Розробка веб-квесту «Подорож до країни квітучої сакури»
Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку. |
Автор
Марков Леонід Леонідович
педагог-організатор, учитель української мови та літератури
Бердянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20
Бердянської міської ради
Запорізької області
Клас:
Учні 5-11 класів
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Всесвітня історія, світова література, географія
Термін проведення
17.01.18 - 02.02.18
Необхідне обладнання/матеріали/ресурси
комп'ютер/ноутбук/смартфон, доступ до мережі Інтернет
Місце квесту в навчальному процесі
2017 рік було оголошено роком Японії в Україні. І протягом цілого року майже всі заклади освіти нашої країни проводили різноманітні заходи з метою активізації двостороннього співробітництва, зміцнення зв'язків між Україною та Японією. Саме тому настав час підбиття підсумків. На завершення всіх заходів педагог-організатор ЗОШ №20 пропонує учням 8-11 класів та вчителям (за бажанням) взяти участь у веб-квесті "Подорож до країни квітучої сакури", який розпочнеться 17 січня 2018 року.
Адреса квесту
Web-квест "Подорож до країни квітучої сакури"
Мета квесту
- Сприяти залученню учасників навчально-виховного процесу до вивчення творів українського мистецтва шляхом організації дослідницько-пошукової роботи - участі у веб-квесті.
- поглибити знання учнів про історію, культуну та літературну спадщину Японії
- ознайомити з цікавими фактами виникнення країни вранішнього сонця
Організаційні моменти
Кількість учасників в команді: 3
Реєстрація учасників: до 17.01 ,заявка на участь у квесті виконується шляхом заповнення анкети на веб-ресурсі http://web-questbrd.blogspot.com (кількість учасників, клас, назва команди).
Від одного класу може бути декілька команд.
Раз на два дні, починаючи з 17.01 о 14:30 на сайті з'являються завдання.
Команда виконує всі завдання та відправляє відповіді на електронну пошту quest@school20.in.ua
Хід квесту
Вітаюємо вас у країні вранішнього сонця!
Щоб розпочати подорож стежками історії, культури, літератури та мистецтва, треба ознайомитися з правилами віртуальної гри.
Зверніть увагу!
- Ви зареєстрували команду, яка складається з трьох осіб.
- На вас чекають завдання рольового квесту. Чому саме рольового, запитаєте ви? А все досить просто, адже перед вами постає вибір персонажа гри, чиїми стежками ви і будете подорожувати.
- Кожен учасник обирає одного героя і протягом всього квесту виконує тільки завдання обраного персонажа. Вам пропонується три сюжетні лінії:
- Команда складається з трьох учасників, кожен виконує завдання ТІЛЬКИ одного персонажа.
Наприклад: Команда "Пупсики" складається з Василька, Марійки та Сашка. Кожен учасник обирає свого героя (Василько - Пікачу, Марійка - Самурай, Сашко - Момотаро) і виконує завдання цього персонажа.
- Кожен учасник працює на благо своєї команди і на себе особисто. Відтак буде створено 2 рейтингові таблиці:
- Командна(сумуються набрані бали трьох учасників команди)
- Загальний рейтинг(сума набраних балів кожного учасника)
- Свої відповіді надсилайте на ел.адресу quest@school20.in.ua
У темі листа вказуйте
"Веб-квест. Етап № ___та своє прізвище та назву команди”
Наприклад:
"Веб-квест. Етап №1 П'яточкин(Пупсики)
Під час оцінювання відправленого вами листа буде враховуватися коректність його відправлення та правильність прикріплення посилання.
ЕТАП 1
Вітаємо вас з початком пошуку мистецьких скарбів!
Зверніть увагу!
Свої відповіді надсилайте на ел.адресу quest@school20.in.ua
У темі листа вказуйте:
"Веб-квест. Етап № ___та своє прізвище та назву команди”
Наприклад:
"Веб-квест. Етап №1 П'яточкин(Пупсики)
Під час оцінювання відправленого вами листа буде враховуватися коректність його відправлення та правильність прикріплення посилання.
Час на виконання завдання: 48 годин
Максимальна кількість балів за ПЕРШИЙ ЕТАП - 45 б.(по 15 б./уч.)
ПІКАЧУ:
Всім привіт! Мене звуть Пікачу!
