Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0 в педагогічній діяльності" для вчителів основ здоров’я, вересень-жовтень 2017
Терміни навчання
29.09, 05.10, 06.10, 11.10, 13.10
Слухачі курсу
вчителі основ здоров'я
Учасники
- Приходько-Литвин Лариса Юріївна
- Росіхіна Ірина Вікторівна
- Безбабна Оксана Борисівна
- Деркач Тетяна Вікторівна
- Сарана Юлія Василівна
- Юнаш Алла Борисівна
- Лисенко Юлія Вікторівна
- Слободенюк Наталя Іванівна
- Пєтушкова Ірина Петрівна
- Закальська Інна Олександрівна
- Жесткова Олена Василівна
- Леонтьєва Тетяна Володимирівна
- Рензяєва Ірина Анатоліївна
- Корінєва Оксана Анатоліївна
- Кобзар Людмила Вікторівна
- Камінський Василь Григорович
- Усатенко Яна Леонідівна
- Чорна Ірина Олександрівна
- Кикоть Олена Анатоліївна
Фотоальбом
Тренер (тренери)
Засоби зв'язку з тренерами:
- Телятник Кіра Валентинівна
- E-mail: avikett@gmail.com
- Skype: Avikett
- Телефон: 067-308-21-41, 093-027-17-45, 066-155-21-62
- Півненко Юлія Володимирівна
- E-mail: ylichka1978@gmail.com
- Телефон: 067-58-49-482
Практична робота Тренінгу
Завдання Zero. Аккаунт Google
Створення або виявлення існування аккаунту Google
- відкрити будь-який браузер
- до адресного рядку ввести URL пошти Gmail gmail.com або перейти за посиланням
- увійти до власного аккаунту або створити новий обліковий запис
- відкрити документ Рух учасників тренінгу та додати до нього свої дані, при цьому не заважаючи іншим учасникам
- повідомити тренера про готовність до подальшої роботи
Завдання 1. Знайомство з соціальними сервісами
Що можна зробити з сервісами Веб 2.0?
- влаштувати цікавий квест
- збирати віртуальну копилку
- ділитися собою зі світом: вести власний блог або навчальну або методичну роботу
- запропонувати інтерактивні загадки, завдання та інші дидактичні матеріали
- зробити свою "стартову інтернет-сторінку" з цікавих інтернет-посилань
- запросити до віртуальної екскурсії
а також зробити певну колективну справу
Завдання 2. Вікі
Презентація "Технологія ВікіВікі".
Знайомство з Вікі-проектами: http://letopisi.ru, ВікіОсвіта, ITEACH WIKI
Завдання 3. ЗапоВікі
Знайомство з ЗапоВікі, огляд основних розділів: практична робота "Знайомство з ЗапоВікі"
Завдання 4. Початок роботи з ЗапоВікі
Практична робота "Реєстрація на ЗапоВікі":
- перейти за посиланням "Зарегистрироваться" у правому верхньому кутку сторінки
- заповнити форму, вказати капчу (CAPTCHA - текст для перевірки, який може розпізнати людина) - два слова для захисту від автоматичної реєстрації (якщо ці слова нерозбірливі, їх можна оновлювати до появи однозначного написання)
- для отримання прав редагувати сторінки ЗапоВікі перейти до власної електронної скриньки та відкрити перше з посилань (підтверджує, що саме ви користуєтесь ЗапоВікі)
До уваги
- Заборонені логіни при реєстрації:*
- використання числових логінів: 7245, 11 клас
- використання довільного набору чисел і літер: 4ww3t6
- використання довільного набору літер:АА, САПР, ДТёёёёёёёёё
- написання назви школи, місцевості: Астраханська ЗШ I-III ступенів, Енергодар
- використання подвійних логінів: Иванов Сергей и Петров Иван
Допомога: Реєстрація на порталі ЗапоВікі
Налаштування параметрів користувача: псевдоним (для підписів), формат дати.
