Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0 в педагогічній діяльності" для вчителів-предметників м. Енергодар, ЕЗОШ№2 березень 2016

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Терміни навчання

Слухачі курсу

Данные участников

Воробьев Леонид Михайлович Тренінг завершено

Винницкая Любовь Николаевна Тренінг завершено

Ворона Валентина Анатольевна Тренінг завершено

Дашевская Любовь Николаевна Тренінг завершено

М-Вертегел Любовь Петровна Тренінг завершено

Убоженко Лариса Анатольевна Тренінг завершено

Низяева Евгения Владимировна Тренінг завершено

Курнишова Виктория Леонидовна Тренінг завершено

Солодовник Галина Алексеевна Тренінг завершено

Юрова Алена Николаевна Тренінг завершено

Тренер

Мета тренінгу

Формування інформаційної культури вчителів, ознайомлення вчителів з соціальними сервісами технологій Веб 2.0 та використання їх в освітній діяльності.


Зміст програми тренінгу


Тема:
Знайомство з сервісами Веб 2.0. Приклади використання сервісів Веб 2.0 в освітній діяльності пед..працівника.
Слухачі будуть знати:
Сутність поняття «Веб 2.0» та автора даного поняття. Види сервісів Веб 2.0. Приклади використання сервісів Веб 2.0 в освітній діяльності пед..працівника.

Тема:
Знайомство з сервісами Google. Пошта Gmail. Віртуальна етика.
Слухачі будуть знати:
Сервіси компанії Google Основи роботи з поштою Gmail. Правила віртуальної етики та віртуального спілкування. Поняття логіну (ім’я користувача) та паролю.

Тема:
Робота з поштою Gmail.
Слухачі будуть вміти:
Заходити на сервіс Gmail. Створювати листа за всіма правилами віртуального спілкування. Прикріплювати до листа документи. Отримувати листа та читати їх. Налаштовувати додаткові параметри (автоматичний підпис, додаткова тека тощо).

Тема:
Технологія ВікіВікі. Знайомство з порталом ЗапоВікі.
Слухачі будуть знати:
Сутність технології ВікіВікі. Мету створення методичного порталу ЗапоВікі, його основні розділи та можливості для пед..працівників.

Тема:
Робота на порталі ЗапоВікі
Слухачі будуть вміти:
Реєструватись на порталі ЗапоВікі. Підтверджувати реєстрацію за допомогою відповідного листа підтвердження. Переходити за посиланнями. Переходити в розділ «Правка». Вводити Captcha.


Слухачі будуть знати:
Призначення Captcha. Призначення основних посилань на боковій панелі навігації (головна сторінка, поточні події, нові правки, інструменти) Призначення розділів для статей: читання, стаття, правка, історія, перейменувати. Призначення розділів для користувача: обговорення, налаштування, список спостережень, вклад, завершення сеансу. Основи створення статей. Панель інструментів. Режим попереднього перегляду. Збереження сторінок.

Тема:
Поняття е-портфоліо вчителя. Приклади створення порт фоліо на різних платформах (Вікі, блоги, сайти тощо). Створення вікі-візитки (е-портфоліо) на порталі ЗапоВікі.
Слухачі будуть вміти:
Переходити на свою візитку з різних розділів порталу ЗапоВікі. Створювати розділи в режимі «Правка». Вводити та редагувати текст в режимі «Правка». Форматувати текст в режимі «Правка»: курсивний текст, напівжирний текст. Переглядати сторінки в попередньому перегляді. Зберігати сторінки. Створювати та підписувати коментарі. Створювати різні види посилань: внутрішні, зовнішні, на вікі-візитку. Створювати категорії: як учасник порталу ЗапоВікі, як учасник тренінгу, як учасник віртуального методичного об’єднання.

Слухачі будуть знати:
Поняття е-портфоліо вчителя. Приклади створення е-портфоліо на різних платформах. Приклади створення е-портфоліо вчителя на порталі ЗапоВікі. Можливість коментувати інших користувачів та статті порталу ЗапоВікі. Основні правила роботи на порталі ЗапоВікі. Поняття та призначення категорій.


Тема:
Відеосервіси. Відеосервіс YouTube.
Слухачі будуть вміти:
Переходити на сервіс YouTube. Знаходити потрібний ролик. Переглядати ролик. Завантажувати ролик на комп’ютер. Розміщувати ролик як посилання на вікі-визитку порталу ЗапоВікі. Вбудовувати ролик на вікі-визитку порталу ЗапоВікі. Додатково: розміщувати ролики на відео сервіс YouTube. Створення власного каналу.

Слухачі будуть знати:
Призначення відеосервісу YouTube. Можливість використання відео сервісу в освітній діяльності пед..працівника.

Тема:
Сервіси для створення карт знань
Слухачі будуть вміти:
Переходити на сервіс для створення карт знань. Створювати карту знань для свого предмету. Зберігати карту знань на комп’ютер. Завантажувати карту знань на портал ЗапоВікі. Розміщувати карту знань на вікі-візитці порталу ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення карт знань. Можливість використання карт знань в освітній діяльності пед..працівника. Правила завантаження зображень на портал ЗапоВікі. Правила створення карт знань (призначення центрального блоку, кольорове оформлення тощо).

