Розробка уроку "Майстерня історичної пам’яті"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Казаченко Кобзарева Швецова сертификат 143.jpg


Содержание

План-конспект уроку

Автори: вчителі ЗНЗ № 1 м. Запоріжжя в рамках "першого освітнього фестиваля "Інтерактивний світ знань Еpson»""
Казаченко Тетяна Григорівна, вчитель історії

емблема уроку

Кобзарєва Тетяна Едуардівна, вчитель інформатики
Швецова Вікторія Савеліївна, вчитель англійської та французької мов
Співавтори:
Дунаєва Наталія Миколаївна, вчитель географії та екології
Пудак Катерина Іванівна, вчитель природознавства та основ здоров'я
інженер-електронщики школи
учень 10А класу Швецов Євген
Назва програм:

  • Історія України. Всесвітня історія 5–9 класи. Рівень стандарту. 8-ий клас Тема "Узагальнення розділів "Українськи землі XVII-XVIII ст.""
  • Англійська мова. 8-ий клас Тема "Засоби масової інформації. Україна. Знання культури спільноти."

Мета:

  • висвітлити причини виникнення українського козацтва;
  • продовжити формувати вміння користуватись історичними знаннями для створення опису характеру людини різних епох;
  • виховувати почуття відповідальності за доручену справу та громадянську позицію, повагу до історичного минулого нашого краю;
    емблема Ассоціації Евроклубів України
  • сформувати в учнів поняття про евроклуб та вимоги до документації для вступу,
  • розвивати знання англійської мови.

Очікувані результати
Навчальний аспект: використати отримані знання, навики, уміння в нестандартних умовах.
Розвиваючий аспект: встановити рівні компетентності – комунікаційні навики, критичне мислення.
Виховний аспект: виховувати почуття відповідальності за доручену справу та визначити громадянську позицію.

Компетенції учнів на уроці: логічні, інформаційні, комунікативні, соціальні, загальнокультурні, здоров'язберігаючі, соціокультурна та соціолінгвістична компетенції.

склад обладнання Epson

Обладнання: карти України різних історичних епох, тести, обладнання Epson (проектор, інтерактивна дошка, МФУ, документ-камера), презентація-проект, карти рефлексії, роздатковий матеріал, інтернет-ресурси.

Дидактичні та методичні матеріали:

Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці: http://learningapps.org/, Всеукраїнська безкоштовна шкільна освітня мережа, Учебный сайт по географии, всемирной истории и истории Украины, on-line система дистанційної підтримки навчання у школах, ліцеях та гімназіях України, Карта знань, Timeline

Тип уроку: комбінований (урок з історії, англійської мови). Урок актуалізації раніш отриманих знань, з використанням сучасних комп’ютерних технологій.
властивості бінарного уроку

Форма уроку: бінарний урок-практикум
Технологія: особисто-орієнтовна, проблемно-дослідницька.
Форма проведення: моделювання ситуації громадянської активності.
Клас:
Час проведення: пара.

Хід заняття

I.	Організаційний момент 

Підготовка результатів експедиції починається заздалегідь, за один-два тижні до уроку. Вона включає:

  • підсумок результатів експедиції на інтегрований урок історія-географія;
    вкладки груп-експедицій у презентації-проекту
  • створення презентації з проекту;
  • оцінка своєї діяльності під час експедиції у групах (історіки, географи, біологи) та підгрупах в них (по три в кожній).