Основні вкладки на ЗапоВікі, знайомство з розділом "Спецсторінки"
Завдання 5. Створення вікі-візитки
Створення вікі-візитки (е-портфоліо) на порталі ЗапоВікі
- перейдіть за посиланням свого логіну (зараз він червоного кольору зверху сторінки)
- натисніть посилання "Создание"
- у вікні редактора написати про себе за зразком:
Прізвище, ім'я, по-батькові (повністю):
Район: Місце роботи (повністю): Посада (повністю): Кваліфікаційна категорія: Педагогічне звання: Освіта: Спеціальність: Стаж педагогічної роботи (на 2017 р.): Навчальні предмети: Контакти: |
- переглянути у попередньому перегляді, чи має візитка бажаний вигляд, за потреби виправити, повернувшись до вікі-редагування
- по завершенню редагування натиснути кнопку внизу "Записать страницу" або угорі "Опубликовать"
- підтвердити, що користувач системою є людиною, ввести капчу, двічі натиснути кнопку клавіатури Enter
Приклади візиток учасників:
- Участник:Скворцова Анна Борисовна
- Участник:Лукьяненко Юлия Владимировна
- Участница:Уфімцева Лілія Григорівна
Вікі-портфоліо фахівця:
- Портфолио учителя истории Поляковой Елены Николаевны
- Портфолио тьютора Королевой Ольги Викторовны, Нижний Новгород Школа № 174
- Вики-портфолио Платоновой Ирины Иннокентьевны
Завдання 6. Редагування вікі-візитки
Редагування візитки: структурування, створення гіперпосилань
Для довідки:
- для редагування візитки потрібно натиснути слово-кнопку Правка угорі сторінки
- для збереження змін натиснути кнопку Опубликовать або Записать страницу
- за необхідності для підтвердження, що користувач системою є людина, вводити капчу
Створення розділів
- використайте знаки = для утворення розділів та подвоєні == і потроєні === для підрозділів
- утворіть на своїй візитці розділи "Персональні дані" та "Підвищення кваліфікації"
- в розділі Підвищення кваліфікації утворіть підрозділ для посилань на роботи тренінгу
скопіюйте до нового рядка запис
==Участь у тренінгу Веб 2.0== - запишіть сторінку
Додавання категорій
- перейдіть до режиму правки візитки
- додайте останнім рядком своєї візитки запис
[[Категория:Участник]]
[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]] - запишіть сторінку
Зовнішні та внутрішні посилання
- внутрішнє посилання на сторінку тренінгу
- в окремій вкладці відкрийте посилання на головну сторінку ЗапоВікі, знайдіть сторінку тренінга через сторінки
- Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів
- Тренінги Веб 2.0 для педагогів, Запорізька область, 2017 рік
- Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів фізичної культури, червень 2017
- скопіюйте назву сторінки Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів основ здоров’я, вересень-жовтень 2017
- знову перейдіть до вкладки з вашою візиткою учасника, розпочніть правку підрозділу Участь у тренінгу Веб 2.0
- виділіть слова Участь у тренінгу Веб 2.0 та вставте замість них скопійований текст
- знову виділіть щойно вставлене та натисніть кнопку панелі інструментів Ссылка (має вигляд ланцюжка): відкриється спливаюче вікно з двома полями, в яких зазначено виділений вами текст
- впевніться в існуванні сторінки (в правому верхньому кутку вікна є текст "Страница существует")
- завершіть вставку посилання
- зауважте, яким чином оформилось вставлене посилання на сторінці: воно має вигляд [[Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів основ здоров’я, вересень-жовтень 2017]], подвійні квадратні дужки означають що створене внутрішнє посилання на іншу сторінку вікі-середовища
- запишіть сторінку
- в окремій вкладці відкрийте посилання на головну сторінку ЗапоВікі, знайдіть сторінку тренінга через сторінки
