні цілі, та сформували ключові та тематичні запитання.
Модуль 4
В цьому модулі я почала:
- процес планування вивчення обраної теми; - використала метод проектів для організації групової роботи на уроках хімії; - вдосконалила уміння працювати в PowerPoint, створивши презентацію; - використовуючи навики роботи з формуючим оцінюванням склала таблицю З-Х-Д та організаційну діаграму.
Модуль 5
Попрацювавши з цим модулем:
- удосконалила свої знання про використання авторського права; - своєчасно буду нагадувати дітям про повагу до авторського права при пошуці інформації в інтернеті; - вдосконалила свої навички роботи з інтернет ресурсами; - навчилася вірно вказувати інтернет посилання; - цей модуль був достатньо легким для засвоєння.
Модуль 6
Попрацювавши в цьому модулі я зробила висновок, що безпека в інтернеті - це головний акцент, на якому треба наголошувати дітям задля їхньої безпеки в цілому. Про це треба наголошувати якомога частіше, в той момент, коли діти отримують, якесь пошукове завдання.
Модуль 7
В цьому модулі ми перенеслися в минуле і поставили себе на місце дітей. Я вибрала презентацію для розкриття проблемного питання. Навчилася вставляти картинки. Взагалі нашим дітям вчитися набагато цікавіше ніж нам, бо для розкриття своїх можливостей, вони мають більше ресурсів.
Модуль 8
Опрацювавши цей модуль: - познайомилася з поняттям вага і розбаловки; - вдосконалила свої погляди на форму оцінювання; - сама склала таблицю оцінювання до власного проекту. Взагалі це дуже вірно дивлячись на те, що діти виконуючи якесь завдання заздалегідь будуть знати за якими критеріями їх будуть оцінювати; - я дізналася про Goоgle-диск, для мене це дуже цікаве відкриття, буду і в подальшому ним користуватися, як архівом для своїх документів; - модулів стає все дедалі більше, сподіваюсь ми їх завершимо успішно!!!
Модуль 9
Обговоривши диференціацію як важливий інструмент адаптації учнів до навчання, я розробила кілька шаблонів діяльності учнів. Pа готовим шаблоном, де вони як відповідають на запитання. Для учнів, що мають високий рівень, я вирішила скласти презентацію. Оцінила якою важливою є функція вчителя, як фасілітатора, і вважаю, що сьогодні я отримада додаткові матеріали, що допоможуть мотивувати учнів з початковим та середнім рівнем навчання на досягнення значущого для них результатів.
Модуль 10
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
• мені необхідно весь час моніторити хід виконання проекту;
• різними засобами ІКТ направляти учнів на досягнення поставлених цілей;
• допомагати більш слабким учням через завдання, які спонукатимуть їх рухатись в необхідному напрямку.
Модуль 11
Закінчивши свій проект я поглибила своє вміння як користувача комп'ютером та інтернет ресурсами. Познайомилася з новим та потрібним для подальшого використання сайтом ЗапоВікі. Навчилася складати презентацію та буклет. Сподіваюсь, що ці знання я буду використовувати і в подальшому, особливо впровадження методу проектів, а також різних таблиць та форм оцінювання в школі.
Було дуже приємно працювати в такому чудовому колективі. Дякую нашим викладачам за терпіння та доступно подану інформацію в ході проекту. Бажаю Вам здоров'я та хороших курсантів!!!