Рефлексія учасниці Єфіменко І.М.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені:

- правильно визначитися з метою проекту, яку реально можна досягти;
- познайомитися і навчитися працювати на порталі ЗапоВікі;
- навчитися правильно робити посилання;
- групова робота;
- але мого досвіду ще недостатньо, щоб в повному об,ємі засвоїти інформацію.
    • Сьогодні ми виконували декілька групових вправ, на які саме ви звернули увагу? Що саме вам сподобалось/не сподобалось в ній? Яких саме знань/вмінь вам сьогодні не вистачило? Спробуйте в наступній рефлексії більш деталізувати свій аналіз. --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:21, 19 января 2015 (EET)

Модуль 2

Опрацювавши цей модуль я познайомилася:
- з таким поняттям, як "метод проектів",
- навчилася підбирати і систематизувати знайдену інформацію,
- навчилася наповнювати інформацією буклет, і через нього подавати коротку і змістовну інформацію про поточний проект.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:

- планування вивченої теми;
- використали державні освітні стандарти для розкриття теми;
- встановили навчальні цілі, та сформували ключові та тематичні запитання.

Модуль 4

В цьому модулі я почала:

- процес планування вивчення обраної теми;
- використала метод проектів для організації групової роботи на уроках хімії; 
- вдосконалила уміння працювати в PowerPoint, створивши презентацію;
- використовуючи навики роботи з формуючим оцінюванням склала таблицю З-Х-Д та організаційну діаграму.

Модуль 5

Попрацювавши з цим модулем:

- удосконалила свої знання про використання авторського права;
- своєчасно буду нагадувати дітям про повагу до авторського права при пошуці інформації в інтернеті;
- вдосконалила свої навички роботи з інтернет ресурсами;
- навчилася вірно вказувати інтернет посилання;
- цей модуль був достатньо легким для засвоєння.

Модуль 6

Попрацювавши в цьому модулі я зробила висновок, що безпека в інтернеті - це головний акцент, на якому треба наголошувати дітям задля їхньої безпеки в цілому. Про це треба наголошувати якомога частіше, в той момент, коли діти отримують, якесь пошукове завдання.

Модуль 7

В цьому модулі ми перенеслися в минуле і поставили себе на місце дітей. Я вибрала презентацію для розкриття проблемного питання. Навчилася вставляти картинки. Взагалі нашим дітям вчитися набагато цікавіше ніж нам, бо для розкриття своїх можливостей, вони мають більше ресурсів.

Модуль 8

Опрацювавши цей модуль:
- познайомилася з поняттям вага і розбаловки;
- вдосконалила свої погляди на форму оцінювання;
- сама склала таблицю оцінювання до власного проекту. Взагалі це дуже вірно дивлячись на те, що діти виконуючи якесь завдання заздалегідь будуть знати за якими критеріями їх будуть оцінювати;
- я дізналася про Goоgle-диск, для мене це дуже цікаве відкриття, буду і в подальшому ним користуватися, як архівом для своїх документів;
- модулів стає все дедалі більше, сподіваюсь ми їх завершимо успішно!!!

Модуль 9

Обговоривши диференціацію як важливий інструмент адаптації учнів до навчання, я розробила кілька шаблонів діяльності учнів. Pа готовим шаблоном, де вони як відповідають на запитання. Для учнів, що мають високий рівень, я вирішила скласти презентацію. Оцінила якою важливою є функція вчителя, як фасілітатора, і вважаю, що сьогодні я отримада додаткові матеріали, що допоможуть мотивувати учнів з початковим та середнім рівнем навчання на досягнення значущого для них результатів.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:

• мені необхідно весь час моніторити хід виконання проекту;

• різними засобами ІКТ направляти учнів на досягнення поставлених цілей;

• допомагати більш слабким учням через завдання, які спонукатимуть їх рухатись в необхідному напрямку.

Модуль 11

Закінчивши свій проект я поглибила своє вміння як користувача комп'ютером та інтернет ресурсами. Познайомилася з новим та потрібним для подальшого використання сайтом ЗапоВікі. Навчилася складати презентацію та буклет. Сподіваюсь, що ці знання я буду використовувати і в подальшому, особливо впровадження методу проектів, а також різних таблиць та форм оцінювання в школі.

Було дуже приємно працювати в такому чудовому колективі.
Дякую нашим викладачам за терпіння та доступно подану інформацію в ході проекту.
Бажаю Вам здоров'я та хороших курсантів!!!