- створення гіперпосилань на предметне МО та сайт навчального закладу
- в окремій вкладці відкрийте посилання на головну сторінку ЗапоВікі, знайдіть сторінку вашого предметного МО через сторінки
- Віртуальні МО вчителів Запорізької області
- МО певного предмету
- Розділ закладів обласного підпорядкування
- скопіюйте назву сторінки вашого МО
- знову перейдіть до вкладки з вашою візиткою учасника, розпочніть правку підрозділу "Персональні дані" (натисніть посилання "править" у відповідному розділі)
- виділіть слова, якими ви описали на сторінці посаду (наприклад, вчитель математики) та натисніть кнопку панелі інструментів Ссылка (має вигляд ланцюжка): відкриється спливаюче вікно з двома полями, в яких зазначено виділений вами текст
- впевніться, що в правому верхньому кутку спливаючого вікна зазначено "Страница не существует"
- замініть текст у верхньому полі спливаючого вікна текстом, що ви скопіювали раніше
- впевніться в існуванні сторінки (в правому верхньому кутку вікна текст замінився на "Страница существует")
- завершіть вставку посилання
- в окремій вкладці відкрийте посилання на головну сторінку ЗапоВікі, знайдіть сторінку вашого предметного МО через сторінки
- створення гіперпосилання на зовнішні сайти
- відкрийте в новій вкладці сайт вашого навчального закладу через інформаційну систему ІСУО https://zp.isuo.org/ та скопійюте його адресу з адресного рядка
- в режимі правки виділіть на власній сторінці учасника назву вашого ЗНЗ та натисніть кнопку панелі інструментів Ссылка (має вигляд ланцюжка): відкриється спливаюче вікно з двома полями, в яких зазначено виділений вами текст
- впевніться, що в правому верхньому кутку спливаючого вікна зазначено "Страница не существует"
- замініть текст у верхньому полі спливаючого вікна текстом, що ви скопіювали раніше
- впевніться в існуванні сторінки (в правому верхньому кутку вікна текст замінився на "Внешняя ссылка")
- завершіть вставку посилання
- запишіть сторінку
Завдання 7. Зворотні вікі-посилання
Зробіть зворотні посилання на вашу сторінку учасника з сторінки тренінга та віртуального МО
- посилання зі сторінки тренінга
- відкрийте вкладку з сторінкою тренінга (ця сторінка)
- знайдіть секцію сторінки з номером учасника, який вам повідомив тренер, натисніть слово "править" в цій секції
- замість шаблонних слів Учасник N вставте свої ПІБ та зробіть з них посилання на сторінку учасника
- запишіть сторінку
- посилання з сторінки віртуального МО
- відкрийте потрібну вкладку
- додайте до списку членів МО ваші ПІБ, оформивши їх відповідно до прийнятого на сторінці способу
- зробіть з доданих ПІБ посилання на сторінку учасника
- запишіть сторінку
Завдання 8. Зображення на ЗапоВікі
Завантаження фотографії на ЗапоВікі. Практична робота "Завантаження фотографії"
- Підготувати фотографію
- Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanov_Sergej_21_03_2011
- Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участники]]
Допомога: Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі - Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)
Завдання 9. Фотосервіси Мережі
- перейдіть до фотосервісу Google Фото або в службах Google оберіть Фото
- натисніть кнопку Загрузить (верхній правий кут)
- оберіть потрібні файли (фото, які ви підготували) на комп'ютері
- введіть назву альбому
- натисніть кнопку Готово
- у вікні що з’явилося, в полі Для кого - оберіть Для всех та натисніть кнопку Поделиться
- вставити до розділу тренінгу власної візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання (в форматі [URLфотоальбому Назва Фотоальбому])
Завдання 10. Відеосервіси
Пошук відео, отримання посилання на відеоролик, вставка посилання до візитки.