Тема:
Сервіси для створення закладок
Слухачі будуть вміти:
Переходити на сервіс для створення закладок. Створювати закладки на інші веб-ресурси.


Слухачі будуть знати:
Призначення сервісів для створення закладок. Можливість використання закладок в освітній діяльності пед..працівника. Правила створення закладок.

Тема:
Сервіси для створення хмари слів
Слухачі будуть вміти:
Переходити на сервіс для створення хмари слів. Створювати хмари слів. Зберігати хмару слів на комп’ютер. Завантажувати хмару слів на портал ЗапоВікі. Розміщувати хмару слів на вікі-візитці порталу ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення сервісів для створення хмари слів. Можливість використання хмари слів в освітній діяльності пед..працівника. Правила створення хмари слів.

Тема:
Фотосервіси
Слухачі будуть вміти:
Переходити на фотосервіс. Створювати альбоми. Завантажувати зображення до створених альбомів. Надавати доступ до перегляду іншим користувачам. Розміщувати посилання на альбом на вікі-візитці порталу ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення фотосервісів. Можливість використання фотосервісів в освітній діяльності пед..працівника. Правила створення альбомів. Правила завантаження фотографій до створених альбомів. Види доступів до альбомів.

Тема:
Геосервіси. Створення віртуальної екскурсії за допомогою Google -карт
Слухачі будуть вміти:
Переходити на Google -карти. Працювати з картами. Створювати віртуальну екскурсію: ставити мітку, розміщувати опис, додавати фото та відео матеріал. Налаштовувати додаткові параметри для віртуальної екскурсії: зовнішній вигляд карти, зовнішній вигляд мітки тощо. Надавати доступ до перегляду іншим користувачам. Розміщувати посилання на екскурсію на вікі-візитці порталу ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення геосервісів. Можливість використання геосервісів в освітній діяльності пед..працівника. Правила створення віртуальних екскурсій за допомогою Google -карт Правила надання доступів до екскурсії. Правила налаштування віртуальних екскурсій.

Тема:
Сервіс для роботи з документами: Google -диск.
Слухачі будуть знати:
Призначення та можливості Google -диск. Можливість використання Google-диск. в освітній діяльності пед..працівника. Інтерфейс Google -диск.

Тема:
Створення онлайн анкети в Google –диску.
Слухачі будуть вміти:
Створювати онлайн анкету. Створювати різні приклади запитань з різними типами відповідями. Налаштовувати додаткові параметри для онлайн анкет. Створювати документ для збору відповідей. Переглядати аналіз відповідей. Завантажувати документ з відповідями на комп’ютер. Розміщувати онлайн анкети як зовнішнє посилання на порталі ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення онлайн анкет. Можливість використання онлайн анкет в освітній діяльності пед..працівника. Правила створення онлайн анкет.

Тема:
Колективна робота з Google -документами
Слухачі будуть вміти:
Колективно працювати з різними типами документів. Працювати з коментарями при колективній роботі.

Слухачі будуть знати:
Можливість використання колективної роботи з документами в освітній діяльності. Правила створення документів для колективної роботи.

Тема:
Розміщення документів на Google -диску.
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати різні типи документів на Google -диску. Надавати доступ до перегляду документів. Надавати доступ до редагування документів. Розміщувати посилання на документи на порталі ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Можливість використання документів, розміщених на Google-диску в освітній діяльності. Правила надання доступу до документів. Різні види доступу.

Тема:
Сервіс для створення інтерактивних вправ Learningapps.
Слухачі будуть вміти:
Реєструватись на сервісі Learningapps. Переглядати створені завдання. Користуватись фільтром. Додавати створені завдання до свого профілю. Створювати нові завдання. Розміщувати посилання на створені завдання на порталі ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення сервісу для створення інтерактивних вправ Learningapps Можливість використання сервісу для створення інтерактивних вправ Learningapps в освітній діяльності. Правила створення завдань на сервісі Learningapps.

Тема:
Створення онлайн кросвордів.
Слухачі будуть вміти:
Створювати онлайн кросворди. Зберігати онлайн кросворди. Розміщувати посилання на створені кросворди на порталі ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення сервісу для створення онлайн кросвордів. Можливість використання сервісу для створення онлайн кросвордів в освітній діяльності. Правила створення онлайн кросвордів.

Тема:
ІнфоГрафіка.
Слухачі будуть вміти:
Створювати інфографіку. Зберігати створені плакати. Розміщувати плакати як зображення на порталі ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення інфографіки. Можливість використання інфографіки в освітній діяльності. Правила створення інфографіки.

Тема:
Створення віртуального плакату / газети.
Слухачі будуть вміти:
Створювати віртуальний плакат / газету. Розміщувати віртуальні плакати на порталі ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення віртуального плакату / газети. Можливість використання віртуального плакату / газети в освітній діяльності. Правила створення віртуального плакату / газети.

