Тренінг "Хмарні сервіси в освіті", Заводський район, вчителі, жовтень-листопад 2017 (місце проведення - ЗЗШ №75)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

ДАТА ПРОВЕДЕННЯ

30.10.2017 - 03.11.2017
(5 днів, 40 год.)

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №75

ТРЕНЕР

Улинець Людмила Миколаївна

Засоби зв'язку з тренером:

e-mail: ljudmila20011982@gmail.com

ПЛАН ТРЕНІНГУ

Навчально-тематичний план тренінгу

УЧАСНИКИ

Траєкторія навчання
Реєстрація учасників тренінгу 
  1. Корчева Людмила Миколаївна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  2. Шалалієва Вікторія Олександрівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  3. Журибіда Оксана Олександрівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  4. Черняк Олена Анатоліївна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  5. Потьомкіна Вікторія Леонідівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  6. Крот Олена Володимирівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  7. Мацкуляк Юлія Вікторівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  8. Чердаклієва Наталія Володимирівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  9. Некіга Лариса Миронівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  10. Крикунова Олена Вікторівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  11. Вечерка Наталія Іванівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  12. Самсонова Тетяна Романівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  13. Латиш Тетяна Іванівна (ЗНВК №13) Завдання виконано. Сертифікат
  14. Ємельянова Лідія Сергіївна (ЗНВК №13) Завдання виконано. Сертифікат
  15. Суткова Людмила Леонідівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  16. Корнієнко Тетяна Сергіївна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  17. Сергієнко Лілія Вячеславівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  18. Грязнов Олексій Геннадійович (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  19. Волкова Юлія Вікторівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат
  20. Чуйко Марина Володимирівна (ЗЗШ №75) Завдання виконано. Сертифікат

ФОТОАЛЬБОМ

ЗВІТНІ РОБОТИ

Колективний OneNote
Колективний Google-сайт

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

1 ДЕНЬ. 30.10.2017

  • Хмарні технології: поняття, види (презентація для ознайомлення)
  • Впровадження хмарних сервісів в освітній процес: нормативна база, особливості впровадження
  • Особливості хмарної технології Office 365 (office.com)
  • Знайомство з сервісами Office 365 (посилання на головну сторінку)
Вхід до Office 365  - Логін + пароль (отримати у тренера)

Вхід в Office 365

Сервіс OneNote

(Електронний записник OneNote Online, особливості використання. Спільна робота з он-лайновими документами)

Візитна картка учасників тренінгу

Робота з OneDrive

(Середовище для спільної роботи з документами OneDrive. Особливості використання текстового редактора Word Online, табличного процесора Excel Online, редактора презентацій PowerPoint Online)

  • Завантаження власного середовища OneDrive (Логін+Пароль)
    • Створення теки (папки)
    • Переглянути запропоновані зразки - Структура уроку (уроків) в OneNote
Onenote до уроку-зразок 1
Onenote до уроку-зразок 1

Візитна картка учасників тренінгу

Сервіс Sway

Сервіс Sway.
  • Права доступу
  • Посилання на презентацію в колективному щоденнику ===>
Візитна картка учасників тренінгу



ДОПОМОГА:

Сервіс календар

Візитна картка учасників тренінгу

2 ДЕНЬ. 31.10.2017

Сервіс Forms

  • Створення онлайн форми. Інструкція (Допомога)
  • Створення онлайн тесту. Інструкція (Допомога)
  • Онлайн форма:
    • Ознайомлення з онлайн-формою - Мій світ- безмежний! ,(виконати)
    • Створення онлайн форми на обрану тему (згідно тематики попереднього завдання - конспект уроку)
    • Розміщення посилання в колективному щоденнику ===>
Візитна картка учасників тренінгу
  • Онлайн тест:
    • Ознайомлення з онлайн-тестом - Комп'ютер - мій друг!,(виконати)
    • Створення онлайн тесту на обрану тему (згідно тематики попереднього завдання - конспект уроку)
    • Розміщення посилання в колективному щоденнику ===>
Візитна картка учасників тренінгу
Розміщення посилання та вбудовування тестів або форми




