Тренінг "Розробка електронного освітнього контенту", ЗОІППО, листопад 2019
Содержание |
Опис
Володіння інформаційно-комунікаційною компетентністю є важливою складовою професійного розвитку педагога, ефективної організації освітнього процесу і застосування можливостей ІКТ у педагогічній діяльності в умовах сучасного інформаційного суспільства.
Сучасні інформаційні технології надають різноманітні інструменти щодо створення електронних навчальних матеріалів для підвищення ефективності навчання. Тому необхідним є оволодіння вчителями гнучким використанням цих інструментальних можливостей.
Тренінг «Розробка електронного освітнього контенту» орієнтований на слухачів, що мають базові навички роботи з комп’ютерним обладнанням, програмним забезпеченням і сучасними інтернет-сервісами.
Основні завдання тренінгу:
- ознайомити учасників з різними способами зберігання контенту в Інтернеті;
- створити умови для відпрацювання педагогами практичних навичок роботи з інструментами розробки освітнього контенту;
- формувати в учасників здатність до критичного оцінювання та свідомого застосування цих інструментів для розробки різнопланового контенту до уроку.
Категорія слухачів
Тренінг «Розробка електронного освітнього контенту» орієнтований на слухачів, що мають базові навички роботи з комп’ютерним обладнанням, програмним забезпеченням і сучасними інтернет-сервісами.
Тренери
- Стадниченко Кіра Валентинівна, ст. викладач кафедри ІІТО Запорізького ОІППО
- Півненко Юлія Володимирівна, доцент кафедри РПЗСЖ Запорізького ОІППО
Загальні відомості про навчання
Навчальний план тренінгу «Розробка електронного освітнього контенту» розрахований на 30 академічних годин (1 кредит ECTS).
В межах тренінгу слухач засвоює теоретичний матеріал та виконує комплексне практичне завдання (КПЗ) відповідно до тематики тренінгу, яке оцінюється викладачем за шкалою «Зараховано/Не зараховано». Тренінг завершується отриманням сертифікату за результатами навчання за умови виконання 80% робіт тренінгу та отримання позитивної оцінки вихідного практичного завдання.
Тренінг проводиться за очно-дистанційною формою навчання з використанням веб-стрічки навчальних матеріалів.
Для проведення тренінгу залучається комп’ютерна техніка та швидкісне інтернет-підключення.
Терміни навчання
- очна частина – 27-29 листопада 2019 року
- дистанційна частина – 02-09 грудня 2019 року
Учасники тренінгу
Матеріали та посилання
- Способи зберігання контенту в Інтернеті
- Box: приклад документу, можливий доступ через Google-аккаунт
- OneDrive: приклад документу, доступ через аккаунт Microsoft
- GoogleDrive: приклад документу, доступ через аккаунт Google
- Youtube: приклад документу, доступ через аккаунт Google
- Vimeo: приклад документу, доступ через аккаунт Google
- Soundcloud: приклад документу, доступ через аккаунт Google
- Форма та зміст контенту
- Способи зберігання контенту в Інтернеті
- Навчальні матеріали, створені засобами хмарних платформ (приклади)
- Google
- Колективна робота з документами Google-диску: презентація Мій улюблений навчальний електронний інструмент.
- Створення та завантаження власних документів до Google-диску: Персональні комп’ютери.
- Опитування: Основные понятия Интернета
- Office 365
- Колективна робота з документами Office 365: Персональне навчальне середовище.
- Створення та завантаження власних документів Office 365: Виды самообразования.
- Google
- Елементарні одиниці навчального контенту
- Хмара слів як спосіб візуалізації текстової інформації: Стигми про Україну.
- Підготовка кросвордів засобами онлайн-сервісів:
- Пазли, ребуси, колажі, альбоми, листівки, фоторамки.
- Інфографіка як засіб наочності.
- Конструктори інтерактивних вправ
- LearningApps: История счётных устройств
- H5P: Типы персональных компьютеров
- Інструменти організації зворотного зв’язку на уроці.
- Засоби миттєвого зворотного зв’язку. Голосування та коментування.
- Mentimeter: Книга. Читання. Читач (опитування, результати).
- Kahoot: Основи здоров’я та безпеки.
- Організація опитування засобами сучасних веб-сервісів.
- Навчальні тести та їх підготовка за допомогою сучасних веб-оболонок: тестування з Online TestPad. Творчість Лесі Українки.
- Засоби миттєвого зворотного зв’язку. Голосування та коментування.
- Інтерактивна презентація як одиниця навчального матеріалу
Залікова робота: підготовка електронного контенту до уроку засобами довільних сервісів.
Завдання: розробити комплект (не менше 5 елементів) контенту до конкретного уроку засобами веб-сервісів за власним усвідомленим вибором.
Врахувати необхідність підготовки контенту до різних етапів урока:
- для повторення
- для ознайомленя з новим матеріалом
- для отримання практичних навичок
- для організації швидкого зворотнього зв’язку
- для поточного та підсумкового контролю тощо.
Посилання на розроблені матеріали перелічити у окремому публічному хмарному документі.
Адресу (посилання) на документ надати до таблиці прогресу.