Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0 в педагогічній діяльності" для вчителів основ здоров’я, вересень-жовтень 2017

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
учасники тренінгу

Содержание

Терміни навчання

29.09, 05.10, 06.10, 11.10, 13.10

Слухачі курсу

вчителі основ здоров'я

Учасники

Рух учасників тренінгу

Фотоальбом

Тренер (тренери)

Засоби зв'язку з тренерами:

  • Телятник Кіра Валентинівна
    • E-mail: avikett@gmail.com
    • Skype: Avikett
    • Телефон: 067-308-21-41, 093-027-17-45, 066-155-21-62
  • Півненко Юлія Володимирівна
    • E-mail: ylichka1978@gmail.com
    • Телефон: 067-58-49-482

Практична робота Тренінгу

Завдання Zero. Аккаунт Google

Створення або виявлення існування аккаунту Google

  1. відкрити будь-який браузер
  2. до адресного рядку ввести URL пошти Gmail gmail.com або перейти за посиланням
  3. увійти до власного аккаунту або створити новий обліковий запис
  4. відкрити документ Рух учасників тренінгу та додати до нього свої дані, при цьому не заважаючи іншим учасникам
  5. повідомити тренера про готовність до подальшої роботи

Завдання 1. Знайомство з соціальними сервісами

презентація "Сервіси Веб 2.0"

Що можна зробити з сервісами Веб 2.0?

а також зробити певну колективну справу

Завдання 2. Вікі

Презентація "Технологія ВікіВікі".

Знайомство з Вікі-проектами: http://letopisi.ru, ВікіОсвіта, ITEACH WIKI

Завдання 3. ЗапоВікі

Знайомство з ЗапоВікі, огляд основних розділів: практична робота "Знайомство з ЗапоВікі"

Завдання 4. Початок роботи з ЗапоВікі

Практична робота "Реєстрація на ЗапоВікі":

  • перейти за посиланням "Зарегистрироваться" у правому верхньому кутку сторінки
  • заповнити форму, вказати капчу (CAPTCHA - текст для перевірки, який може розпізнати людина) - два слова для захисту від автоматичної реєстрації (якщо ці слова нерозбірливі, їх можна оновлювати до появи однозначного написання)
  • для отримання прав редагувати сторінки ЗапоВікі перейти до власної електронної скриньки та відкрити перше з посилань (підтверджує, що саме ви користуєтесь ЗапоВікі)

До уваги

  • Заборонені логіни при реєстрації:*
    • використання числових логінів: 7245, 11 клас
    • використання довільного набору чисел і літер: 4ww3t6
    • використання довільного набору літер:АА, САПР, ДТёёёёёёёёё
    • написання назви школи, місцевості: Астраханська ЗШ I-III ступенів, Енергодар
    • використання подвійних логінів: Иванов Сергей и Петров Иван

Допомога: Реєстрація на порталі ЗапоВікі

Налаштування параметрів користувача: псевдоним (для підписів), формат дати.

Основні вкладки на ЗапоВікі, знайомство з розділом "Спецсторінки"

Завдання 5. Створення вікі-візитки

Створення вікі-візитки (е-портфоліо) на порталі ЗапоВікі

  • перейдіть за посиланням свого логіну (зараз він червоного кольору зверху сторінки)
  • натисніть посилання "Создание"
  • у вікні редактора написати про себе за зразком:
описание
Прізвище, ім'я, по-батькові (повністю):

Район:

Місце роботи (повністю):

Посада (повністю):

Кваліфікаційна категорія:

Педагогічне звання:

Освіта:

Спеціальність:

Стаж педагогічної роботи (на 2017 р.):

Навчальні предмети:

Контакти:

  • переглянути у попередньому перегляді, чи має візитка бажаний вигляд, за потреби виправити, повернувшись до вікі-редагування
  • по завершенню редагування натиснути кнопку внизу "Записать страницу" або угорі "Опубликовать"
  • підтвердити, що користувач системою є людиною, ввести капчу, двічі натиснути кнопку клавіатури Enter

Приклади візиток учасників:

Вікі-портфоліо фахівця:

Завдання 6. Редагування вікі-візитки

Редагування візитки: структурування, створення гіперпосилань

Для довідки:

  • для редагування візитки потрібно натиснути слово-кнопку Правка угорі сторінки

Кнопка ПРАВКА для редагування візитки учасника.png

  • для збереження змін натиснути кнопку Опубликовать або Записать страницу
  • за необхідності для підтвердження, що користувач системою є людина, вводити капчу

Створення розділів

  • використайте знаки = для утворення розділів та подвоєні == і потроєні === для підрозділів
  • утворіть на своїй візитці розділи "Персональні дані" та "Підвищення кваліфікації"
  • в розділі Підвищення кваліфікації утворіть підрозділ для посилань на роботи тренінгу
    скопіюйте до нового рядка запис
    ==Участь у тренінгу Веб 2.0==
  • запишіть сторінку


Додавання категорій

  • перейдіть до режиму правки візитки
  • додайте останнім рядком своєї візитки запис
    [[Категория:Участник]]
    [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]‏‎
  • запишіть сторінку

Зовнішні та внутрішні посилання

  • внутрішнє посилання на сторінку тренінгу
    • в окремій вкладці відкрийте посилання на головну сторінку ЗапоВікі, знайдіть сторінку тренінга через сторінки
      • Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів
      • Тренінги Веб 2.0 для педагогів, Запорізька область, 2017 рік
      • Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів фізичної культури, червень 2017
    • скопіюйте назву сторінки Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів основ здоров’я, вересень-жовтень 2017
    • знову перейдіть до вкладки з вашою візиткою учасника, розпочніть правку підрозділу Участь у тренінгу Веб 2.0
    • виділіть слова Участь у тренінгу Веб 2.0 та вставте замість них скопійований текст
    • знову виділіть щойно вставлене та натисніть кнопку панелі інструментів Ссылка (має вигляд ланцюжка): відкриється спливаюче вікно з двома полями, в яких зазначено виділений вами текст
    • впевніться в існуванні сторінки (в правому верхньому кутку вікна є текст "Страница существует")
    • завершіть вставку посилання
    • зауважте, яким чином оформилось вставлене посилання на сторінці: воно має вигляд [[Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для вчителів основ здоров’я, вересень-жовтень 2017]], подвійні квадратні дужки означають що створене внутрішнє посилання на іншу сторінку вікі-середовища
    • запишіть сторінку
  • створення гіперпосилань на предметне МО та сайт навчального закладу
    • в окремій вкладці відкрийте посилання на головну сторінку ЗапоВікі, знайдіть сторінку вашого предметного МО через сторінки
      • Віртуальні МО вчителів Запорізької області
      • МО певного предмету
      • Розділ закладів обласного підпорядкування
    • скопіюйте назву сторінки вашого МО
    • знову перейдіть до вкладки з вашою візиткою учасника, розпочніть правку підрозділу "Персональні дані" (натисніть посилання "править" у відповідному розділі)
    • виділіть слова, якими ви описали на сторінці посаду (наприклад, вчитель математики) та натисніть кнопку панелі інструментів Ссылка (має вигляд ланцюжка): відкриється спливаюче вікно з двома полями, в яких зазначено виділений вами текст
    • впевніться, що в правому верхньому кутку спливаючого вікна зазначено "Страница не существует"
    • замініть текст у верхньому полі спливаючого вікна текстом, що ви скопіювали раніше
    • впевніться в існуванні сторінки (в правому верхньому кутку вікна текст замінився на "Страница существует")
    • завершіть вставку посилання
  • створення гіперпосилання на зовнішні сайти
    • відкрийте в новій вкладці сайт вашого навчального закладу через інформаційну систему ІСУО https://zp.isuo.org/ та скопійюте його адресу з адресного рядка
    • в режимі правки виділіть на власній сторінці учасника назву вашого ЗНЗ та натисніть кнопку панелі інструментів Ссылка (має вигляд ланцюжка): відкриється спливаюче вікно з двома полями, в яких зазначено виділений вами текст
    • впевніться, що в правому верхньому кутку спливаючого вікна зазначено "Страница не существует"
    • замініть текст у верхньому полі спливаючого вікна текстом, що ви скопіювали раніше
    • впевніться в існуванні сторінки (в правому верхньому кутку вікна текст замінився на "Внешняя ссылка")
    • завершіть вставку посилання
    • запишіть сторінку