- перейдіть до відеосервісу YouTube за посиланням або через служби Google
- знайдіть через пошук YouTube відеоролик на професійну тему;
- оберіть ролик, відкрийте в новій вкладці, натисніть під назвою слово Поделиться, скопіюйте надане посилання
- в режимі редагування візитки створіть зовнішнє посилання на сторінку ролика;
- збережіть сторінку візитки
Завдання 11. Блоги: початок роботи
Перегляньте блоги вчителів Запорізької області. Зауважте, для чого ведуться блоги.
Продумайте власний блог.
Створіть блог. Для цього
- перейдіть до блогосфери: Сервіси Гугл - Blogger,
- підтвердіть створення профілю Blogger (за необхідності),
- створіть блог (Новый блог),
- увійдіть до блогу, створіть кілька повідомлень,
- відкрийте блог в режимі перегляду,
- зробіть з візитки учасника на ЗапоВікі зовнішнє посилання на блог.
Завдання 12. Настроювання блогу
Створення статичних сторінок. Зміна дизайну.
Завдання:
- Змінити структуру блогу, додавши 2-3 групи статичних сторінок,
- Змінити дизайн блогу через управління гаджетами і зміну шаблону блогу,
- Використати 2-3 гаджети Список сторінок, один - верхній, інші - на бічних панелях блогу.
Детальніше
Завдання 1 : спроектувати структуру блогу і додати в блог кілька статичних сторінок.
Послідовність дій:
- Продумати, які групи статичних сторінок потрібні в блозі,
- На панелі управління блогом перейти до розділу Сторінки,
- Додати до блогу статичні сторінки, задавши для кожної з них назву.
Завдання 2 : додати в блог і налаштувати 2-3 гаджети, в тому числі гаджети Сторінок.
Послідовність дій:
- Перейти до панелі управління блогом;
- Перейти до розділу "Дизайн";
- Натиснути посилання "Додати гаджет" в потрібному місці;
- Вибрати тип гаджета, який додається (пропонується в першу чергу додати гаджети "Сторінки", "Показ слайдів", "HTML / JavaScript", "Список посилань");
- Заповнити шаблон гаджета:
- "Сторінки" - включити для кожного гаджета посилання на цільові сторінки відповідно до визначеної групою,
- "HTML / JavaScript" - можна використовувати для вбудовування певного відеоролика (врахувати, що ширина гаджета приблизно дорівнює 200px, значить, є потреба змінити відповідним чином код ролика) або зовнішній HTML-код (годинник, цитати, календар);
- "Список посилань" - використовувати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти по предмету, кожен сайт додавати, вказуючи його URL та назву;
- Таким чином додати кілька гаджетів (за власним вибором), налаштувати їх.
Завдання 3 : надати блогу унікальне оформлення, застосувавши індивідуальні дизайн і шаблон.
Послідовність дій:
- Перейти до панелі управління блогом,
- Перейти до розділу Шаблон,
- Натиснути посилання Налаштувати (під картинкою-представленням блогу),
- Вибрати шаблон і його різновид на вкладці "Шаблон",
- Вибрати зображення для фону блогу на вкладці "Фон",
- Вибрати структуру дизайну блогу на вкладці "Дизайн",
- Задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, а також використовуваних бічних панелей) на вкладці "Регулювання ширини",
- Задати характеристики тексту і фону елементів блогу за допомогою можливостей вкладки "Додатково",
- Застосувати зміни натисканням на кнопку "Застосувати до блогу",
- Перейти за посиланням "Назад до Blogger".
Завдання 13. Сервіс для роботи з документами: Google-диск
Можливості, що надаються ГуглДиском.
- створення та коментування колективних документів:
- використання ГуглДиска для збереження файлів
послідовність дій:- перейти до ГуглДіску через меню сервісів Гугл (сітчастий квадрат в правому верхньому куті вікна),
- натиснути на кнопку Создать (червоного кольору), потім - Загрузить файлы ,
- вибрати потрібні документи засобами відповідного вікна,
- дочекатися повного завантаження файлу,
- клацнути на синю кнопку "Налаштування доступу", задати доступ За посиланням, зберегти налаштування
- вставити в візитку посилання на кожен з документів (зовнішні посилання)
Формати файлів. Формат документів Google. Налаштування перетворення документів у внутрішній формат при завантаженні.