Сьогодні я почну вас знайомити з етапами становлення японського аніме.
Відомо, що більша частина аніме — це екранізація коміксів. А яких саме, ви дізнаєтеся, пройшовши перший етап веб-квесту.
Назву відомих японських коміксів, які перекладаються, як чудернацькі малюнки, зашифровано у невеличкому ребусі. Розгадайте його та дайте відповіді на питання.
1. Напишіть назву японських коміксів. - 3 б.
2. Знайдіть в мережі Інтернет інформацію про цей вид коміксів та скопіюйте посилання на неї. - 3 б.
Найпершим японським анімаційним фільмом вважають "Декобоко Шін Ґате". Його автор малював крейдою на чорній дошці і знімав свої малюнки на плівку.
3. Вкажіть ім'я та прізвище автора першого анімаційного фільму. - 3 б.
4. Як звучить "Декобоко Шін Ґате" українською мовою? - 3 б.
5. Вкажіть рік створення "Декобоко Шін Ґате" - 3 б.
САМУРАЙ:
Вітаю!
Сьогодні я припідніму таємничу завісу виникнення та становлення Японської Держави. Ви матимете змогу дізнатися безліч цікавої інформацї.
На першому етапі ми познайомимось з людиною, яка відома кожному сучасному жителю Японії. Ім'я цієї особистості зашифровано у простому ребусі.
Дайте відповіді на запитання:
1. Вкажіть ім'я цієї людини? - 3 б.
2. Яке дитяче ім'я мала ця особистість?- 3 б.
3. Скільки років виповниться їй у 2018 році?- 3 б.
4. Знайдіть в мережі Інтернет фото цієї людини, збережіть її у форматі *jpg та надішліть її нам з відповідями на інші запитання. - 3 б
5. Який девіз правління нинішнього імператора Японії?- 3 б.
МОМОТАРО:
Вітаю ВАС!
Мене звуть Момотаро. Запрошую вас у країну вишуканого слова та мальовничих казкових див.
На першому етапі пропоную вам досить цікаву японську казочку, назву якої зашифровано у простому ребусі.
Завдання:
1. Напишіть мені назву казки. - 3 б.
2.Знайдіть казку на просторах Інтернету та вкажіть посилання на текст. - 3 б.
Дайте відповідь на запитання:
3. Для чого зібралися звірі? - 3 б.
4. Хто переміг?- 3 б.
5. Що саме вигукнув кабан в кінці казки. - 3 б.
ЕТАП 2
ПІКАЧУ:
Всім привіт!
Сьогодні я познайомлю вас з відомим японським мультсеріалом, якому цього року виповнюється 21 рік з моменту виходу першої серії.
Перегляньте відеоролик та дайте відповіді на завдання другого етапу квесту.
Відеоролик
Запитання:
1. Яку назву має мультсеріал? Номер сезону? - 3 б.
2. Вкажіть точну дату виходу 1 серії цього аніме?- 3 б.
3. Яке ім`я має головний герой цієх серії?- 3 б.
4. Чому йому дістався Пікачу?- 3 б.
5.Знайдіть в мережі Інтернет детальний список Покемонів першого сезону. Скільки вього Покемонів має цей список?Який порядковий номер має Пікачу?- 3 б.
САМУРАЙ:
Всім привіт!
Ви досить вправно виконали всі завдання першого етапу. Ми продовжуємо цікаву подорож і на черзі цікивинки, які приховані у наступному завданні.
Перегляньте відеоролик та дайте відповіді на запитання другого етапу квесту.
Відеоролик
Запитання:
Що теке якіо? Вкажіть найулюбленіший командний вид спорту у Японії? - 3б.
Чому у містах Японії вулиці не мають назв?- 3б.
Що означає плямкання під час обіду?- 3б.
Яку назву має найсильніший та найруйнівніший землетрус в Японії? -3б.
Скільки фактів було згадано у відео? Вкажіть номери пропущенних фактів? -3б.
МОМОТАРО:
Всім привіт! Зачекалися?
Сьогодні ми продовжуємо подорожувати стежками видатної країни східного узбережжя. Давайте разом з Вами перенесемося у Токіо, де я Вас познайомлю з видатним майстром японської поезії - Мацуо Басьо.
Перегляньте відеоролик та дайте відповіді на завдання другого етапу квесту.