Завдання 7. Зворотні вікі-посилання

Зробіть зворотні посилання на вашу сторінку учасника з сторінки тренінга та віртуального МО

  • посилання зі сторінки тренінга
    • відкрийте вкладку з сторінкою тренінга (ця сторінка)
    • знайдіть секцію сторінки з номером учасника, який вам повідомив тренер, натисніть слово "править" в цій секції
    • замість шаблонних слів Учасник N вставте свої ПІБ та зробіть з них посилання на сторінку учасника
    • запишіть сторінку
  • посилання з сторінки віртуального МО
    • відкрийте потрібну вкладку
    • додайте до списку членів МО ваші ПІБ, оформивши їх відповідно до прийнятого на сторінці способу
    • зробіть з доданих ПІБ посилання на сторінку учасника
    • запишіть сторінку

Завдання 8. Зображення на ЗапоВікі

Завантаження фотографії на ЗапоВікі. Практична робота "Завантаження фотографії"

  • Підготувати фотографію
  • Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanov_Sergej_21_03_2011
  • Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участники]]
    Допомога: Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі
  • Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)

Завдання 9. Фотосервіси Мережі

  • перейдіть до фотосервісу Google Фото або в службах Google оберіть Фото
  • натисніть кнопку Загрузить (верхній правий кут)
  • оберіть потрібні файли (фото, які ви підготували) на комп'ютері
  • введіть назву альбому
  • натисніть кнопку Готово
  • у вікні що з’явилося, в полі Для кого - оберіть Для всех та натисніть кнопку Поделиться
  • вставити до розділу тренінгу власної візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання (в форматі [URLфотоальбому Назва Фотоальбому])

Завдання 10. Відеосервіси

Пошук відео, отримання посилання на відеоролик, вставка посилання до візитки.

  1. перейдіть до відеосервісу YouTube за посиланням або через служби Google
  2. знайдіть через пошук YouTube відеоролик на професійну тему;
  3. оберіть ролик, відкрийте в новій вкладці, натисніть під назвою слово Поделиться, скопіюйте надане посилання
  4. в режимі редагування візитки створіть зовнішнє посилання на сторінку ролика;
  5. збережіть сторінку візитки

Завдання 11. Блоги: початок роботи

Перегляньте блоги вчителів Запорізької області. Зауважте, для чого ведуться блоги.

Продумайте власний блог.

Створіть блог. Для цього

  • перейдіть до блогосфери: Сервіси Гугл - Blogger,
  • підтвердіть створення профілю Blogger (за необхідності),
  • створіть блог (Новый блог),
  • увійдіть до блогу, створіть кілька повідомлень,
  • відкрийте блог в режимі перегляду,
  • зробіть з візитки учасника на ЗапоВікі зовнішнє посилання на блог.

Завдання 12. Настроювання блогу

Створення статичних сторінок. Зміна дизайну.

Завдання:

  • Змінити структуру блогу, додавши 2-3 групи статичних сторінок,
  • Змінити дизайн блогу через управління гаджетами і зміну шаблону блогу,
  • Використати 2-3 гаджети Список сторінок, один - верхній, інші - на бічних панелях блогу.

Детальніше

Завдання 1 : спроектувати структуру блогу і додати в блог кілька статичних сторінок.

Послідовність дій:

  • Продумати, які групи статичних сторінок потрібні в блозі,
  • На панелі управління блогом перейти до розділу Сторінки,
  • Додати до блогу статичні сторінки, задавши для кожної з них назву.

Завдання 2 : додати в блог і налаштувати 2-3 гаджети, в тому числі гаджети Сторінок.