Завдання 14. Вбудовування до блогу
Завдання: вбудувати до будь-яких статичних сторінок блогу 2-3 об’єкти за тематикою блогу.
Вбудовування відеоролику
- знайти потрібний відеокліп в Мережі (можна перейти за посиланням з візитки до вже знайденого ролику);
- натиснути Поделиться, отримати та скопіювати його код для вбудовування (Embed-код);
- створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
- знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати плеєр з кліпом, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
- зберегти (опублікувати) допис чи сторінку.
Вбудовування презентації
- перейти з ГуглДиску до презентації, що має внутрішній формат документів Гугл;
- виконати Файл - Опубликовать в Интернете;
- отримати код для вбудовування (Embed-код), обравши потрібний розмір презентації;
- скопіювати код;
- створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
- знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати презентацію, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
- зберегти (опублікувати) допис чи сторінку.
Вбудовування текстового документу
- перейти з ГуглДиску до документу, що має внутрішній формат документів Гугл;
- виконати Файл - Опубликовать в Интернете;
- отримати код для вбудовування (Embed-код);
- скопіювати код;
- створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
- знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати презентацію, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
- відредагувати код, дописавши параметри width=500 height=400;
- зберегти (опублікувати) допис чи сторінку.
Дидактичні можливості Мережі.
Завдання 15. Мережевий опитувальник
ГуглДиск. Форми. Приклад форми: анкета "Каким должен быть урок физической культуры?".
- перейти до ГуглДиску;
- клацнути червону кнопку Создать, обрати створення Форми;
- додати до форми назву, опис, серію питань різних типів;
- перейти до режиму перегляду готової форми, з’ясувати відмінності між режимами використання та редагування форми;
- з’ясувати, яким чином приймаються відповіді на форму, як керувати цим процесом, як використовувати швидкий аналіз відповідей;
- розмістити посилання на форму до вікі-визитки учасника;
- вбудувати форму до блогу.
Завдання 16. Карти Google
Віртуальна екскурсія з картами Гугл
Колективна робота з віртуальною екскурсією "Надзвичайні ситуації"
Завдання: створити власну віртуальну екскурсію за вашою темою:
- перейти до ГуглДиску, обрати Создать - Ещё - Google Мои карты
- задати назву та опис екскурсії
- знайти точку на карті Гугл, додати її до власної карти, відредагувати відомості про точку (додати пояснення, кілька зображень чи відео)
- описати таким чином 4-5 пунктів на карті
- надати доступ на перегляд створеної карти (всім в Інтернеті)
- розмістити послання на карту на вікі-сторінці учасника
- вбудувати карту до блогу
Завдання 17. Карти знань
Створення карти знань
Приклад завдання з використанням карти знань: *Обласний веб-квест для вчителів фізичної культури та основ здоров’я (Завдання 5) *Веб-квест для педагогічних працівників «Безпечний Інтернет» (Завдання 5)
Завдання: створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us. Тема: будь-яка фахова тема за вашим вибором.
Послідовність дій:
- ввести до адресного рядка браузера https://bubbl.us/ або перейти за посиланням Bubbl.Us;
- натиснути кнопку StartBrainstorming;
- використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) теми;
- зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Export;
- завантажити файл-схему до ЗапоВікі, вбудувати його до візитки учасника як початок галереї.
Довідка: галерея з кількох зображень будується за допомогою вікі-тегів (скопіюйте до власної візитки)
<gallery> Изображение:Example.jpg|Подпись Изображение:Example.jpg|Подпись </gallery>
Замініть шаблонні частини коду (один рядок) реальними назвою завантаженого файлу та підписом.
Додатково: ознайомитись з сервісом MindMeister, порівняти можливості кожного з сервісів.