Word Online, PowerPoint Online

  • Редактор презентацій PowerPoint Online.
Колективна робота  - презентація "Мій життєвий девіз"
  • Редактор текстових документів Word Online.
Колективна робота  - документ "Хмарки" - так чи ні?
  • Створення дидактичного / методичного матеріалу для уроку (тематику якого обрали раніше - конспект уроку) у вигляді текстового редактору Word

Соціальна мережа Yammer

  1. Домашня сторінка Office 365 (ввійти під своїм логіном)
  2. Переглянтути сервери даного хмарного середовища
  3. Обрати зі списку Yammer
  • Ознайомлюємося з основними видами комунікації в мережі: спілкування, обмін документами, передача миттєвих повідомлень, розміщення проектів, використання додаткових сервісів мережі.
  • Відповідаємо на повідомлення від користувача Teacher 18 Teacher 18

Сервіс OneNote

  • Доопрацювання конспекту уроку на сервісі
  • Робота зі Спільним OneNote

3 ДЕНЬ. 01.11.2017

Хмарна технологія G Suit

  • Знайомство з GSuit

Вхід до Хмарки Гугл

Робота з G Suit. Сайти

  • Робота з колективним веб-сайтом
Підкорюємо простір G Suit
    • Ознайомлюємося
    • Працюємо на сторінці "Учасник ..." (персональні дані)
    • Працюємо на сторінці "Колективна робота"

Робота з G Suit. Google диск

  • Завантаження документу на Диск. Надання доступу. Вставляння посилання
  1. Відкрити додатки серверу G Suit
  2. Обрати Диск
  3. Створити папку Дидактичні матеріали
  4. Перейти до папки Дидактичні матеріали
  5. Натискаємо кнопку СТВОРИТИ - Завантажити файли. Обираємо потрібний файл.
  6. Після завантаження документу відкрийте його на Диску для перегляду
  7. Натискаємо кнопку в верхньому правому кутку (три крапки)
  8. Обираємо Открыть доступ та обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка,
  9. Потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
  10. Копіюємо посилання на даний документ
  11. Натискаємо кнопку Готово (Сохранить)
  12. Вставляємо посилання у власну візитку в колективному веб-сайті - Підкорюємо простірG Suit
  • Завантажити презентацію з фахового предмету. Надати доступ. Вставити посилання на візитці колективного вебсайту

Робота з G Suit. Створення власного веб-сайту

  1. Продумати тематику
  2. Створити веб-сайт

Створити власний веб-сайт на Гугл. Перші кроки
3. Заповнити змістом

  • змінити Тему
  • створити сторінки (підсторінки)
  • додати зміст, зображення, відео
  • посилання на документи на Диску Гугл
  • вбудувати документ з Диску Гугл

УВАГА! Налаштувати доступ до документів (презентації, електронної таблиці, ...) - ПЕРЕГЛЯД, РЕДАГУВАННЯ, ...
4. Натискаємо кнопку ОПУБЛІКУВАТИ (автоматичне збереження - НІ, ... Опублікувати)
5. Біля кнопки ОПУБЛІКУВАТИ відкрити список (стрілка). Налаштувати назву сайту. Відкрити доступ
6. Додати посилання на веб-сайт в колективну презентацію - до власного розділу Учасник ...

