Тренінг "Хмарні сервіси в освіті", Розівський район, квітень 2019 рік
Содержание |
Терміни навчання
01.04.2019-04.04.2019
на базі Пролетарського НВК
Слухачі курсу
Вчителі загальноосвітніх шкіл Розівського району
Звітні роботи
Мета тренінгу
Формування теоретичної бази знань з використання сервісів Office 365 та G Suit, умінь і навичок ефективного застосування інноваційних технологій у своїй діяльності, що має забезпечити формування у слухачів основ комунікації, співпраці, кооперації, інформаційної культури
Що дізнаються та чому навчаться слухачі
Слухачі будуть знати:
• Поняття хмарних технологій
• Види хмарних технологій
• Різні приклади хмарних технологій
• Нормативну базу щодо впровадження хмарних технологій
• Особливості хмарної технології G Suit.
• Особливості хмарної технології Office 365.
• Особливості використання текстового редактора Word Online, табличного процесора Excel Online, редактора презентацій PowerPoint Online.
• Призначення сховища OneDrive.
• Правила опрацювання даних у середовищі для спільної роботи з документами
• Призначення та можливості OneNote
• Створення різних вправ для проведення тренінгу на основі OneNote
• Призначення та можливості Sway.
• Правила створення інтерактивної презентації.
• Особливості колективної та індивідуальної роботи з Sway.
• Можливості використання онлайн опитувальників.
• Особливості створення онлайн опитувальників.
• Можливості OneNote Classroom.
• Правила роботи в OneNote Classroom.
Слухачі будуть вміти:
• Заходити під обліковим записом до G Suit.
• Заходити під обліковим записом до Office 365.
• Організовувати колективну роботу з OneNote.
• Створювати різні навчальні вправи з використанням OneNote.
• Розміщувати різні веб-ресурси на сторінках записника OneNote.
• Створювати колективну презентацію Sway.
• Створювати онлайн опитувальники.
• Реєструвати клас та курс в OneNote Classroom.
• Взаємодіяти з учнями за допомогою OneNote Classroom.
• Надавати доступ до спільних документів в OneNote Classroom.
• мислення, аналізу та синтезу.
• Здатність застосовувати Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
• Здатність до абстрактного знання у практичних ситуаціях.
• Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
• Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
• Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
• Навички міжособистісної взаємодії.
• Знання та розуміння предметної області, а саме впровадження хмарних сервісів.
• Здатності вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
• Знання та розуміння предметної області, а саме можливості хмарних технологій: Office 365, G Suit
• Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу
Фотоальбом
Тренер
Тренер: Яновська Олена Сергіївна
Засоби зв'язку з тренером:
моб.тел.: 0660011326
e-mail: elenayanovskaya1986@gmail.com
План тренінгу
1 день (01.04.2019)
- Хмарні технології: поняття, види.
- Впровадження хмарних сервісів в освітній процес: нормативна база, особливості впровадження.
- Особливості хмарної технології Office 365.Office 365 (office.com)
- Знайомство з сервісами Office 365.Office 365
Можливості OneNote:
Робота з OneDrive
- Створення теки, документів
- Завантаження документів до OneDrive
- Створення OneNote для уроку
- Заповнення опису уроку
- Налаштування прав доступу
- Створення посилання на створені документи
Word Online, PowerPoint Online
- Редактор презентацій PowerPoint Online.
- Редактор текстових документів Word Online.
Презентація Sway/ Приклади:
- Створення презентації для уроку
- Налаштування прав доступу
- Створення посилання на презентацію Sway на сторінці учасника
Завдання 1 дня
- Колективне:
1. Дати відповіді на питання "Що я знаю про хмарні сервіси?"
- Індивідуальне:
1.Заповнити сторінку учасника тренінга.
2. Завантажити конспект уроку та презентацію до нього.
3. Розробити конспект у середовищі OneNote.
4. Розробити презентацію Sway.
5. До всіх документів надати посилання на своїй сторінці учасника.
2 день (02.04.2019)
Сервіс Forms
Онлайн форма:
- Створення онлайн форми на обрану тему
- Розміщення посилання на сторінці учасника тренінга
Онлайн тест:
- Створення онлайн тесту на обрану тему
- Розміщення посилання на сторінці учасника тренінга
- Розміщення посилання та вбудовування тестів
Сервіс Календар
- Робота з календарем
Соціальна мережа Yammer
- Пользователю. Обучаемся в Yammer Office 365
- Завантажуємо соціальну мережу Yammer
- Домашня сторінка Office 365 (ввійти під своїм логіном)
- Продивитися всі додатки
- Обрати зі списку Yammer
- Ознайомлюємося з основними видами комунікації в мережі: спілкування, обмін документами, передача миттєвих повідомлень, розміщення проектів, використання додаткових сервісів мережі.
