Тренінг "Впровадження квест-технології в освітній процес"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Нормативна база

  • НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА тренінгу «Впровадження квест-технології в освітній процес» (дистанційний тренінг), затверджено на НМР 19.12.2013

Мета курсу

курс “Впровадження квест-технології в освітній процес” має мету формування інформаційної культури педагогічних працівників, формування готовності педагогів до застосування в освітньому процесі квестів для активізації пізнавальної діяльності школярів з сервісів Веб 2.0.

Опис курсу

Курс складається з 7 модулів. Заліковою роботою кожного з модулів є виконання практичної залікової роботи. Завершується курс створенням власного освітнього квесту.

Увага!

Шановні учасники курсу, окремо звертаємо вашу увагу, що даний курс не навчає роботи з блогами/Вікі/соціальними сервісами. Мета курсу - навчити будувати квести. Тому, в даному курсі не буде йти мова про детальне створення сайтів/блогів/Вікі тощо, лише будуть наводитись інструкції/рекомендації.

Категорія слухачів

Курс розрахований на категорію слухачів, які володіють достатніми навичками роботи на ПК. Слухачами курсів можуть бути будь-які працівники закладів освіти Запорізької області. Також бажано курс проходити після завершення курсів «Впровадження мережевих технологій Веб 2.0 в освітній процес», це допоможе слухачам швидше оволодіти навичками роботи з соціальними сервісами, також в даному курсі не виділяється час на детальний огляд роботи з блогами, сайтами та Вікі-технологією.

Тренер курсу

  • Сокол Ірина - старший викладач Кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті ЗОІППО
    • Тел.236-30-99
    • E-mail: dominic28@yandex.ru
    • E-mail: ciit_zp@mail.ru
    • Skype: sopina.irina

Форма проведення

Увага! Логін та пароль до платформи надає адміністратор. За декілька днів до початку роботи, на ваші електронні скриньки буде надіслано листа з даними.

Даний курс проходить в дистанційній формі - http://do.ciit.zp.ua

Необхідні технічні засоби

  • комп’ютер
  • модем (інше підключення до мережі Інтернет)
  • сканер
  • навушники або колонки

Термін проведення

...

Модулі курсу

  • Модуль 1. Знайомство з технологією квестів
  • Модуль 2. Платформи для реалізації квестів
  • Модуль 3. Сучасні Інтернет-сервіси
  • Модуль 4. Створюємо освітній веб-квест
  • Модуль 5. Аналіз квестів. Критерії оцінювання
  • Модуль 6. Безпечне використання ІКТ. Авторське право
  • Модуль 7. Захист створених квестів

Робота курсантів

Цікаві визначення квесту від учасників ДК

  • "За педагогічне кредо я взяла слова А. Апшерона "Педагоги не можуть успішно когось учити, якщо в цей час ретельно не вчаться самі". Тож поняття Квест для мане стало новим кроком у здобутті комп"ютерної освіти. Мені здається, що це не просто гра, це крок до особистісно орієнтованого навчання." (Кисла Людмила)
  • Багато разів проходив квести. Є така онлайн-гра "Герои войны и денег". Там досить часто проводяться квести) Квест - це набір взаємозвязаних завдань, послідовно виконуючи які, ви досягаєте мети. Не виконавши якогось завдання, ви не можете повноцінно виконати основне завдання квесту. В принципі вся система навчання в середній школі - це квест довжиною 11 років. Визначити щось основне важко, але життя показує, що діти, які змогли винести з квесту головне краще пристосовуються до життя. Виділяючи квест як особливу форму навчання, потрібно розуміти для чого цей квест, яка основна його задача і як можна використати в житті отримані навички пошуку інформації і її розтлумачення. (Швець Василь)
  • Квест - це найцікавіший спосіб отримання нової інформації, я вважаю. Його можно порівняти с переглядом фільму з повною участю в ньому. Тобто, це вже не не просто 3D або 7D кіно, квест - це всі 100D! Я за повне занурення! (Вівтоненко Ольга)
  • Для меня квест - это интеллектуальное наслаждение, "пиршество ума", радость познания нового через увлекательный марафон по волнам Интернета, обострение чувств в поисках правильных ответов, что-то сродни охоте, спортивному ориентированию, разведке. И ещё - можно многое узнать о себе: насколько ты находчива, вынослива, терпелива, как сильна твоя воля для преодоления неудач, много ли в тебе оптимизма. Я очень довольна опытом, который приобрела во время участия в квесте для учителей основ здоровья, спасибо авторам заданий. (Губа Тетяна)
  • Квест- це інтерактивно організована діяльність, в якій неможливий перехід на наступний рівень без пройдення попереднього. Він має добре продуманий план - конструкцію, що складається з різних рівнів за принципом збільшення складності. Квест має місце і в інтерактивній площині, і в інформаційній мережі. Це подорож, що складається із міні - перепон, проходження яких навчає чомусь новому і відкриває перехід на новий, більш високий рівень. (Петраш Ірина)
  • Квест: Команда + Вместе + Единомышленников + Самореализация + Творчество (Струць Оксана)
  • Квест – це змодельована педагогом освітня гра, яка складається з низки проблемних завдань за принципом «матрьошки», надає учасникам можливість прямувати до мети в групі, парі або індивідуально, вибудовуючи індивідуальний маршрут, та спрямована на розвиток ключових компетентностей особистості. (Кідалова Наталя )
  • Формула квесту: (6П+СМАК)*2А-Н=КВЕСТ - (Пошук, Подорож, Пригоди, Перепони, Перемога, Приз додати Синтез, Мислення, Аналіз, Кмітливість) помножити на Активність та Азарт і відняти Нудьгу дорівнює КВЕСТ ( Слушнікова Світлана Анатоліївна )
  • Квест - это интерактивное обучение, позволяющее участникам почувствовать себя в роли охотника, сыщика, аналитика, исследователя. Это возможность примерить разные социальные роли и поучаствовать в увлекательной игре, которая развивает логическое мышление, внимание, способность ориентироваться в реальном или виртуальном пространстве, умение работать в команде. ( Топчій Ірина Вікторівна)