Тренінг "Хмарні сервіси в освіті", Чернігівська ОТГ
Содержание |
Терміни навчання
26.03.-30.03.2018
Слухачі курсу
1 Радченко Вікторія Іванівна Завдання тренінгу виконано
2 Деркач Тетяна Миколаївна Завдання тренінгу виконано
3 Єременко Любов Дмитрівна Завдання тренінгу виконано
4 Самодзін Тетяна Вікторівна Завдання тренінгу виконано
5 Божко Анжела Анатоліївна Завдання тренінгу виконано
6 Козицька Ірина Миколаївна Завдання тренінгу виконано
7 Накалюжна Тетяна Іванівна Завдання тренінгу виконано
8 Сапальова Людмила Іванівна Завдання тренінгу виконано
9 Судак Ірина Федорівна Завдання тренінгу виконано
10 Крижко Галина Михайлівна Завдання тренінгу виконано
11 Нестеренко Олексій Володимирович Завдання тренінгу виконано
12 Волощук Марина Олегівна Завдання тренінгу виконано
13 Сапальов Віктор Вікторович Завдання тренінгу виконано
14 Яценко Наталія Григорівна Завдання тренінгу виконано
15 Полякова Катерина Вікторівна Завдання тренінгу виконано
16 Кікоть Оксана Іванівна Завдання тренінгу виконано
17 Брегеда Світлана Олександрівна Завдання тренінгу виконано
18 Куковинець Любов Анатоліївна Завдання тренінгу виконано
19 Тарасенко Галина Григорівна Завдання тренінгу виконано
20 Качор Микола Миколайович Завдання тренінгу виконано
Тренер (тренери)
Тренер: Барканова Світлана Володимирівна
Засоби зв'язку з тренером: 91514
План тренінгу
План роботи
Звітні роботи
1 день, 26.03.2018
- Хмарні технології: поняття, види.
- Впровадження хмарних сервісів в освітній процес: нормативна база, особливості впровадження.
- Особливості хмарної технології Office 365.Office 365 (office.com)
- Знайомство з сервісами Office 365.Office 365
- Можливості OneNote:
Завдання [ Портфоліо учасника]
- Робота з OneDrive
- Створення теки
- Створення OneNote для уроку
- Заповнення опису уроку
- Презентація Sway/ Приклади:
- Створення презентації для уроку
- Права доступу, посилання на документ
- Створення дидактичного / методичного матеріалу для уроку у вигляді текстового редактору Word
- Робота з колективною презентацією
- Розробка вправи для колективної роботи
2 день, 27.03.2018
- Створення онлайн форми (Допомога)
- Створення онлайн тесту (Допомога)
- Розміщення посилання та вбудовування тестів
- Робота з календарем
- Відеоканал
- Соціальна мережа Yammer
- Робота з колективним OneNote
- Знайомство з GSuit
- Створення власного сайту
- Робота з відеосервісом YouTube
- Пошук відео
3 день, 28.03.2018
- Робота з відеосервісом YouTube
- Робота з відеоредактором
- Вбудовування роликів у сайти. Створення відео колекції
- Завантаження музичного файлу з ролику. Peggo
- Освітні канали
- Сервіс для створення заміток Google Keep
- Робота з Google Календарем
- Створення індивідуального календаря
- Вбудовування календаря на Google сайті
- Сервіс Google фото
- ОБЗОР GOOGLE PHOTOS
- 10 причин выбрать именно Google Photos для хранения фотографий
- Створення альбому. Завантаження фото
- Створення фотоколажу
- Створення анімації
- Google-диск
- Інтерфейс
- Створення теки
- Додаток Loupe
- Додатково: сервіс Kahoot (Режим учня)
4 день, 29.03.2018
Google-диск:
- Онлайн тест
- Створення тесту
- Вбудовування тесту на Google сайті
- Робота з віртуальними картами
- Колективна робота:
- Колективна презентація
- Колективний текстовий документ
- Створення колективного документу для уроку
- Додаток PowToon
- Соціальна мережа Google +
- Google Академія
- Додатково: Сервіс Quizizz (Режим учня)
5 день, 30.03.2018
- Робота з колективним Google сайтом
- Сервіс для керування класом Google Classroom
- Залікова робота:
- Оберіть навчальну тему
- Створіть курс у Google Classroom відповідно до обраної теми
- Напишіть перше оголошення свого курсу
- Розробіть невеличку презентацію за темою курсу (на 6 слайдів)
- Завантажте на Google-диск.
- Розмістить презентація у Google Classroom як завдання.
- Розробіть колективну вправу (вид документу - на свій вибір: текстовий документ, електронна презентація, віртуальна карта тощо)
- Розмістить завдання у Google Classroom
- Розробіть олнайн тест на перевірку знань на 6 запитань. Запитання повинні бути різні: фото, відео, вибір 1 варіанту тощо.
- Розмістить тест у Google Classroom
- Додайте до курсу учнів ( 2 колеги зліва)
- Зайдіть у курс, до якого вас запросили та пройдіть запропоновані завдання як учень
- Поверніться до свого власного курсу, перевірте виконання завдань, виставте оцінки.
Додаткові ресурси
- Впровадження хмарних технологій в освітній процес Запорізької області
- Литвинова С.Г. КОРПОРАТИВНА ЕЛЕКТРОННА СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА YAMMER ЯК СКЛАДОВА ХМАРО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
- 20 хитростей на YouTube, о которых мало кто знает