Розробка уроку з геометрії 8 клас з теми "Ромб та квадрат". З використанням SMART Board

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
IMG 4770 nmhjk.jpg

План-конспект

Содержание

Тему уроку

Ромб та квадрат

Автор (и) розробки

:Ганенко Денис Олександрович, вчитель математики

Навчальний заклад

КЗ "Гуляйпільська загальноосвітня школа I-III ступенів №1"

Клас

8 клас

Назва навчальної програми, автори програми

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-12 класів, Київ «Ірпінь», 2005 Затверджено Міністерством Освіти

Тип уроку

Пояснення нового матеріалу

Компетенції учнів на уроці

Інформаційна, комунікативна, саморозвиток та самоосвіта.

Цілі уроку

Навчальна: Розширити знання з теми чотирикутники, познайомитись з такими геометричними фігурами як ромб та квадрат, засвоїти їхні властивості, навчитися їх розпізнавати та відрізняти;

Розвиваюча:розвивати просторове уявленн, творчі здібності, увагу;

Виховна: виховувати інтерес до вивчення геометрії.

Обладнання уроку

Комп'ютер, мультимедійний комплект SMART Board

Підручник ГЕОМЕТРИЯ 8 Клас БУРДА М.И., ТАРАСЕНКОВА Н.А.

Послайдовий план-конспект уроку

Слайд 1 Оголошення предмету, теми уроку, цільової аудиторії

1dg.jpg

Слайд 2 Оголошення мети уроку.

2dg.jpg

Слайд 3 Актуалізація опорних знань за допомогою математичного диктанту. Вгорі справа прикріплено аудіо файл, що звучить під час виконання мат диктанту.

3dg.jpg

Слайд 4 На слайді додано зображення ромба та квадрата. За допомогою штори закриваємо визначення і пропонуємо дітям самим сформулювати означення за малюнком. Після цього прибираємо шторку і перевіряємо.

4dg.jpg

Слайд 5 Анаграма за ключовими поняттями

5-2dg.jpg

Якщо виникли питання можна використати підказки натиснувши кнопку в нижньому лівому куті

5-1dg.jpg

Слайд 6 Додано посилання на відео-урок за данною темою(при наявності часу)

6dg.jpg

Слайд 7 Гра "Image select" за чотирма основними поняттями. У центрі екрана динамічно змінюються зоюраження геометричних фігур, діти натискають на зображення і випадковим чином вибирають одну з фігур. В цю мить внизу зявляються варіанти відповіді, з яких мають обрати одну, після відповіді можна додатково попросити описати властивості даної фігури

7dg.jpg

Якщо вибрана відповідб правильна то

7-1dg.jpg

Якщо вибрана відповідб не правильна то

7-2dg.jpg


Самостійна робота: в підручнику ст. 42 заповнити таблицю № 12


Слайд 8 Домашне завдання. Дякуэмо за увагу

8dg.jpg

Підведення підсумків уроку

Що таке ромб?

Що таке квадрат?

Яке з завдань сподобалося найбільше?

Яке з завдань здалося найскладнішим?

Виставлення оцінок учням.

Додатки

  1. Фліпчат в SMART Board на тему "Ромб та квадрат"
  2. Аудіо файл до фліпчату

Список використаних джерел

wikipedia.org - Не є джерелом інформації --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 13:48, 26 февраля 2015 (EET)

smarttech.com - Не є джерелом інформації --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 13:48, 26 февраля 2015 (EET)

Перегляньте правила оформлення Інтернет-ресурсів --Сокол Ирина (администратор ЗапоВики) (обсуждение) 13:48, 26 февраля 2015 (EET)