Вчитель історії: Рефлексія по проведеному попередньому інтегрованому уроку з вчителем Дунаєвою Н.М. за темою «Степова зона України та козацька колонізація Запорізького краю». Рефлексія виступає як діагностика індивідуальних переваг учня. Згадаємо за 5 хв. (по два відповідаючи: за підсумковою презентацією (презентація-проект), що була виконана за результатами інтегрованого уроку-експедиції вчителів Казаченко Т.Г., Пудак К. І., Швецової В.В. за темою «Екологічні проблеми та їх подолання», та за документами під документ-камерою). Учень обирає відповіді рефлексії (презентація Карта для супроводу уроку, слайд 1) та вид своїх дій:

  • Я виконував завдання к групі…, відповідав за напрямок…
    Особиста рефлексія 1
  • Я зрозумів що…
  • Тепер я можу…
  • Я придбав …
  • Я навчився…
  • Урок для мене показався…
  • Для мене було відкриттям то, що…
  • Мне показалось важливим…
  • Матеріал уроку був мені…

Вчитель англійської мови:

Інші не задіяні учні відповідають за листом рефлексії (рефлексивна мішень) та доповнюють учнів у дошки. Результат проектуємо на дошку документ-камерою. Учні вибирають елементи з пазлу для визначення групи у діловій грі (картинку з Характеристики по різному розрізана). The rest of the students who are not involved are responsible for the list of reflection (reflective target) and supplement the students at the board. The result is projected on the blackboard. Students choose elements from puzzle to define their group in the business game (the picture with characteristics is differently cut).

Вчитель інформатики: У Щоденник.ua ведемо сторінку Бортового журналу (блог уроку Майстерня історичної пам’яті), де будуть продубльовані результати уроку, які можна переглядати.
Усні відповіді учнів за вибором (презентація-проект або докумет) та діалог з вчителем історії, доповнення з місця учнями. У цій час йде запис відеодіалогу учнів, фотографування та пересилання отриманих матеріалів по Інтернету до електронних скриньок учнів, вчителів (за допомогою комплекса Epson); завантаження матеріалів на блог-журнал уроку (для подальшої роботи з матералами на уроці та позаурочной діяльності). Роботу виконує вчитель інформатики та лаборант. Вчитель англійської мови працює з класом за листом рефлексії (обходить клас [1]) та роздає пазли для визначення групи у діловій грі. Результат за листом рефлексії по закінченню відповідей проектує на дошку документ-камерою. Учні та вчителя оцінюють результативність проведених уроків.

II.	Актуалізація опорних знань 

Вчитель історії: Проведемо підсумки проекту. Бесіда:

У цій час йде запис відеодіалогу вчитель-учнів, фотографування та пересилання отриманих матеріалів по Інтернету до електронних скриньок учнів, вчителів (за допомогою комплекса Epson); завантаження матеріалів на блог-журнал уроку (для подальшої роботи з матералами на уроці та позаурочной діяльності). Роботу виконує вчитель інформатики та лаборант.
Вчитель історії: Давайте попрацюємо з картою. (презентація Карта для супроводу уроку, слайд 4) Карта Яке розташування України на карті Європи у ХVII столітті? Хто швидше на сучасній карті України позначить територію Гетьманщини кінця ХVII століття.
Проецируємо карту з презентації на «білу дошку» комплекса Epson та на двох учнівських столах, з нею працює група істориків-картографів. Документ-камера спостерігає за роботою групи. Учні виконують це завдання самостійно на місцях (за вибором: за комп'ютером або роздруковка).Карти

У цій час йде запис відеодіалогу учнів, фотографування та пересилання отриманих матеріалів по Інтернету до електронних скриньок учнів, вчителів (за допомогою комплекса Epson);
лист від незнайомця
завантаження матеріалів на блог-журнал уроку (для подальшої роботи з матералами на уроці та позаурочной діяльності). Роботу виконує вчитель інформатики та лаборант.

