Розробка гри "Подорож в країну МІФ"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Кузнецова сертифікат 230.jpg

Позакласний захід

Содержание

Назва

Гра « Подорож в країну МІФ »

Автор розробки

Кузнецова Світлана Анатоліївна, вчитель інформатики.

Навчальний заклад

Комунальний заклад «Дніпрорудненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів»

Клас

4-7

Мета

Закріпити основні поняття з математики, інформатики, фізики; розвивати інтерес до предметів математика, інформатика, фізика; культуру колективного спілкування, самостійність та наполегливість; виховувати почуття взаєморозуміння і взаємодопомоги, відповідальності.

Обладнання

6 столів – станцій,таблички з написами станцій, завдання , папір для відповідей, , ручки, роздатковий матеріал, клей.

Оформлення залу

6 столів для команд (яки стоять по колу), стіл для журі, плакати з портретами видатних науковців, вислівами про науки.

Гра починається

Гра « Подорож в країну «МІФ» задумана як переміщення команд по станціях. Ігрові дії складаються в тому, щоб швидко, аргументовано відповідати на питання або виконати завдання, не порушуючи регламент та дисципліну.
І. Початок гри – подорожи :

   1. Команди розшифровують назву країни – МІФ (математика, інформатика, фізика). 
   2. «Як ви яхту назвете – так вона и попливе !» ("Пригоди капітана Врунгеля")
      Кожна команда збирає  розрізну картинку-емблему, по якії отримає назву.
   3. Цю емблему команда прикріплює на стіні під назвою Станція « Країна «МІФ» (див. фотозвіт)

ІІ. Розминка перед подорожжю.
Ігрокам треба як много швидше відповісти на запитання.
Всесвітня компьютерна мережа? (Інтернет)
Як називається оптичний прилад для одного ока? (Монокль)
Сота частка числа? (1%)
Скільки буде десятків, якщо 2 десятка помножити на 3 десятка? (60)
1/24 частка доби? (1 год)
Во скільки разів сходи на 6 поверх довше, ніж сходи на 2 поверх? (в 5 разів)

ІІІ. Оголошення правил грі.
Правила грі
1. Кожна команда повинна побувати на 6 станціях :

  Станція «Історична»
  Станція «Комп’ютерленд»
  Станція «Розумники і розумниці» 
  Станція «Цифрографіка»
  Станція «Танграм»
  Станція « Кмітливчик»

2. На кожної станції команда отримає завдання (Додаток 2), папір для відповідей, ручку , роздатковий матеріал, клей.
3. Виконавши завдання, команда прикріплює аркуш з результатом до своєї емблемі на стіні під назвою Станція « Країна «МІФ» та переходить на іншу станію. (На виконання завдання дається 5 хв.)
4. За правильно виконане завдання, команда отримає жетони (Додаток 1).
5. Порушення правил, або дисципліни приводить до втрати жетона.
6. При звертанні за допомогою , команда «розраховується» своїм жетоном

ІV. Команди готови. Починається подорож !!!

    1. Команди займають місця біля столів.
    2. 5 хв. виконується завдання.
    3. Аркуш з результатом прикріплюється  під своєю емблемою  на стіні. 
    4. Перехід на іншу станію (за годинниковой стрілкою).
    5. Далі п.1 – п.4 повторюються докі кожна команда побуває на 6 станціях.

Журі відразу перевіряє відповіді, та дає командам жетони за вірно виконані завдання.

    6. Команди здають жетони журі.

Поки всі команди одночасно працюють на Станції « Країна «МІФ», журі підраховує кількість отриманих командами жетонів
V. Оголошення результатів гри, нагородження команд.

Додатки

Станція « Кмітливчик»

На комп’ютері виконати завдання « Знайди відмінності»

 Станція «Історична»

1. Що означають терміни «Алгебра», «Геометрія», «Математика», «Фізика», «Інформатика»
2. Хто такій Піфагор і чім він знаменитий?
3. Обчислювальний пристрій у стародавніх греків і римлян.
4. Хто такій Ом і чім він знаменитий?
5. Хто створив першу механічну обчислювальну машину?

Станція «Комп’ютерленд»

1. Я пишу листи і вірші, Мої тексти найгарніші. Хай підтвердить весь народ, Як усім потрібен …

  • * *

2. Коли треба показати Слайди про усі формати – В допомозі не відмовить Вам ніколи …

  • * *

3. А, Б, В, Г, Д і кома – Всім мабуть уже відома Така клавішна структура. Звісно ж, це …

  • * *

4. Я показую об’єкти, Фото-, відеопроекти. Я не плеєр, не мотор, А звичайний - …

  • * *

5. Якщо є складна робота, Мусить бути лиш охота, Бо зі мною буде толк, Адже я – системний …

  • * *

6. Я не нишпорю в коморах, Не ховаюся по норах. Ковзаю по столу трішки, Бо комп’ютерна я …

  • * *

7. Ця всесвітня мережа Скільки знає – просто жах! З нею вчись ти працювати – Теж багато будеш знати

  • * *

8. Хто хоче щось запам'ятати – В блокнот свій може записати. Комп'ютер теж немов блокнот – Не має з пам'яттю турбот. А як називають комп'ютер-блокнот?

  • * *

9. Про нього знаємо ми нині: З ним справу мають в медицині. Біолог з ним теж справу має, А комп'ютер від нього страждає.

  • * *

10. Якщо треба знову й знову Вести з комп'ютером розмову, Є помічник – «тваринка» в нас, Що допоможе нам всяк час.

  • * *

11. З ним справу має архітектор, З ним справу має будівельник. Хто за комп'ютером працює, До нього теж давно вже звик. Скажіть про що іде тут мова – Назвіть одне англійське слово

Станція «Розумники і розумниці»

1. Розташуйте одиниці виміру інформації в порядку їх зростання: терабайт, біт, кілобайт.
2. Що легше: грам, золотник, унція?
3. Скільки ви бачити на малюнку відрізків

4. Якими годинниками слід вимірювати час на космічній станції в умовах невагомості: водяними, пісковими, пружинними.
5. Під який елемент персонального комп'ютера підкладають килимок?

Станція «Танграм»

З розрізаних певним чином квадратів скласти одну з запропонованих фігур. Треба викорастати всі фігури

Станція «Цифрографіка»

Порахувати суму цифр, з яких складається малюнок

Станція « Країна МІФ»

На аркуші паперу висловити своє відношення до «Подорожи в країну МІФ», та побажання , щодо проведення таких змагань.

Конспект . Додатки

Гра « Подорож в країну МІФ »

Фотозвіт