Google - електронна презентація

  • Колективна робота у презентації
Я вмію ...
  • Створення дидактичного / методичного матеріалу для уроку у вигляді електронної презентації

ПІДКАЗКА:

Послідовність дій:

Створення Гугл Документу. Почлідовність команд
  1. Перейдіть на головну сторінку сайту Google.com.ua
  2. Ввійдіть під своїм акаунтом - правий кут кнопка ВОЙТИ
  3. Серед серверів Гугл находимо розділ Диск та переходимо в нього
  4. Верхній лівий кут натискаємо кнопку Создать
  5. Обираємо папку. Вказуємо ім'я
  6. Переходимо до папки (відкрити)
  7. Натискаємо кнопку Создать. Обираємо Google Документи
  8. Створити документ на тему ".....". Заголовок - "....".
  9. Ввестит зміст документу
  10. Натискаємо кнопку Настройка доступа (верхній правий кут, синього кольору)
  11. Обираємо Настройка совместного доступа ∞ (блідно сірим кольором). Натиснувши на дане посилання, знак зміниться на зелений колір
  12. Обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка
  13. Потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии (на власний розсуд)
  14. Скопіювати посилання для перегляду іншими користувачами
  15. Натискаємо кнопку 'Готово
  • Вбудовування презентації на Google сайті (колективна робота)

YouTube

(Призначення відеосервісу. Приклади застосування. Поняття каналу. Пошук та приєднання до освітніх каналів. Завантаженні роликів до ПК. Завантаження роликів до сервісу. Відеоредактор. Створення слайд шоу)

  • Пошук відео на YouTube
  • Робота з каналами
  • Освітні канали:
  • Створення власної відеоколекції на сайті
  • Завантаження музичного файлу з ролику - Peggo

Google Keep

Гугл Кеер. Тренінг. Заводський р-н.png
  • Сервіс для створення заміток Google Keep

Справочный центр – Google Keep

Google Keep: инструкция по использованию

Как использовать Google Keep

5 крутых фишек в Google Keep

  • Колективна робота з заміткою
  • Створення заміток


Додатково

4 ДЕНЬ. 02.11.2017

Google фото

Послідовність дій:

Гугл - фото. Перші кроки
  1. Перейдіть на головну сторінку серверу Google (google.com.ua) Ввійдіть під влансим акаунтом
  2. В додатках Google оберіть Фото (Фотознімки)
  3. Натисніть кнопку Загрузить (верхній правий кут)
  4. Оберіть потрібні файли (фото, які ви підготували) на комп'ютері
  5. Перейдыть до роздылу АЛЬБОМИ (зліва)
  6. Оберіть кнопку СОЗДАТЬ - Альбом
  7. Додайте фота до альбома - натиснувши на фото, зявиться блакитний кружечок з галочкою
  8. Натисніть кнопку Готово
  9. Введіть назву альбому. Натисніть на позначку галочки у верхньому правому кутку
  10. В вікні що зявилося, натисніть кнопку Поделиться (у верхньому правому кутку)
  11. В діалоговому вікні натисніть на кнопку Получить ссылку. Скопіювати посилання
  12. Вставити до візитки Учасника на колективному веб-сайті посилання на альбом

Google Календар

  • Робота з Google Календарем
  • Створення індивідуального календаря
  • Вбудовування календаря на Google сайті

Віртуальні екскурсії

  • Створення віртуальної екскурсії засобами Карт Гугл
Карти Гугл - алгоритм створення через диск.png

Послідовність дій:

  1. перейти на головну сторінку серверу Гугл(google.com.ua)
  2. перейти до ГуглДиску
  3. обрати Создать - Ещё - Google Мои карты
  4. задайте назву та опис екскурсії (н-р, Навчальні заклади Заводського району)
  5. знайти точку на карті Google, додати її до своєї карти, відредагувати відомості про точку (пояснення, декілька зображень чи відео)
  6. аналогічно описати 4-5 пунктів на карті
  7. відкрити доступ для перегляду карти: Всім в Інтернеті
  8. розмістити посилання на карту на Колективному Google сайті на сторінці "Учасник ..."