Вчитель англійської мови працює з класом: визначає за пазлами групи у діловій грі, збирає роботи учнів класу з картами. Порівняння результатів робіт на дошці через документ-камеру. Учні та вчителя оцінюють результативність робіт.
Вчитель історії: Нам в нагороду за роботу загадковий лист від...(презентація Карта для супроводу уроку, слайд 5). Вперед за скарбами!
Фізхвилинка "Україно, ми твоя надія"

IІI.	Мотивація навчальної діяльності 

Вчитель історії: Визначились хто наші колеги на наступному уроці за зібраним пазлом та принципом: у новій групі по одному учню з груп-експедицій історики, географи, біологи (різні фахівці), сьогодні будуть з вами ще знавці англійської мови. Це ділова гра “Діалог поколінь” (прийом через діалог – до солідарності поколінь) (аркуш Характеристика). Три команди, які отримують право представляти одне із трьох поколінь - козаки ХVII століття (куратор вчитель історії), сучасні ми (куратор вчитель інформатики) та ми через 25 років (куратор вчитель англійської мови). Перед вами завдання: напишить за 5 хв. характеристику людини цієї епохи.
Ділова гра “Діалог поколінь”
Завдання:

  • 1 група. Спочатку кожен індивідуально пише (з урахуванням мови) характеристику козаку (їх поведінку, звички, характер, ставлення до життя і інших людей, до себе). Потім об'єднується зі своєю групою. Пишуть загальну (на українській мові) на комп’ютері.
  • 2 група – пише характеристику про сьогоденних українців. Також з початку індивідуально, потім об'єднуються.
3 група – як виглядатимуть люди через 25 років, чим займатимуться, поведінка, звички, ставлення до життя і інших людей, до себе. Також з початку індивідуально, потім об'єднуються. Характеристика на англійській мові, під документ-камерою The third group – how people will look like in 25 years, what they will do, their behaviour, habits, attitudes towards themselves, towards their lives, towards other people. At first you work individually, then in a group.

Під час роботи звучит пісня, яка супроводжувала попередній інтегрований урок «Тихесенько вітер віє» (1,52 хв)
Вчитель історії: Усього має вийти 3 характеристики людей у різні епохи. Тепер необхідно все зобразити на екрані за допомогою умовних символів, знаків, цифри тощо своїх героїв на відповідній карті (презентація Карта для супроводу уроку, слайд 4). Кожна група презентує свою роботу.
У цій час йде запис відеодіалогу учнів, фотографування та пересилання отриманих матеріалів по Інтернету до електронних скриньок учнів, вчителів (за допомогою комплекса Epson); завантаження матеріалів на блог-журнал уроку (для подальшої роботи з матералами на уроці та позаурочной діяльності). Сканування робіт на МФУ. Роботу виконує вчитель інформатики та лаборант.
Через документ-камеру перегляд характеристики групи 2, інтерв’ю з кожною групою, обговорення роботи групи 3 (поглядання відео). Скановані робіти порівнюються на двох екранах. Порівняння результатів робіт на дошці через документ-камеру. Учні та вчителя оцінюють результативність робіт.
Питання для обговорення:

  • Чим відрізняються, чим схожі характеристики людей різних епох? (вчитель історії)
  • Які стереотипи тут проявилися? З чим вони пов'язані? (вчитель інформатики)
  • Яким чином ми передаємо ці установки оточуючим? (вчитель англійської мови How can we transfer the settings to people around us? – We use the Internet, mobile telephones, advertisements and so on.)

Відеодіалог поколінь (вчитель – учень, як представники однієї з епох). У цій час йде запис відеодіалогу вчитель-учнів, фотографування та пересилання отриманих матеріалів по Інтернету до електронних скриньок учнів, вчителів (за допомогою комплекса Epson); завантаження матеріалів на блог-журнал уроку (для подальшої роботи з матералами на уроці та позаурочной діяльності). Роботу виконує вчитель інформатики та лаборант.
Рольова гра "Не дай країні занепасти"
Вчитель історії: "Сучасний конфлікт як загроза міжнародній безпеці" є головним питанням сьогодення. Повторення війн ХVII століття за Картою знань "Періодизація війни". А як би з цим справились козак та наше покоління, ми через 25 років від нас? Прийом «Капсула часу» за 5 хв.. (презентація Карта для супроводу уроку, слайд 4)
Під час роботи звучит пісня, яка супроводжувала попередній інтегрований урок «Гей, шуми, Великий Луже» (1.55)
Готується лист спільно командою групи 1, 2 “Послання нащадкам”. З урахуванням мови. Група 1 працює під документ-камерой (два листа). (аркуш Характеристика, зворотній бік)
Примітка: Необхідно підготувати (по можливості) або написати перелік тих речей, які буде закладено в капсулу того чи іншого покоління – це може бути орден учасника війни або комп'ютерна флешка. Кількість речей необмежена. На основі подій і цінностей, які описані в матеріалі Характеристика готується звернення до нащадків. Проте воно повинно бути підготовлено в дусі того часу, в якому жила людина. Для сучасного покоління це може бути відеозвернення, для покоління початку 20 століття – лист із минулого, “послання в пляшці”, для покоління 60 – аудіозапис. Те, що кожна команда готує для капсули часу, повинно передавати атмосферу заданої епохи, її цінності, події. Учасники можуть самостійно написати уривки із плакатів, вирізки із газет. Домашньої підготовки не треба, краще, щоб була імпровізація.