- Приклади
- Інструкції
Завдання 18. Хмари слів
- Знайомство з поняттям хмари слів - Облако слов (тегов)
- Знайомство з сервісом Worditout
- Огляд інтерфейсу
- Принцип роботи
- Створення хмари слів з предмету
- Збереження хмари слів
- Розміщення хмари слів на сторінці порталу ЗапоВікі - Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі
Приклад завдання з використанням хмари слів: *Обласний веб-квест для вчителів фізичної культури та основ здоров’я (Завдання 6) *Веб-квест для педагогічних працівників «Безпечний Інтернет» (Завдання 3)
Завдання:
- побудувати тематичну хмару слів засобами одного з цих сервісів
- зберегти хмару слів як зображення і завантажити його на ЗапоВікі
- додати це зображення в галерею зображень на своїй візитці
- додати на візитку посилання на текст-джерело хмари слів
- розмістити зображення в дописі або на сторінці блогу, додатково вказати, яким завданням учням може супроводжуватись ця хмара
Завдання 19. Мережеві закладки
Сервіси збереження закладок.
Основне задання: робота з сервісом збереження закладок Symbaloo, реєстрація, створення веб-міксу, надання доступу.
- зареєструватися на сайті Symbaloo, підтвердити реєстрацію через електронний лист;
- створити тематичний веб-мікс, знайти в Мережі 5-6 цікавих сайта, створити тайли;
- надати доступ до веб-міксу, посилання на веб-мікс розмістити на вікі-візитці;
- вбудувати веб-мікс до блогу.
Додатково: інші сервіси та приклади завдань на роботу з ними
Сервіс збереження закладок БобрДобр. Реєстрація. Пошук групи за інтересами. Робота в групі.
- зареєструватися на сайті БобрДобр, приєднатися до довільної професійної групи;
- знайти в Мережі 5-6 цікавих сайти, додати закладки на них до обраної групи;
- посилання на закладки розмістити на власній сторінці ЗапоВікі.
Сервіс збереження закладок Pearltrees. Реєстрація. Створення колекцій закладок. Додаткові можливості
На допомогу: відеоповідомлення "Растим жемчужные деревья с Pearltrees!"
- зареєструватися на сайті Pearltrees;
- створити нову тематичну колекцію закладок;
- знайти в Мережі 5-6 цікавих сайти, додати закладки на них до створеної колекції;
- посилання на колекцію розмістити на власній сторінці ЗапоВікі;
- вбудувати колекцію до блогу.
Завдання 20. QR-коди
- Поняття QR-коду
- QR-код. Вікіпедія: російською та українською
- Что такое QR-код?
- Застосування коду в освіті
- Генератори кодів
- Завдання: прочитайте наведені коди, впізнайте особи, про яких йдеться мова:
Що об’єднує їх?
- Закодуйте у QR-код власну підказку про щось цікаве, завантажте створений код як зображення на ЗапоВікі
- Вбудуйте його до власної сторінки, використовуючи галерею зображень.
Завдання 21. Інтерактивні плакати
Інтерактивні плакати ThingLink
Завдання: створити інтерактивний плакат з теми, розмістити посилання на нього на візитці ЗапоВікі, вбудувати плакат до блогу
Завдання 22. Конструктори інтерактивних завдань
Сервіси-конструктори:
- Learningapps – шаблони інтерактивних завдань
- Quizlet – навчання з картками
Завдання: створити інтерактивну вправу за будь-яким шаблоном сервісу Learningapps
Для довідки:
Розмістити посилання на інтерактивну вправу у власній візитці на порталі Заповікі та вбудувати вправу до будь-якої сторінки або допису блогу.
Завдання 23. Сервіси для створення елементарних завдань
Завдання:
- створіть будь-яке завдання з використанням одного з наведених сервісів,
- посилання на завдання розмістіть до візитки Заповікі та блогу (або вбудувати завдання до блогу, якщо це можливо).
