Тренинг "Мережеві технології Веб 2.0 в педагогічній діяльності" для вчителів предметників м. Енергодар, ЕНВК 5 жовтень 2014

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск



Содержание

Терміни навчання

з 27.10.2014р. по 31.10.2014р.

Вчителі-предметники ЕНВК 5

анкета участника

підсумки


Група курсантів

Мета тренінгу

  • розвиток інформаційної компетентності;
  • формування інформаційної культури;
  • ознайомлення з соціальними сервісами технологій Веб 2.0;
  • використання соціальних сервісів в проектній діяльності;
  • знайомство з запорізьким порталом ЗапоВікі.

Що дізнаються та чому навчаться слухачі

Слухачі будуть знати:

  • поняття терміну Веб 2.0;
  • правила спільного створення та редагування гіпертекстів;
  • використання геосервісів;
  • спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
  • призначення ЗапоВікі;
  • правила створення карт знань;
  • правила роботи в віртуальних офісах;
  • призначення блогів.

Слухачі будуть вміти:

  • створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
  • працювати на ЗапоВікі;
  • спілкуватися за допомогою блогів;
  • працювати в геосервісах;
  • розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
  • створювати карти знань;
  • використовувати сервіси соціальних закладок.

Фотоальбом

Тренер (тренери)

Тренер: Висоцька О.С.

Засоби зв'язку з тренером:

  • e-mail: kseny69@gmail.com

План тренінгу

Робочий план тренінгу

План роботи

Завдання тренінга

Справка

Домашня робота - створення власного мережевого портфоліо: основні вимоги

  • Візитка учасника: портрет, повна інформація (ПІП, міце роботи, посада, контактні дані, категорія і т.д.), обовязкові категорії "Участники" та "Тренинги Веб 2.0 для педагогов, г. Энергодар", ВМО учителей Запорожской области, категорії, що вказують приналежність до віртуального методичного об'єднання:
    • Виртуальное МО учителей начальной школы Запорожской области,
    • Виртуальное МО учителей украинского языка и литературы Запорожской области,
    • ВМО учителей информатики г.Энергодар,
    • Виртуальное МО учителей математики Запорожской области,
    • Виртуальное МО учителей английского языка Запорожской области
  • Закладки на Меморі (або БобрДобр): 3-4 закладок за темою предмету, закладки у групі, посилання на візитці на персональні закладки та закладки групи.
  • Фотоальбом: в фотоальбомі 5-8 власних фото, фотоальбом однієї з навчальних тем, знайдений фотоальбом, Фотоальбом в Панараміо, посилання до фотоальбомів з візитки.
  • Мережеві документи: Google-документи: текстовий документ (наприклад, конспект уроку), презентація, електронна таблиця, форма (тест або анкета), посилання на документи з візитки.
  • Робота з геосервісами: знаходження та визначення координат навчального закладу, наявність посилання у візитці.
  • Карти знань: створення карти знань з предмету, наявність посилання у візитці.
  • Відео-сервіси: знаходження відео до уроку, посилання у візитці на даний ролік, додавання відеороліку до візитки.
  • Блог: 3-4 статичних сторінок, розміщення (посилання та вбудовування) онлайн-документів та дописів; налаштування 3-4 гаджетів. Написати коментарі до статей в блозі колеги.
  • Обговорення на ЗапоВікі: коментування 3-4 візиток колег.
  • Робота у віртуальному МО: поповнення визитки МО посиланнями на власні онлайн-документи.
  • Робота з проектами на ЗапоВікі - Проекты - участь хоча б в 1 проекті
  • Створення вікі-статті (за темою предмету): створення вікі-статті з залученням малюнків, наявність посилання з візитки на статтю та із статті до візитки (підпис автора)(початок: вставити в візитку посилання на нову статтю)

На допомогу курсантам:

Для забезпечення курсу необхідні

Технічні засоби:
• навчальний комп'ютерний комплекс;
• стереогарнітура;
• екран;
• проектор;
• фотоапарат;
• сканер;
• принтер.
Програмні засоби:
• текстовий редактор;
• програми для підготовки мультимедійних електронних презентацій;
• електронні таблиці;
• браузер;
• медіа-програвачі;
• програми для перегляду графічних зображень.

Необхідні ресурси

Презентації:

Блоги та ЖЖ:

Приклади використання фотосервісів:

Інформація про геосервіси:

Онлайн офіси:

Необхідні посилання

Під час вивчення матеріалу розглядаються наступні соціальні сервіси:

Категорія