Група 3 на «машині часу-комп’ютері» пише лист-попередження до груп-поколінь 1 та 2. Як зберегти їх майбутнє, їх покоління. Group 3 writes a letter of warning to generation-groups 1 and 2 on "time machine, i.e. the computer". How to preserve their future and their generation.

Кожна група презентує свою роботу, через документ-камеру перегляд характеристики групи 2, інтерв’ю з кожною групою, обговорення роботи групи 1 (поглядання відео).
Запис відеодіалогу між групами. У цій час йде запис відеодіалогу учнів, фотографування та пересилання отриманих матеріалів по Інтернету до електронних скриньок учнів, вчителів (за допомогою комплекса Epson); завантаження матеріалів на блог-журнал уроку (для подальшої роботи з матералами на уроці та позаурочной діяльності). Сканування робіт МФУ комплекса Epson. Роботу виконує вчитель інформатики та лаборант.
Порівняння результатів робіт на дошці через документ-камеру та на двох екранах. Учні та вчителя оцінюють результативність робіт.

IV.	Повідомлення теми, мети, завдань уроку

Вчитель історії: Чи можуть бути спільні цінності у представників різних поколінь? Як це довести?
Повторення по тесту: Покоління.
Вчитель англійської мови: Can people of different generations have common values?
Записує вчитель англійської мови на дошці цінності на двох мовах, що пропонують учні. Аргументує та уточнює пропозиції учнів.
У цій час йде запис відеодіалогу вчитель-учнів (вчитель та учень, як представники однієї з епох), фотографування та пересилання отриманих матеріалів по Інтернету до електронних скриньок учнів, вчителів (за допомогою комплекса Epson); завантаження матеріалів на блог-журнал уроку (для подальшої роботи з матералами на уроці та позаурочной діяльності). Роботу виконує вчитель інформатики та лаборант.
Можливі записи: People of all generations have always valued such qualities as kindness, friendship, love, support, care, peace, honesty, fair-dealing, family. And in all times people valued integrity & said that the civilization cannot be conquered until it has destroyed itself.
Гімнастика для очей

V. 	Вивчення нового матеріалу

Вчитель англійської мови:

Питання на які ви відповідали розглядаються у заняттях Евроклуба. Цікаво? Ми можемо приєднатися. (презентація Карта для супроводу уроку, слайд 6, 7) The questions you have answered deal with Euroclub`s classes. Is it interesting for you? We can join. (presentation Map for accompaniment of lesson, slide 6, 7)

Робота з сайтом Евроклуба. Читання учнями електронного тексту. The Centr for European Initiatives
What is a School Euroclub?
School Euroclubs (SEC) are a cooperation between teachers and pupils, covering many different spheres, aimed at promoting European values and teaching leadership skills to youth. Youth broaden their knowledge of Europe, European integration for new countries, history, geography, culture, art, science, etc.
How do you create a School Euroclub?
School Euroclubs can be created by a school authority, a teacher or by pupils. What is most important is to find a group of children or youth who are interested in a European theme and a teacher who will coordinate the club. Of course, there can be many coordinators. Organization of the club and its work depends on the founders. They work out the club statute and define the functions that the club will complete during meetings and activities.
Вчитель англійської мови:

База даних Євроклубів, підготовлена Департаментом євроінтеграції МОН України 2009 року: всього 759 навчальних закладів, з них у Запоріжжі 8 шкіл, Запорізької області – 27. У Жовтневому районі: The database of European clubs prepared by the Department of European integration of Education and Sience in Ukraine in 2009: there are totally 759 schools, 8 schools from Zaporozhye and 27 ones from Zaporizhzhian region are among them. In Zhovtneviy district:

Завантаження материалів бази данних та проглядання Евроклубів Жовтневого району м. Запоріжжя. Переклад тексту за допомогою вчителя англійської мови.

179 Академічний ліцей Жовтневого району м.Запоріжжя Працює євроклуб. За варіативною частиною навчального плану академічного ліцею факультативно проводяться заняття «Європейські студії» для учнів 8-х класів. Здійснюється проект «Країна ЄС, у якій я хотів би побувати», проведена ділова гра «Шляхи інтеграції України в Європу».
180 Ліцей № 105 Жовтневого району м.Запоріжжя Працює євроклуб, на засідання запрошуються старшокласники району
181 ЗНЗ № 15 Жовтневого району м.Запоріжжя Працює євроклуб, на засіданнях обговорюється питання внутрішньої і зовнішньої політики України

Переклад таблиці:

179 Academic Lyceum of Zhovtneviy district in Zaporozhye Euroclub works. Optional classes "European Studios" for students of the 8th grade are held according to the variable part of the curriculum of the academic lyceum. The project “The EU country which I would like to visit” is being implemented, and the business game “The ways of Ukraine's integration into Europe” has already been held.
180 Lyceum № 105 of Zhovtneviy district in Zaporozhye Euroclub works. Senior school students are invited to the meeting.
181 Secondary School # 15 of Zhovtneviy district in Zaporozhye Euroclub works. They discuss domestic and foreign policy of Ukraine at the meetings.

Вчитель англійської мови: Наприклад, The Centre for European Initiatives пропонує учасникам евроклубу (For example, they offer the participants of euroclub):

Що плануємо? (What are we going to do? Homework)
У цій час йде запис відеодіалогу учнів\вчитель-учень, фотографування та пересилання отриманих матеріалів по Інтернету до електронних скриньок учнів, вчителів (за допомогою комплекса Epson); завантаження матеріалів на блог-журнал уроку (для подальшої роботи з матералами на уроці та позаурочной діяльності). Роботу виконує вчитель інформатики та лаборант.
Вчитель історії: Міжнародні організації цікавляться проблемами нашої країни, які ми можемо донести до них і пояснити їм наші бажання з метою спільного співпрацювання з усіма Європейськими країнами. Ці проблеми ми будемо розглядати в курсі історії 11-го класу. А у 9-му класі ми розглянемо міжнародні дитячі організації, до яких відноситься Евроклуб. Так що готуємося.
Вчитель інформатики: Щоб приєднатися треба створити документацію, звісно на двох мовах (презентація Карта для супроводу уроку, слайд 8):

  1. Написати електронного листа, що ми приєднуємося до них та запросити вказати наше місто на мапі. Прикладати мотиваційне письмо або супровідний лист. (Мотиваційне письмо).
  2. Презентувати себе – пресс-реліз.
  3. Оформити документацію на свій виконаний проект (документація на виконаний проект).
  4. Заповнити аплікаційну форму (аплікаційнa формa).
  5. Розмістить в Інтернеті матеріали нашого Євроклубу (наприклад, на сайті наш школи) та розробити його логотип.