Тема:
Блоги. Види блогів.
Слухачі будуть знати:
Призначення блогів. Можливість використання блогів в освітній діяльності. Види блогів.

Тема:
Реєстрація блогу. Знайомство з основними розділами для створення та редагування блогу.
Слухачі будуть вміти:
Реєструвати блог. Переходити на сторінку редагування блогу.

Слухачі будуть знати:
Правила створення блогу. Призначення основних розділів для створення та редагування блогу.

Тема:
Створення та опублікування повідомлення. Завантаження фотографій.
Слухачі будуть вміти:
Створювати та опубліковувати повідомлення блогу. Редагувати повідомлення. Переглядати повідомлення у попередньому режимі. Вставляти до повідомлення зображення. Змінювати вже опубліковане повідомлення.

Слухачі будуть знати:
Правила створення та опублікування повідомлень. Призначення основних кнопок на панелі інструментів у вікні створення повідомлення. Правила розміщення зображення до повідомлення. Призначення розділу «Публікації». Різницю кнопок: опублікувати, зберегти, попередній перегляд, закрити.

Тема:
Налаштування блогу. Шаблон.
Слухачі будуть вміти:
Призначення розділу «Шаблон». Налаштовувати шаблон блогу. Змінювати основні кольори блогу. Змінювати фон та фонові малюнки блогу. Змінювати розмір панелей блогу. Зберігати зміни.

Слухачі будуть знати:
Правила зміни налаштувань шаблону блогу.

Тема:
Налаштування блогу. Макет (дизайн). Робота з гаджетами.
Слухачі будуть вміти:
Змінювати макет блогу. Створювати гаджети. Зберігати зміни.

Слухачі будуть знати:
Призначення розділу «Макет (дизайн)» Правила зміни макету блогу. Правила створення гаджетів. Правила розміщення основних гаджетів на додаткових панелях блогу.

Тема:
Створення додаткових розділів. Будування е-портфоліо на блозі.
Слухачі будуть вміти:
Створювати додаткові розділи (сторінки) блогу. Додавати гаджет «Сторінки». Опубліковувати додаткові розділи на блозі. Додавати інформацію до створених розділів.

Слухачі будуть знати:
Призначення розділу «Сторінки». Правила створення додаткових розділів (сторінок). Призначення та правила додавання гаджету «Сторінки».

Тема:
Робота з коментарями в блогах.
Слухачі будуть вміти:
Коментувати повідомлення в блогах.

Слухачі будуть знати:
Правила віртуального спілкування. Правила написання коментарів в блогах.

Тема:
Розміщення відеороликів на сторінках блогу (як посилання, вбудований). Знайомство з HTML-кодом. Режим HTML.
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати відеороликів на сторінках блогу як посилання Вбудовувати відеоролик на сторінках блогу Користуватись режимом HTML при розміщенні роликів

Слухачі будуть знати:
Призначення HTML-коду. Правила розміщення відеороликів як посилання. Правила вбудування роликів.
Тема:
Розміщення інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу як посилання Вбудовувати інтерактивні вправи сервісу Learningapps на сторінках блогу Налаштовувати параметри в HTML-коді.

Слухачі будуть знати:
Призначення параметрів width, height. Правила розміщення інтерактивних вправ сервісу Learningapps як посилання. Правила вбудування інтерактивних вправ сервісу Learningapps.

Тема:
Розміщення презентації (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати презентації на сторінках блогу як посилання Вбудовувати презентації на сторінках блогу Налаштовувати параметри в HTML-коді.

Слухачі будуть знати:
Призначення параметрів width, height. Правила розміщення презентацій як посилання. Правила вбудування презентацій.

Тема:
Онлайн анкети (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати онлайн анкети на сторінках блогу як посилання Вбудовувати онлайн анкети на сторінках блогу Налаштовувати параметри в HTML-коді.

Слухачі будуть знати:
Призначення параметрів width, height. Правила розміщення онлайн анкети як посилання. Правила вбудування онлайн анкети

Тема:
Розміщення текстового документу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати текстовий документ на сторінках блогу як посилання Вбудовувати текстовий документ на сторінках блогу Налаштовувати параметри в HTML-коді.

Слухачі будуть знати:
Призначення параметрів width, height. Правила розміщення текстового документу як посилання. Правила вбудування текстового документу.

Фотоальбом

Тренер (тренери)

Тренер:
Трубицына Анастасия Леонидовна

Засоби зв'язку з тренером:
stasiascani@gmail.com

План роботи тренінгу

План тренінгу ВЕБ2.0

Для забезпечення курсу необхідні

Технічні та програмні засоби:
комп’ютер;
модем, сканер;
навушники або колонки;
швидкісний канал Інтернету;
програми для створення електронних презентацій;
текстовий редактор;
підключення до глобальної мережі Internet;
браузер;
програвачі, що дозволяють відтворювати різноманітні мультимедійні файли;
програми для перегляду графічних зображень.

Необхідні ресурси

Презентації:

Блоги та ЖЖ:

Приклади використання фотосервісів:

Інформація про геосервіси:

Онлайн офіси:

Категорія