Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Педь сертифікат 169.jpg

Система уроків з теми: «Подільність чисел» (6 клас) за новим Держстандартом

Вчитель математики Запорізького навчально-виховного комплексу № 101 Запорізької міської Ради Запорізької області

Педь Наталя Василівна

До вашої уваги пропонується система уроків за темою "Подільність чисел" в 6 класі за новим держстандартом
Система уроків з теми подільність чисел
Стисла анотація матеріалу: в основу покладено впровадження компетентнісно орієнтованого підходу при вивчені математики. Учитель поєднує як традиційні підходи так і сучасні інтерактивні шляхи організації навчально – виховного процесу.

  • За інноваційним потенціалом матеріал носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на формування компетентної особистості школярів в процесі викладання математики.
  • Запропонований практичний навчальний матеріал, трансформується цікаво, а його подача здійснюється в незвичайній формі. Для рішення задач та прикладів використовуються нестандартні прийоми роботи та інтерактивні методи навчання. В досвіді наведені практичні розробки уроків, здійснена вибірка цікавих логічних математичних завдань, головоломок, тощо. Все це залучає учня в активну співпрацю з учителем на уроці, будить допитливість і заохочує його до перших самостійних відкриттів. Цікаві завдання сприяють формуванню гнучкості розуму, звільненню мислення від шаблонів, вони спонукають учнів до подальшої роботи, пошуку нових знань, роботи з іншими джерелами інформації.
  • Результативність впровадження розробки: конспекти уроків дозволяють розвивати й удосконалювати особисту практику вчителів математики, підбирати оптимальний зміст завдань з позиції особистих запитів учнів і норм навчальної програми, модернізує процес навчання на сучасному етапі. Практична цінність матеріалу полягає в тому, що він може бути використаним у викладанні курсу математики іншими вчителями, а практичні розробки допомагають полегшити підготовку до уроків.
  • Репрезентація: Запорізький навчально – виховний комплекс № 101 Запорізької міської ради Запорізької області виступ на методичному об’єднані вчителів математичного напрямку та під час засідання педагогічної та методичної ради закладу.

Тегі: пізнавальна діяльність, інформаційна компетентність, цікаві завдання, форми, методи навчання, розумова активність, уроки математики, мислення, шаблони, інтерес.