І надалі відомості про свій Євроклуб та інформацію про діяльність надсилати на е-пошту: euroclub.org.ua@gmail.com, з темою "Database".
Вчитель історії: Для виконання домашнього завдання поділяємося на 5 груп:

  • знавці української мови, які працюють над документацією;
  • знавці англійської мови, які працюють над документацією (English experts who work with the documentation);
  • знавці історії, які приймали участь у проекті «Степова зона України та козацька колонізація Запорізького краю», оформлюють документацію до нього.
  • знавці інформатики, які відправляють листи, розміщують на сайті школи інформацію, яку створили перші групи, створюють сторінку нашого Євроклубу;
  • знавці образотворчого мистецтва для розробки логотипу нашого Євроклубу.

А доки розбираємо на 3 групи по виду документів, що будемо заповнювати для нашого нового проекту Євроклуб:

  1. мотиваційне письмо – 1 група на комп’ютері, пише пресс-реліз,
  2. план проекту заповнює 2 група під документ-камерой (документація на виконаний проект),
  3. аплікаційну форму – 3 група (аплікаційнa формa).

Зробимо начерки документів.
У цій час йде запис відеодіалогу учнів\вчитель-учень, фотографування та пересилання отриманих матеріалів по Інтернету до електронних скриньок учнів, вчителів (за допомогою комплекса Epson); завантаження матеріалів на блог-журнал уроку (для подальшої роботи з матералами на уроці та позаурочной діяльності). Сканування робіт учнів МФУ для порівняння двох екранах. Роботу виконує вчитель інформатики та лаборант.
Кожна група презентує свою роботу, через документ-камеру перегляд роботи групи 3, інтерв’ю з кожною групою, обговорення роботи групи 2 (перегляд відео). Учні та вчителя оцінюють результативність робіт. Планують домашнє завдання та поділяються за групами за результатами работи на уроці.

VІ. 	Закріплення вивченого матеріалу

Вчитель англійської мови: Учні працюють над тестами у дошки над закріпленням термінології з англійської мови (презентація вчителя англійської мови у програмі Smart NoteBook презентація з тестами з англійської мови, слайд 3) та тестом Global problems. (At the board the students work on tests in English terms and Global problems (the presentation of the English teacher)). Вчитель англійської мови оцінює їх роботу.
Вчитель історії: За партами учні працюють з матеріалами ЗНО2013 з історії України до вивчаємої теми. Вчитель історії спостерігає за їх роботою.
У цій час йде запис відеодіалогу учнів\вчитель-учень, фотографування та пересилання отриманих матеріалів по Інтернету до електронних скриньок учнів, вчителів (за допомогою комплекса Epson); завантаження матеріалів на блог-журнал уроку (для подальшої роботи з матералами на уроці та позаурочной діяльності). Сканування робіт учнів МФУ для порівняння двох екранах. Роботу виконує вчитель інформатики та лаборант.
Через документ-камеру перегляд результатів тестів ЗНО. Вчитель історії оцінює їх роботу.

VІІ. 	Підсумок уроку
Вчитель інформатики: Нагорода: письмо до учнів від козака
лист від казака
(презентація Карта для супроводу уроку, слайд 9). Проведємо рефлексію підсумкову (презентація Карта для супроводу уроку, слайд 10-12).
Особиста рефлексія 3

Вчитель історії: Оберіть питання на яке ви готові відповісти:

Особиста рефлексія 2
  • Як би ви назвали урок?
  • Що було самим важливим на уроці?
  • Навіщо ми сьогодні на уроці…?
  • Яка тема сьогоднішнього уроку?
  • Яка мета уроку?
  • Що ми бажали з'ясувати на уроці?
  • Що нам вдалось узнати?
  • Ми відповіли на поставлені питання?
  • Що було самим важливим на уроці?
  • Хто хоче кого-небудь похвалити або самого себе?