Послідовність дій:

  • Перейти до панелі управління блогом;
  • Перейти до розділу "Дизайн";
  • Натиснути посилання "Додати гаджет" в потрібному місці;
  • Вибрати тип гаджета, який додається (пропонується в першу чергу додати гаджети "Сторінки", "Показ слайдів", "HTML / JavaScript", "Список посилань");
  • Заповнити шаблон гаджета:
    • "Сторінки" - включити для кожного гаджета посилання на цільові сторінки відповідно до визначеної групою,
    • "HTML / JavaScript" - можна використовувати для вбудовування певного відеоролика (врахувати, що ширина гаджета приблизно дорівнює 200px, значить, є потреба змінити відповідним чином код ролика) або зовнішній HTML-код (годинник, цитати, календар);
    • "Список посилань" - використовувати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти по предмету, кожен сайт додавати, вказуючи його URL та назву;
  • Таким чином додати кілька гаджетів (за власним вибором), налаштувати їх.

Завдання 3 : надати блогу унікальне оформлення, застосувавши індивідуальні дизайн і шаблон.

Послідовність дій:

  • Перейти до панелі управління блогом,
  • Перейти до розділу Шаблон,
  • Натиснути посилання Налаштувати (під картинкою-представленням блогу),
  • Вибрати шаблон і його різновид на вкладці "Шаблон",
  • Вибрати зображення для фону блогу на вкладці "Фон",
  • Вибрати структуру дизайну блогу на вкладці "Дизайн",
  • Задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, а також використовуваних бічних панелей) на вкладці "Регулювання ширини",
  • Задати характеристики тексту і фону елементів блогу за допомогою можливостей вкладки "Додатково",
  • Застосувати зміни натисканням на кнопку "Застосувати до блогу",
  • Перейти за посиланням "Назад до Blogger".

Завдання 13. Сервіс для роботи з документами: Google-диск

Можливості, що надаються ГуглДиском.

  • створення та коментування колективних документів:
  • використання ГуглДиска для збереження файлів
    послідовність дій:
    • перейти до ГуглДіску через меню сервісів Гугл (сітчастий квадрат в правому верхньому куті вікна),
    • натиснути на кнопку Создать (червоного кольору), потім - Загрузить файлы ,
    • вибрати потрібні документи засобами відповідного вікна,
    • дочекатися повного завантаження файлу,
    • клацнути на синю кнопку "Налаштування доступу", задати доступ За посиланням, зберегти налаштування
    • вставити в візитку посилання на кожен з документів (зовнішні посилання)

Формати файлів. Формат документів Google. Налаштування перетворення документів у внутрішній формат при завантаженні.

Завдання 14. Вбудовування до блогу

Завдання: вбудувати до будь-яких статичних сторінок блогу 2-3 об’єкти за тематикою блогу.

Вбудовування відеоролику

  1. знайти потрібний відеокліп в Мережі (можна перейти за посиланням з візитки до вже знайденого ролику);
  2. натиснути Поделиться, отримати та скопіювати його код для вбудовування (Embed-код);
  3. створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
  4. знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати плеєр з кліпом, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
  5. зберегти (опублікувати) допис чи сторінку.

Вбудовування презентації

  1. перейти з ГуглДиску до презентації, що має внутрішній формат документів Гугл;
  2. виконати Файл - Опубликовать в Интернете;
  3. отримати код для вбудовування (Embed-код), обравши потрібний розмір презентації;
  4. скопіювати код;
  5. створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
  6. знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати презентацію, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
  7. зберегти (опублікувати) допис чи сторінку.

Вбудовування текстового документу

  1. перейти з ГуглДиску до документу, що має внутрішній формат документів Гугл;
  2. виконати Файл - Опубликовать в Интернете;
  3. отримати код для вбудовування (Embed-код);
  4. скопіювати код;
  5. створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
  6. знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати презентацію, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
  7. відредагувати код, дописавши параметри width=500 height=400;
  8. зберегти (опублікувати) допис чи сторінку.

Дидактичні можливості Мережі.