Google форми

А. Приклади:

Б. Створіть онлайн-анкету для батьків чи учнів або для перевірки знань учнів з предмету. Використовуємо Гугл Форми

Увага! Ознайомитися з загальним виглядом сторінки для конструювання форми

Гугл Форма. Інструменти та можливості

Послідовність дій:

  1. Перейдіть на головну сторінку сайту Гугл
  2. Ввійдіть під своїм акаунтом - правий кут кнопка ВОЙТИ (якщо ви не ввіййшли раніше)
  3. Серед серверів Гугл находимо розділ Диск та переходимо в нього
  4. Переходимо до потрібної папки
  5. Верхній лівий кут натискаємо кнопку Создать (або правою кнопкою миші на діяльнку диску). Обираємо Еще - Google Форми
  6. Оформіть онлайн-анкету або завдання для перевірки знань учнів
  7. У вкладці Ответы створити Гугл-таблицю для отримання відповідів
  8. Натискаємо кнопку Додаткові налаштування, щоб відкрити доступ
  9. Обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка
  10. Потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
  11. Натискаємо кнопку Готово
  12. Обираємо кнопку "Перегляд". Копіюємо посилання на форму в адресному ряку
  13. Вставляємо посилання та вбудовування тесту на Колективному Google сайті

Додатки Google диску

  • Підключення додатків
  • Додаток Loupe

Google +

Працюємо в Google +

А.
1. Ввійти до "хмарки" G Suit під власним акаунтом (логін + пароль)
2. Відкрити додатки Google
3. Обрати додаток Google +
4-6. Створити свій профіль (дивитися зображення-підказку)
Гугл плюс. Декілька кроків ... стоврення профілю.png
7. Приєднатися до спільноти
8. Прокоментувати повідомлення
Б.
1. Перейти до особистої "кімнати" в Google +
2. Створити спільноту на власну тему (кнопка СТВОРИТИ СПІЛЬНОТУ)
3. Додати декілька повідомлень (текст, зображення, відео)
4. Приєднати до спільноти тренера (t17@osvita.zp.ua) та колегу зліва

Додатково

5 ДЕНЬ. 03.11.2017

Робота з G Suit. Hangouts

  1. Призначення Hangouts.
  2. Спілкування за допомогою Hangouts.
  3. Створення та проведення вебінарів.

Робота з G Suit. Hangouts.

Google Classroom

А. Перші кроки роботи з Google Classroom

ІНСТРУКЦІЯ В ДОПОМОГУ (завантажити)

Б. Працюємо з Google Classroom як учень

  1. Ввійти до Клас через додаток Google
  2. Приєднатися до курсу "Хмарні сервіси в освіті"
  3. Виконати завдання (залежно від типу завдання, помітити про ВИКОНАННЯ, натиснувши відповідну кнопку)
  4. Повернутися до домашньої сторінки (Заняття,Курси), на якій відображаються курси

В. Залікова робота в середовищі Google Classroom:

  1. Продумайте Навчальну тему курса
  2. Створіть курс у Google Classroom відповідно до обраної теми (наприклад, "Хмарні сервіси в твоєму житті")
  3. Напишіть перше оголошення свого курсу
  4. Розробіть невеличку презентацію за темою курсу (на комп'ютері)
  5. Завантажте на Google-диск.
  6. Розмістить презентація у Google Classroom як завдання.
  7. Розробіть колективну вправу (вид документу - на свій вибір: текстовий документ, електронна презентація, віртуальна карта тощо)
  8. Розмістить завдання у Google Classroom
  9. Розробіть олнайн тест на перевірку знань на 6 запитань. Запитання повинні бути різні: фото, відео, вибір 1 варіанту тощо.
  10. Розмістить тест у Google Classroom
  11. Додайте до курсу учнів (тренер + 1 колега зліва): t17@osvita.zp.ua
  12. Зайдіть у курс, до якого вас запросили та пройдіть запропоновані завдання як учень
  13. Поверніться до свого власного курсу, перевірте виконання завдань, виставте оцінки.

ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ: