Розробка гри "Подорож в країну МІФ"
Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку. |
Позакласний захід
НазваГра « Подорож в країну МІФ » Автор розробкиКузнецова Світлана Анатоліївна, вчитель інформатики. Навчальний закладКомунальний заклад «Дніпрорудненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Клас4-7 МетаЗакріпити основні поняття з математики, інформатики, фізики;
розвивати інтерес до предметів математика, інформатика, фізика; культуру колективного спілкування, самостійність та наполегливість;
виховувати почуття взаєморозуміння і взаємодопомоги, відповідальності.
Обладнання6 столів – станцій,таблички з написами станцій, завдання , папір для відповідей, , ручки, роздатковий матеріал, клей. Оформлення залу6 столів для команд (яки стоять по колу), стіл для журі, плакати з портретами видатних науковців, вислівами про науки. Гра починаєтьсяГра « Подорож в країну «МІФ» задумана як переміщення команд по станціях. Ігрові дії складаються в тому, щоб швидко, аргументовано відповідати на питання або виконати завдання, не порушуючи регламент та дисципліну. 1. Команди розшифровують назву країни – МІФ (математика, інформатика, фізика). 2. «Як ви яхту назвете – так вона и попливе !» ("Пригоди капітана Врунгеля") Кожна команда збирає розрізну картинку-емблему, по якії отримає назву. 3. Цю емблему команда прикріплює на стіні під назвою Станція « Країна «МІФ» (див. фотозвіт) ІІ. Розминка перед подорожжю. ІІІ. Оголошення правил грі. Станція «Історична» Станція «Комп’ютерленд» Станція «Розумники і розумниці» Станція «Цифрографіка» Станція «Танграм» Станція « Кмітливчик» 2. На кожної станції команда отримає завдання (Додаток 2), папір для відповідей, ручку , роздатковий матеріал, клей. ІV. Команди готови. Починається подорож !!! 1. Команди займають місця біля столів. 2. 5 хв. виконується завдання. 3. Аркуш з результатом прикріплюється під своєю емблемою на стіні. 4. Перехід на іншу станію (за годинниковой стрілкою). 5. Далі п.1 – п.4 повторюються докі кожна команда побуває на 6 станціях. Журі відразу перевіряє відповіді, та дає командам жетони за вірно виконані завдання. 6. Команди здають жетони журі. Поки всі команди одночасно працюють на Станції « Країна «МІФ», журі підраховує кількість отриманих командами жетонів ДодаткиСтанція « Кмітливчик» На комп’ютері виконати завдання « Знайди відмінності» Станція «Історична» 1. Що означають терміни «Алгебра», «Геометрія», «Математика», «Фізика», «Інформатика» Станція «Комп’ютерленд» 1. Я пишу листи і вірші, Мої тексти найгарніші. Хай підтвердить весь народ, Як усім потрібен …
2. Коли треба показати Слайди про усі формати – В допомозі не відмовить Вам ніколи …
3. А, Б, В, Г, Д і кома – Всім мабуть уже відома Така клавішна структура. Звісно ж, це …
4. Я показую об’єкти, Фото-, відеопроекти. Я не плеєр, не мотор, А звичайний - …
5. Якщо є складна робота, Мусить бути лиш охота, Бо зі мною буде толк, Адже я – системний …
6. Я не нишпорю в коморах, Не ховаюся по норах. Ковзаю по столу трішки, Бо комп’ютерна я …
7. Ця всесвітня мережа Скільки знає – просто жах! З нею вчись ти працювати – Теж багато будеш знати
8. Хто хоче щось запам'ятати – В блокнот свій може записати. Комп'ютер теж немов блокнот – Не має з пам'яттю турбот. А як називають комп'ютер-блокнот?
9. Про нього знаємо ми нині: З ним справу мають в медицині. Біолог з ним теж справу має, А комп'ютер від нього страждає.
10. Якщо треба знову й знову Вести з комп'ютером розмову, Є помічник – «тваринка» в нас, Що допоможе нам всяк час.
11. З ним справу має архітектор,
З ним справу має будівельник.
Хто за комп'ютером працює,
До нього теж давно вже звик.
Скажіть про що іде тут мова –
Назвіть одне англійське слово Станція «Розумники і розумниці» 1. Розташуйте одиниці виміру інформації в порядку їх зростання: терабайт, біт, кілобайт. 4. Якими годинниками слід вимірювати час на космічній станції в умовах невагомості: водяними, пісковими, пружинними. Станція «Танграм» З розрізаних певним чином квадратів скласти одну з запропонованих фігур. Треба викорастати всі фігури Станція «Цифрографіка» Порахувати суму цифр, з яких складається малюнок Станція « Країна МІФ» На аркуші паперу висловити своє відношення до «Подорожи в країну МІФ», та побажання , щодо проведення таких змагань. Конспект . ДодаткиФотозвіт |