Завдання 15. Мережевий опитувальник

ГуглДиск. Форми. Приклад форми: анкета "Каким должен быть урок физической культуры?".

  1. перейти до ГуглДиску;
  2. клацнути червону кнопку Создать, обрати створення Форми;
  3. додати до форми назву, опис, серію питань різних типів;
  4. перейти до режиму перегляду готової форми, з’ясувати відмінності між режимами використання та редагування форми;
  5. з’ясувати, яким чином приймаються відповіді на форму, як керувати цим процесом, як використовувати швидкий аналіз відповідей;
  6. розмістити посилання на форму до вікі-визитки учасника;
  7. вбудувати форму до блогу.

Завдання 16. Карти Google

Віртуальна екскурсія з картами Гугл

Колективна робота з віртуальною екскурсією "Надзвичайні ситуації"

Завдання: створити власну віртуальну екскурсію за вашою темою:

  1. перейти до ГуглДиску, обрати Создать - Ещё - Google Мои карты
  2. задати назву та опис екскурсії
  3. знайти точку на карті Гугл, додати її до власної карти, відредагувати відомості про точку (додати пояснення, кілька зображень чи відео)
  4. описати таким чином 4-5 пунктів на карті
  5. надати доступ на перегляд створеної карти (всім в Інтернеті)
  6. розмістити послання на карту на вікі-сторінці учасника
  7. вбудувати карту до блогу

Завдання 17. Карти знань

Створення карти знань

Приклад завдання з використанням карти знань:
*Обласний веб-квест для вчителів фізичної культури та основ здоров’я (Завдання 5)
*Веб-квест для педагогічних працівників «Безпечний Інтернет» (Завдання 5)

Завдання: створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us. Тема: будь-яка фахова тема за вашим вибором.

Приклад карти знань: схема "Здоровий спосіб життя"

Послідовність дій:

  1. ввести до адресного рядка браузера https://bubbl.us/ або перейти за посиланням Bubbl.Us;
  2. натиснути кнопку StartBrainstorming;
  3. використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) теми;
  4. зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Export;
  5. завантажити файл-схему до ЗапоВікі, вбудувати його до візитки учасника як початок галереї.

Довідка: галерея з кількох зображень будується за допомогою вікі-тегів (скопіюйте до власної візитки)

<gallery>
Изображение:Example.jpg|Подпись
Изображение:Example.jpg|Подпись
</gallery>

Замініть шаблонні частини коду (один рядок) реальними назвою завантаженого файлу та підписом.

Додатково: ознайомитись з сервісом MindMeister, порівняти можливості кожного з сервісів.

Завдання 18. Хмари слів

Приклад завдання з використанням хмари слів:
*Обласний веб-квест для вчителів фізичної культури та основ здоров’я (Завдання 6)
*Веб-квест для педагогічних працівників «Безпечний Інтернет» (Завдання 3)

Завдання:

  • побудувати тематичну хмару слів засобами одного з цих сервісів
  • зберегти хмару слів як зображення і завантажити його на ЗапоВікі
  • додати це зображення в галерею зображень на своїй візитці
  • додати на візитку посилання на текст-джерело хмари слів
  • розмістити зображення в дописі або на сторінці блогу, додатково вказати, яким завданням учням може супроводжуватись ця хмара

Завдання 19. Мережеві закладки

Сервіси збереження закладок.

Основне задання: робота з сервісом збереження закладок Symbaloo, реєстрація, створення веб-міксу, надання доступу.

Приклад веб-міксу

  1. зареєструватися на сайті Symbaloo, підтвердити реєстрацію через електронний лист;
  2. створити тематичний веб-мікс, знайти в Мережі 5-6 цікавих сайта, створити тайли;
  3. надати доступ до веб-міксу, посилання на веб-мікс розмістити на вікі-візитці;
  4. вбудувати веб-мікс до блогу.

Додатково: інші сервіси та приклади завдань на роботу з ними

Сервіс збереження закладок БобрДобр. Реєстрація. Пошук групи за інтересами. Робота в групі.