Завдання 24. Сервіси для публікації документів
Завдання: викласти власну розробку (текстову або презентацію) на одному з сервісів:
Посилання на опублікований документ розмістіть на візитці ЗапоВікі, документ вбудуйте до сторінки чи допису блогу.
Завдання 25. Колективна робота та обговорення
Сервіси:
- http://en.linoit.com – Linoit
- https://padlet.com/ – Padlet
- http://www.wikiwall.ru - Wikiwall
- http://edu.glogster.com - Glogster
Обговорення. Онлайн-дошки та віртуальні стінгазети
Завдання (варіативне)
- І варіант
- Перегляньте посилання на авторські веб-ресурси вчителів Запорізької області, проаналізуйте засоби, які застосовують автори.
- Перейдіть до колективної віртуальної дошки та
- залиште на ній власний стікер-зауваження, в якому зазначте:
- назву дидактичної вправи, яка зацікавила вас на одному з цих ресурсів
- сервіс, за допомогою якого було створену цю вправу,
- короткий допис, за що саме ви виділили цю вправу з інших;
- додайте до стікера посилання на блог, де ви знайшли цю вправу.
- залиште на ній власний стікер-зауваження, в якому зазначте:
- ІІ варіант
- Знайдіть в мережі висловлювання певної видатної людини про здоров’я
- Перейдіть до колективної віртуальної дошки та
- залиште на ній власний стікер-зауваження, в якому зазначте:
- ім’я видатної людини
- цитату про здоров’я
- портрет автора.
- залиште на ній власний стікер-зауваження, в якому зазначте:
Не забудьте підписати ваш стікер!
Завдання 26. Обговорення на ЗапоВікі
Використання можливості обговорення на ЗапоВікі.
Практична робота з обговорення візиток учасників. Завдання:
- перейти за посиланням з власної візитки до сторінки тренінгу
- відкрити в новій вкладці візитки принаймні трьох колег, передивитись їх
- перейти до вкладки обговорення, в режимі правки додати коментар щодо змісту візитки
- підписати коментар за допомогою кнопки панелі інструментів "Ваша подпись и момент времени", зберегти сторінку
Увага!. При одночасному редагуванні сторінок можливий конфлікт правок, тому треба уважно ставитися до повідомлень системи під час збереження сторінки. Додатково: про конфлікт правок.
Завдання 27. Коментування в блогах
Завдання: прокоментувати дописи блогів колег
Послідовність дій:
- за допомогою візиток колег на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
- ознайомитись з дописами в блогах колег, залишити коментарі до дописів або сторінок, що вас зацікавили.
Основні вимоги до залікової роботи
Слухач тренінгу отримує сертифікат за умови виконання 80% роботи на тренінгу (учасником тренінгу набрано 16 балів з 20 у таблиці Рух учасників тренінгу )
Ресурси
Сервіси
Корисні посилання
- Вхід до сервісу Гугл-документи
- Завантаження документу до сервісу Гугл-документи
- Налаштування доступу до документу
- Створення посилання на документ на порталі ЗапоВікі
- Правила роботи на порталі ЗапоВікі
- ВікіСловник
- Работа в Вики - http://ru.wikibooks.org/wiki/Вики
- Питання та відповіді
- Помилки при роботі на порталі
Презентації:
- Презентація "Технологія Веб 2.0"
- Презентація "Технологія ВікіВікі"
- Презентація "Геосервіси"
- Презентація "Карти знань"
- Презентація "Пошук.Створення закладок"
Онлайн офіси:
- ТЕСТ Изучаем сервис Документы Google (Гугл документы)
- Коллективное заполнение таблицы (Гугл документы)
- Знакомимся с социальными сервисами (Гугл документы)
- Карточка регистрации Работы в компьютерном кабинете (Гугл документы)
- Сценарий презентации (Сервис Скрибд)
- Лист самооценивания (форма) (Сервис Скрибд)
- Шаблон презентации (Гугл документы)