Після відповіді поставте помітку на листах рефлексії що на екрані – з комп’ютера (презентація Карта для супроводу уроку, слайд 13) та для документ-камери (аркуш Рефлексія2).
Вчитель англійської мови працює з класом за листом рефлексії2 (обходить клас). Результат за листом рефлексії по закінченню відповідей проектує на дошку документ-камерою.
У цій час йде запис відеодіалогу учнів\вчитель-учень, фотографування та пересилання отриманих матеріалів по Інтернету до електронних скриньок учнів, вчителів (за допомогою комплекса Epson); завантаження матеріалів на блог-журнал уроку (для подальшої роботи з матералами на уроці та позаурочной діяльності). Сканування робіт учнів МФУ для порівняння двох екранах. Роботу виконує вчитель інформатики та лаборант. Учні та вчителя оцінюють результативність робіт.

VІІІ. 	Домашнє завдання

З історії: (презентація Карта для супроводу уроку, слайд 14)

З англійської мови: (презентація Карта для супроводу уроку, слайд 15)

  • виписати нові поняття й вивчити їх англійською мовою (learn the English terms);
  • написати самері (доповідь) результатів своєї роботи у групі англійською мовою (12-16 речень)(write a summary of the lesson using all the learnt and discussed material of historical, biological and geographical groups);
  • visit the site [2] and be ready to take part in discussion on the theme: “What is a School Euroclub?”;
  • продивитись відеозаписи діалогу з уроку (англійською мовою) на блозі уроку Майстерня історичної пам’яті у Щоденнику.ua;
  • підготувати роботу над мовленнєвими помилками (тобто які були допущені граматичні та мовленнєві помилки) у відеодіалогах та створенних документах для Евроклубу, які у блоці Файли Майстерні історичної пам’яті.

Вчитель інформатики: У Щоденник.ua переслати на сторінку Бортового журналу Майстерня історичної пам’яті виконані документи на двох мовах для створення Євроклубу (для роботи групи знавців інформатики, яких я запрошую до кабінету інформатики для додаткових занять зі створення сторінки нашого Євроклубу на сайті школи). (презентація Карта для супроводу уроку, слайд 16)
Спасибі за урок!

Джерела

  1. Технологии рефлексии в педагогическом процессе Пугачев Евгений Павлович, педагог-психолог, заместитель директора школы по НМР Пугачева Лариса Викторовна, педагог-психолог
  2. Рефлексия как этап современного урока в условиях реализации ФГОС Шалимова Ольга Вячеславовна
  3. Бінарні уроки – шлях реалізації інтегрованого навчання Білецька Т.А., учитель Конотопська Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №5
  4. Інтернет-дайджест: про інтегрований підхід до навчання взагалі та про бінарний урок зокрема Часопис працівники ІППО КУ ім. Б. Грінченка
  5. Бінарний урок Видавничий дім «Перше вересня». Фестиваль педагогічних ідей
  6. Инфотека образовательных электронных ресурсов
  7. Матеріали сайту Євроклуби України
  8. Матеріали інтегрованого уроку вчителів Казаченко Т.Г., Дунаєва Н.М. за темою «Степова зона України та козацька колонізація Запорізького краю»
  9. Матеріали інтегрованого уроку вчителів Казаченко Т.Г., Пудак К. І., Швецової В.В. за темою «Екологічні проблеми та їх подолання»

Використані інтернет-ресурси

  1. Карта
  2. Відео: «Тихесенько вітер віє»; «Гей, шуми, Великий Луже»; Фізхвилинка "Україно, ми твоя надія"; Гімнастика для очей
  3. Карта знань "Періодизація війни"
  4. Національно-визвольна війна
  5. Тести:

Додатки

Карти, Особиста рефлексія 1, аркуш Характеристика, Мотиваційне письмо, пресс-реліз, документація на виконаний проект, аплікаційнa формa, матеріали ЗНО2013 з історії України до вивчаємої теми, Особиста рефлексія 2

Фотогалерея уроку

Лише вдалі моменти підготовки до уроку. Відео знято обладнанням Epson. The media player is loading... Фотографії з міста події. The media player is loading...

Роботи учнів

Документація до тестування обладнання Epson

results_form, Методичні рекомендації щодо застосування обладнання Epson в навчально-виховному процесі ЗНЗ