Відеоролик
Запитання:
Як звали хлопчика до повноліття? Вкажіть літературний псевдонім митця. - 3б.
Як раніше називали Токіо? -3б.
Скільки складів мають рядки Хайку? -3б.
Як дослівно перекладається слово «Басьо»? -3б.
Що означають слова «Сабі», «Вабі», «Шебуй»? -3б.
ЕТАП 3
ПІКАЧУ:
Перед вами віртуальний пазл, у якому зошифровано персонажа японської анімації.
На швидкість зберіть пазл та дайте відповіді на запитання.
Пазл
Завдання:
1. Сфотографуйте або зробіть скриншот зібраного інтернет-пазлу разом із зазначеним часом виконання. Фото або скриншот додайте до електронного листа разом зі своїми відповідями на завдання ТРЕТЬОГО ЕТАПУ. - 3 бали
+ 3 бали, якщо час збору пазлу не виходить за межі 2 хвилин.
2. Кого зображено на фотокартці (пазл)? - 3 бали
3. Ким і у якому році було створено цього персонажа? - 3 бали
4. Перекладіть ім'я цього героя українською мовою. - 3 бали
САМУРАЙ:
Перед вами віртуальний пазл, у якому зошифрований відомий національний символ Японії.
На швидкість зберіть пазл та дайте відповіді на запитання.
Пазл
Завдання:
1. Сфотографуйте або зробіть скріншот зібраного інтернет-пазлу разом із зазначеним часом виконання. Фото або скриншот додайте до електронного листа разом зі своїми відповідями на завдання ТРЕТЬОГО ЕТАПУ. - 3 бали
+ 3 бали, якщо час збору пазлу не виходить за межі 2 хвилин
2. Що зображено на фотокартці(пазл)? - 3 бали
3. Що позначають ці ворота? - 3 бали
4. Яку кількість воріт розміщують перед святилищем? - 3 бали
МОМОТАРО:
Перед вами віртуальний пазл, у якому зошифровано жанр японської літератури.
На швидкість зберіть пазл та дайте відповіді на запитання.
Пазл
Завдання:
1. Сфотографуйте або зробіть скриншот зібраного інтернет-пазлу разом із зазначеним часом виконання. Фото або скріншот додайте до електронного листа разом зі своїми відповідями на завдання ТРЕТЬОГО ЕТАПУ. - 3 бали
+ 3 бали, якщо час збору пазлу не виходить за межі 2 хвилин.
2. Який жанр літератури зображено на фотокартці(пазл)? - 3 бали
3. Як дослівно перекладається цей літературний жанр? - 3 бали
4. Вкажіть японські назви трьох типів японської поезії. - 3 бали
Типи віршів:
Довгі - ?
Короткі -?
Фрагментарні - ?
ЕТАП 4
УВАГА! Завдання даного етапу різні, хоча стиль виконання однаковий для всіх пересонажів. Дивіться додатки(посилання на платформу квесту)
ПІКАЧУ:
Всім привіт!
Сьогодні ми завершуємо подорож країною вранішнього сонця.
Щоб отримати завершальне завдання, потрібно знайти приказку, яка зашифрована у додатку нижче.
Бажаю успіхів!
Додаток
Завдання:
1. Запишіть утворену приказку.
2. Виконайте завдання, яке отримаєте після створення приказки.
САМУРАЙ:
Всім привіт!
Сьогодні ми завершуємо подорож країною вранішнього сонця.
Щоб отримати завершальне завдання, потрібно знайти приказку, яка зашифрована у додатку нижче.
Бажаю успіхів!
Додаток
Завдання:
1. Запишіть утворену приказку.
2. Виконайте завдання, яке отримаєте після створення приказки.
МОМОТАРО:
Всім привіт!
Сьогодні ми завершуємо подорож країною вранішнього сонця.
Щоб отримати завершальне завдання, потрібно знайти приказку, яка зашифрована у додатку нижче.
Бажаю успіхів!
Додаток
Завдання:
1. Запишіть утворену приказку.
2. Виконайте завдання, яке отримаєте після створення приказки.
Отримані результати
Результати ви зможете побачити на платформі квесту у розіділі "Банк даних"
Використані джерела
- Усі дадатки до квесту було створено за допомогою сайту https://learningapps.org