- Відповідаємо на повідомлення від користувачів нашої групи.
Завдання 2 дня
- Для усієї групи:
1. Відповісти на питання форми (тесту), які надіслав тренер Teacher36.
2. Приєднатися до запрошення на "Тренінг "Хмарні технології в освіті" на базі Пролетарського НВК".
3. Приєднатися до групи "Хмари в Розівському районі" у Yammer.
- Індивідуальне:
1. Створити онлайн форму (тест) на обрану тему.
2. Надати посилання до них на своїй сторінці учасника тренінга.
3. Створити свій календар та надати до нього посилання.
4. Поспілкуватися у групі "Хмари в Розівському районі" у Yammer.
3 день (03.04.2019)
Google-диск:
- Онлайн тест
- Створення тесту
- Вбудовування тесту на Google сайті
- Створення власної карти
- Інструкція:
- Classroom
- робота в класі
- створення курсу
- Hangouts: персональні і групові чати
Завдання 3 дня
- Колективне:
1. Заповнити колективну презентацію
2. Заповнити форму.
3. Приєднатися до Hangouts, створити групи для розмов та поспілкуватися.
- Індивідуальне:
1. Надайте посилання до виконаної роботи з колективної презентації
2. Завантажте на Google диск конспект уроку та надайте доступ до нього на своїй сторінці Google сайту "Тренінг "Хмарні технології в освіті"".
3. Створіть опитувальник та надайте до нього посилання на своїй сторінці.
4. Створіть Клас (назва якого відповідає предмету який викладаєте), додайте до нього учасників (тренера та сусіда ) та опублікуйте відео з You Tube та надайте таку інформацію: назва класу та код на сторінці учасника тренінга.
4 день (04.04.2019)
Соціальна мережа Google+
- Створити профіль у соціальній мережі Google+
- Приєднатися до спільноти "Вчителі Розівського району", поспілкуватися з учасниками тренінгу, надати посилання до нього.
Робота з Google Календарем
- Створення індивідуального календаря
- Вбудовування календаря на Google сайті
Робота з відеосервісом YouTube
- Робота з відеоредактором
- Вбудовування роликів у сайти. Створення відео колекції
- Завантаження музичного файлу з ролику. Peggo
- Освітні канали
- Сервіс для створення заміток Google Keep
Сервіс Google фото
- Підтвердити запрошення до спільного альбому
- Прокоментувати світлини.
- ОБЗОР GOOGLE PHOTOS
- 10 причин выбрать именно Google Photos для хранения фотографий
- Створення альбому. Завантаження фото
- Створення фотоколажу
- Створення анімації
Робота з колективним Google сайтом
- Сервіс для керування класом Google Classroom
- Відео Classroom для учнів
- Справочный центр – Google Classroom
- Про платформу Google Classroom
- Створіть власний сайт-портфоліо із такими сторінками: Домашня сторінка, Моя мрія (розкажіть про мрію за допомогою карти)та Моє захоплення (розкажіть про своє захоплення за допомогою зображень)
Завдання 4 дня
- Колективне:
1. Спілкування в соціальній мережі Google+.
2. Створення власного календаря.
3. Завантаження відео файлів з відеосервісу You Tube.
4. Створення колективної замітки у сервісі Google Keep.
- Індивідуальне:
1. Надати посилання до створеного власного календаря.
3. Створити власний Сайт-Портфоліо та надати посилання до нього.
Для забезпечення курсу необхідні
Технічні засоби:
комп'ютер, планшет, ноутбук, модем, підключення до глобальної мережі Інтернет.
Програмні засоби:
пакет Microsoft Office, програма-браузер, програми для перегляду графічних зображень.
Необхідні ресурси
- Можливості використання хмарних технологій в освітній та соціальній сферах
- Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи
- Використання хмарних сервісів - новий етап у розвитку освітніх інформаційно-комунікаційних технологій
- Організаційні аспекти впровадження хмарних обчислень у сфері освіти
- Возможности внедрение и использование облачных технологий в образовании
- Самоорганизация Интернет-образования в облачных технологиях
- Облачные технологии в профессиональной подготовке современных специалистов
- Хмарні технології як один із складників ІТ-середовища школи
- Облачные технологии в образовании. Школа успешного учителя
Категорія
Хмарні сервіси в освіті