Рефлексія учасниці Мінкіної Т.І.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Я дізналася про переваги Інтел 2010 над попередньою версією. Навчилася створювати почту та реєструватися на порталі "Заповікі". Побачила особливості колективної роботи. Хотілося б повчитися створювати посилання.

    • Ми з вами робити декілька колективних вправ, на яку саме ви звернули увагу? спробуйте в наступній рефлексії приділити більше уваги саме аналізу: що вийшло, що не вийшло, які ідею ви відмітили, які нові поняття та терміни почули тощо. Старайтесь уникати простий перелік вправ, які ви виконуєте на тренінгу. --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:12, 19 января 2015 (EET)

Модуль 2

Я систематизувала свої знання про метод проектів, визначилася з темою майбутнього проекту, створила власну публікацію по темі "Поширення солей в природі та їх практичне значення".

Модуль 3

В результаті спільної роботи в парі визначилася з темою проекту та його ключовими та тематичними питаннями, можливістю використання проекту в різних класах. Почала створювати презентацію. Вмію додавати фотоматеріали до презентації, хотілося б навчитися додавати відео.

Модуль 4

Сьогодні розібралася з питанням формуючого оцінювання. В наш час важливо навчити дітей вчитися самим та співпрацювати з іншими. Я в своїй роботі пропоную здійснювати оцінювання керівником та оцінювання власних навичок дітьми. Сьогодні я отримала нову інформацію про створення діаграм як способу керування діяльністю учнів. А визначитись з тим, що необхідно для учнів на кожному етапі допоможе ЗХД-таблиця.

Модуль 5

Я познайомилася з питанням планування роботи учнів в Інтернеті, підібрала матеріали для презентації та отримала певні навички робити ссилки на ресурси. Хотілося б навчитися правильно оформляти літературу.

Модуль 6

Я дізналася про безпечну роботу в інтернеті, обговорили з колегами цю проблему. Навчилася створювати онлайн-анкету. Роботи дуже багато.

Модуль 7

Працюючи з 7 модулем, я ознайомилась з різними варіантами оформлення учнівських проектів, детально зупинилась на структурі презентації.Для мого проекту підійшла форма презентації. Сьогодні робота йшла набагато легше,тому що я вже робила презентації в своїй роботі. Було дуже цікаво. Хотілось би засвоїти інши форми оформлення проектів.Думаю, що мені це удасться при подальший роботі.

Модуль 8

Визначили види оцінювання учнів та форми їх проведення. Отримала багато цікавого для подальшої педагогічної роботи в цьому напрямку. Розробила форму оцінювання, в якій визначила критерії оцінювання, спланувала кількість балів та врахувала важливість кожної категорії (вагу) в системі оцінювання результатів учнів.

Модуль 9

Обговоривши диференціацію як важливий інструмент адаптації учнів до навчання, я розробила кілька шаблонів діяльності учнів. Для учнів з початковим рівнем - це створення завдання, де вони знайомляться з матеріалом, а потім виконують завдання за зразком. Для учнів, що мають високий рівень, я вирішила скласти завдання, де вони розвязують задачу та здійснюють перетворення речовин за ланцюгом. Сьогодні я отримада додаткові матеріали, що допоможуть в моїй роботі.

Модуль 10

Я розробила план впровадження проекту та інструкцію з т/б в кабінеті хімії.Звернула увагу на важливість надання учням допомоги у пошуку ресурсів (джерел, сайтів), тобто перехід від функцій викладача до фасилітатора. Продовжила роботу з планом вивчення теми, додала певні методи та інструменти в розділ "діяльність учнів". Здебільшого кожен вчитель виконує таке планування, особливо, коли робота пов'язана з використанням комп'ютерного класу, адже це вимагає взаємоузгодження всіх учасників навчального процесу. Гадаю, що я і надалі буду підвищувати свій рівень, використовуючи доступ до Інтернету, варто звернути увагу і на роботу на ЗапоВікі, а також на матеріали, що надаються на сайті Інтел

Модуль 11

Саме 11 модуль був найважчим для мене. До цього часу я ніколи не використовувала гугл-диск і не створювала з допомогою гугл-сервіса документи. Так що тут свої вміння буду вдосконалювати, розміщуючи документи. Але все це потребує на цьому етапі часу. Дякую за всю нову інформацію.