Спецкурс "Впровадження квест-технології в освітній процес" для вчителів основ здоров'я, жовтень-листопад 2018, ЗОІППО

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Терміни навчання

  • Очна частина: 31.10-02.11.2018
  • Заочна частина: 02.11-09.11

Слухачі курсу

вчителі основ здоров'я

Мета тренінгу

  • розвиток інформаційної компетентності
  • ознайомлення з квест-технологією
  • побудова власного освітнього квесту

Тренери

  • Сокол Ірина Миколіївна - к.п.н., доцент кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті
  • Півненко Ю.В. - к.п.н., доцент кафедри реабілітаційної педагогіки і здорового способу життя

Світлини

Фотоальбом

Розробки квестів

Список учасників

  • Кулигіна Ганна Василівна
  • Козлова Світлана Михайлівна
  • Андрієвська-Друзь Марина Вікторівна
  • Кулешова Анна Федорівна
  • Бицина Оксана Валеріївна
  • Солопова Тетяна Леонідівна
  • Ненько Галина Василівна
  • Довжик Лілія Олегівна
  • Лашина Юлія Володимирівна
  • Шпак Юлія Геннадіївна
  • Колєснікова Карина Василівна
  • Кірсанова Вікторія Геннадіївна
  • Тригуб Наталія Григорівна

Приклади освітніх квестів

План тренінгу

1 день, 31.10.2018

  • Орг.моменти
  • Знайомство

Граємось у квести

Поняття про квест-технологію

Структура квестів

Сюжет та орг.моменти

2 день, 01.11.2018

Сюжет та орг.моменти

  • Аналіз організаційних питань та сюжету. Робота з коментарями у Google-документах.

QR-коди

Різні сервіси Веб 2.0

Хмари слів

Відеосервіс Youtube

Карти знань

Побудова квестів

  • Презентація "Створення квестових завдань"
  • "Квест / не квест"
  • Приклади квестових завдань. Приклади завдань для живого квесту
  • Створення творчих пошукових завдань

3 день, 02.11.2018

Завдання квесту

  • Створення творчих пошукових завдань
  • Аналіз створених завдань

Формуюче оцінювання

  • Поняття формуючого оцінювання
  • Створення критеріїв оцінювання
  • Розробка додаткових документів формуючого оцінювання
  • Аналіз розробок квестів

Заочна частина

До 09.11:

  • Заповнити шаблон розробки квесту
  • Скоригувати завдання у разі потреби
  • На очній частині ви отримали номер. Відкрийте розробку колеги відповідно до цього номеру.
  • Проаналізувати розробку колеги за стратегією "3-2-1"
    • Переглянути розробку
    • У коментарях написати: 3 питання - 2 коментарі - 1 ідею для покращення
  • Знайдіть відповіді на завдання квесту та у коментарях надайте відповідь та невеликий аналіз: скільки часу витратили на пошук, яку виникли труднощі, чи виставило підказок тощо.