Рефлексія участника Уманської Т.М.

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Рефлексія (від лат. Reflexio - звернення назад) - розумовий процес, спрямований на самопізнання, аналіз своїх емоцій і почуттів, станів, здібностей, поведінки.

Як писати рефлексію:

  • Перегляньте Основні запитання та головні ідеї, які були розглянуті в Модулі, або прочитайте Стислий огляд Модуля та подумайте про ідеї та матеріали, що ви створили, які можна використовувати під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів.
  • Натисніть кнопку "Править" навпроти необхідного Модуля
  • Запишіть свої думки та враження від навчання за цим модулем. Напишіть про інші висновки, ключові ідеї, нові інструменти та засоби, які допомагають навчатися, використовуючи ІКТ, запитання, які у вас виникли, та те, що вас турбує або цікавить. Обміркуйте, яким чином знання, які ви отримали в цьому модулі, можуть вплинути на ваше викладання та навчання ваших учнів. Запишіть, що видалося вам найцікавішим, найпростішим, а що було складним і не зрозумілим.

Підказки:

  • Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
  • Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

Содержание

Модуль 1

Цей модуль навчив мене працювати з ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів, Електронним довідником. Я змогла розібратися з режимом правка,але не до кінця розібралась з зовнішньою силкою. До кінця тренінгу я думаю зможу з цим розібратися.

Татьяна! Ты просто умница! Ты смогла за такой короткий промежуток времени разобраться с ресурсами тренинга, поняла задачи и теперь сможешь всё сделать.Тамара Трошко (обсуждение) 17:52, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 2

На цьому модулі я прийняла участь у обговоренні шляхів розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття. Переглянула приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні, зробила буклет про метод проектів і придумала тему власного проекту, над яким буду займатися вдома.Навчилася створювати закладки, це мені допоможе при подальшій праці.

Танечка, ты молодец! Так держать! Ты отлично со всем справляешься! Тамара Трошко (обсуждение) 17:53, 19 ноября 2014 (EET)

Модуль 3

Щоб якісно спланувати навчальні цілі та відповідні їм основні запитання, проаналізувала державні освітні стандарти та навчальні програми і визначила ті вимоги, на яких я робитиму наголос протягом виконання проекту.Навчилась планувати діяльність вчителя та учнів.Обговорили ключові та тематичні питання з колегами, ці обговорення допомогли мені виправити деякі запитання,більш детально скласти етапи досліду.

Спасибо за помощь, ты молодец! Тамара Трошко (обсуждение) 17:57, 20 ноября 2014 (EET)

Модуль 4

Цей модуль допоміг мені визначити, які методи та інструменти оцінювання я буду використовувати, щоб забезпечити формуюче оцінювання для визначення і корегування рівня сформованості запланованих навичок та знань учнів. Я зрозуміла, як краще залучати учнів до процесу оцінювання. Створила організаційну діаграму,З-Х-Я-Д які буду використовувати до початку роботи в проекті.

Ура, все получается! Как хорошо ты разобралась с диаграммой! Так держать! Тамара Трошко (обсуждение) 18:00, 21 ноября 2014 (EET)

Модуль 5

Цей модуль допоміг мені навчитися працювати з авторським правом та правилами посилання на використані джерела. Познайомилась з новими інтернет ресурсами. Це мені пригодиться при подальшій роботі .


Конкретизуйте,з якими новими для Вас інтернет ресурсами ви ознайомились? --Арабок Е.А. (обсуждение) 15:36, 19 ноября 2014 (EET)

Татьяна! Вы молодец! Желаю дальнейших успехов в обучении.--Тamaratroshko (обсуждение) 08:37, 20 ноября 2014 (EET)

Модуль 6

Цей модуль допоміг мені навчитися працювати з GoogleДиском. Навчилася правильно зберігати інформацію. Я спробувала створювати на ньому тестові завдання, але часу на це замало. Це завдання у мене викликало багато труднощів. Обговорили з колегами безпечне та відповідальне користування інтернетом. Цю тему я обов'язково обговорю зі своїми учнями.

Раджу Вам декілька разів повторити алгоритм створення мережевих опитувальників. --Арабок Е.А. (обсуждение) 15:38, 19 ноября 2014 (EET)

Татьяна! У вас всё получается просто отлично. Желаю удачи!--Тamaratroshko (обсуждение) 08:38, 20 ноября 2014 (EET)

Модуль 7

На этом модуле создавали пример ученической работы- презентацию. Мне очень понравилось быть в роли ребенка. У меня все получилось. Это полезно, познавательно, увлекательно!!!

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені навчитися створювати критерії оцінювання для учнівських робіт. Діти ознайомившись з крітеріями оцінювання на початку проекта, будуть знати що треба їм зробити , щоб отримати бажану оцінку. У мене все вийшло. Дякую за нові знання.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть реалізувати себе при роботі у диференційованих групах:

адаптація у групах;підвищення інтересу до навчання;реалізація власних здібностей;розвиток творчих здібностей;переоцінювання своїх можливостей;спілкування "рівни - рівному". Особисто я, як вчитель, розширила свої знання про методику диференційованого навчання.''

Модуль 10

Таке цікаве та нове слово - фасилітація! Виявилось, що фасилітатор - це я, тобто вчитель, який спонукає учня до навчання... З колегами обговорила як можна використовувати різні техніки постановки запитань, створила документ з фасилітації та інструктивні матеріали щодо впровадження проекту. Переглянула портфоліо - починає подобатись!

Модуль 11

Ура!!! Конец я еду домой к семье. Как я за ними соскучилась! Спасибо огромное тренерам!!!