Рефлексія учасниці Назаренко М.В.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обміркувати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:

- можливість працювати колективно на порталі "ЗапоВики";

- розміщати інформацію на порталі та робити посилання на неї.

При виконанні завдання познайомилися з поняттям "рефлекія", але мого досвіду недостатньо, щоб в повному обсязі працювати з цією інформацією.

    • дуже добре, що ви звернули увагу на можливість колективної роботи на порталі ЗапоВікі, а також на можливість розміщувати інформацію на цьому порталі. Не зовсім зрозуміло, якого досвіду вам не вистачило, щоб в повному обсязі працювати з рефлексією. --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 15:23, 19 января 2015 (EET)

Модуль 2

Опрацювавши модуль 2 я:

- сформувала уявлення про те, яким повинен бути учень 21 століття;

- проаналізувала переваги використання методу проектів на уроках хімії та впровадження його в навчальний процес;

- удосконалила уміння правильно ставити перед учнями завдання та цілі, щоб досягти високого результату;

- удосконалилавміння працювати з програмою Publisher створивши буклет на тему "Впровадження методу проектів на уроках хімії";

Намагатимуся частіше застосовувати метод проектів на уроках хімії, щоб розвивати у дітей творчу, пізнавальну, пошукову та інші види діяльності.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:

- планування вивченої теми;
- використали державні освітні стандарти для розкриття теми;
- встановили навчальні цілі, та сформували ключові та тематичні запитання.

Модуль 4

В цьому модулі я почала процес планування вивчення обраної теми, використала метод проектів для організації групової роботи на уроках хімії, вдосконалила уміння працювати в PowerPoint, створивши презентацію. Використовуючи навики роботи з формуючим оцінюванням склала таблицю З-Х-Д та організаційну діаграму.

Модуль 5

Цей модуль допоміг мені:

- удосконалити знання про використання авторського права;
- опацювала список використаних джерел для проекту;

Труднощів під час виконання цього модуля у мене не виникло.

Модуль 6

Цей модуль дав змогу зрозуміти як можна ефективно використовувати комп'ютерні технології для підтримки та оцінювання учнів у навчальному процесі. Частіше нагадувати дітям про культуру спілкування та ТБ в мережі Інтернет. Цікавим стало обговорення питань про ТБ в Інтернеті в групах на Вікі. В ході виконання завданнь проблем не виникало).

Модуль 7

Працюючи з модулем 7 я ще раз пригадали навички 21 століття. В даному модулі я працювала над учнівською презентацією, виступала в ролі вчителя і учня. Як вчитель поставила учням цілі, розділила на групи, кожна група отримала завдання. Як учень склала план роботи і способи його реалізації. Новим в цьому модулі для мене було форми оцінювання учнівських робіт, але проблем не виникло під час виконання завдання.

Модуль 8

В даному модулі я познайомилася з методами та формами оцінювання учнівських робіт. Працювала над аналізом власної системи оцінювання. Розробила форму оцінювання, в якій визначив критерії оцінювання, спланувала кількість балів та врахував важливість кожної категорії (вагу) в системі оцінювання результатів учнів. Цікавим було оцінювання учнівської роботи з використанням стратегії 3-2-1.

Модуль 9

По працювавши в цьому модулі я вдосконалила знання з складання різнорівневих завдань, використовуючи метод проектів. Розробила завдання творчого характеру для учнів з більш високим рівнем розвитку та завдання для учнів з особливими навчальними потребами.

Модуль 10

Спробувала себе в ролі фасилітатора - спланувала роботу учнів, знайшла джерела інформації, до яких рекомендую звернутися при роботі над проектом. При цьому сама закріпила вміння шукати необхідну інформацію, аналізувати, диференціювати її для учнів. Закінчила сладання шаблону плану впровадження.

Модуль 11

Сьогодні я закінчила роботу над портфоліо. Курс Intel 10 мені сподобався, так як була можливість попрацювати з новими методами навчання учнів, формами оцінювання та на порталі ЗапоВікі. Хочу подякувати нашим тренерам: Дехтяренко Світлані Григорівні та Сокол Ірині Миколаївні за їх терпіння.