  1. зареєструватися на сайті БобрДобр, приєднатися до довільної професійної групи;
  2. знайти в Мережі 5-6 цікавих сайти, додати закладки на них до обраної групи;
  3. посилання на закладки розмістити на власній сторінці ЗапоВікі.

Сервіс збереження закладок Pearltrees. Реєстрація. Створення колекцій закладок. Додаткові можливості

На допомогу: відеоповідомлення "Растим жемчужные деревья с Pearltrees!"

  1. зареєструватися на сайті Pearltrees;
  2. створити нову тематичну колекцію закладок;
  3. знайти в Мережі 5-6 цікавих сайти, додати закладки на них до створеної колекції;
  4. посилання на колекцію розмістити на власній сторінці ЗапоВікі;
  5. вбудувати колекцію до блогу.

Завдання 20. QR-коди


Що об’єднує їх?
  • Закодуйте у QR-код власну підказку про щось цікаве, завантажте створений код як зображення на ЗапоВікі
  • Вбудуйте його до власної сторінки, використовуючи галерею зображень.

Завдання 21. Інтерактивні плакати

Інтерактивні плакати ThingLink

Завдання: створити інтерактивний плакат з теми, розмістити посилання на нього на візитці ЗапоВікі, вбудувати плакат до блогу

Завдання 22. Конструктори інтерактивних завдань

Сервіси-конструктори:

  • Learningapps – шаблони інтерактивних завдань
  • Quizlet – навчання з картками

Завдання: створити інтерактивну вправу за будь-яким шаблоном сервісу Learningapps

Для довідки:

Розмістити посилання на інтерактивну вправу у власній візитці на порталі Заповікі та вбудувати вправу до будь-якої сторінки або допису блогу.

Завдання 23. Сервіси для створення елементарних завдань

Завдання:

  • створіть будь-яке завдання з використанням одного з наведених сервісів,
  • посилання на завдання розмістіть до візитки Заповікі та блогу (або вбудувати завдання до блогу, якщо це можливо).

Завдання 24. Сервіси для публікації документів

Завдання: викласти власну розробку (текстову або презентацію) на одному з сервісів:

Посилання на опублікований документ розмістіть на візитці ЗапоВікі, документ вбудуйте до сторінки чи допису блогу.

Завдання 25. Колективна робота та обговорення

Сервіси:

Обговорення. Онлайн-дошки та віртуальні стінгазети

Завдання (варіативне)

  • І варіант
  • ІІ варіант
    • Знайдіть в мережі висловлювання певної видатної людини про здоров’я
    • Перейдіть до колективної віртуальної дошки та
      • залиште на ній власний стікер-зауваження, в якому зазначте:
        • ім’я видатної людини
        • цитату про здоров’я
        • портрет автора.

Не забудьте підписати ваш стікер!

Завдання 26. Обговорення на ЗапоВікі

Використання можливості обговорення на ЗапоВікі.

Практична робота з обговорення візиток учасників. Завдання:

  1. перейти за посиланням з власної візитки до сторінки тренінгу
  2. відкрити в новій вкладці візитки принаймні трьох колег, передивитись їх
  3. перейти до вкладки обговорення, в режимі правки додати коментар щодо змісту візитки
  4. підписати коментар за допомогою кнопки панелі інструментів "Ваша подпись и момент времени", зберегти сторінку

Увага!. При одночасному редагуванні сторінок можливий конфлікт правок, тому треба уважно ставитися до повідомлень системи під час збереження сторінки. Додатково: про конфлікт правок.

Завдання 27. Коментування в блогах

Завдання: прокоментувати дописи блогів колег

Послідовність дій:

  1. за допомогою візиток колег на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
  2. ознайомитись з дописами в блогах колег, залишити коментарі до дописів або сторінок, що вас зацікавили.

Основні вимоги до залікової роботи

Слухач тренінгу отримує сертифікат за умови виконання 80% роботи на тренінгу (учасником тренінгу набрано 16 балів з 20 у таблиці Рух учасників тренінгу )

Ресурси

Сервіси

Корисні посилання

Презентації:

Онлайн офіси: