Тренінг «Хмарні сервіси в освіті», Хортицький район, квітень 2018, місце проведення: ЗЗНВК №108»

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск


Содержание

Терміни навчання

04.04.2018 - 02.05.2018

Слухачі курсу

педагоги ЗЗСО Хортицького району

Зареєструйтесь у таблиці "Акета учасника"

Список учасників з посиланнями на візитки

  1. Біла Олена Віталіївна Заступник директора ЗК МГА
  2. Левчишена Олена Михайлівна Заступник директора ЗК МГА
  3. Перепелятник Олена Миколаївна заступник дир. з НВР ЗСШ № 40 Завдання Тренінгу виконано
  4. Сидоренко Олена Яківна соціальний педагог, вчитель інформатики ЗСШ № 40 Завдання Тренінгу виконано
  5. Кучеренко Ірина Віталіївна вчитель історії ЗЗОШ № 91 Завдання Тренінгу виконано
  6. Кібіцька Тетяна Анатоліївна вчитель інформатики ЗЗОШ№91 Завдання Тренінгу виконано
  7. Шклярова Олена Олексіївна ЗД НВР, вчитель української мови та літератури ЗЗОШ № 92
  8. Мохур Олександра Миколаївна Вчитель інформатика ЗЗОШ № 92 Завдання Тренінгу виконано
  9. Герасименко Світлана Володимирівна Вчитель інформатики ЗБЛ № 99 ] Завдання Тренінгу виконано
  10. Ємченко Олександр Анатолійович Вчитель інформатики ЗБЛ № 99 Завдання Тренінгу виконано
  11. Овсяник Світлана Георгіївна Вчитель інформатики ЗБЛ № 99 Завдання Тренінгу виконано
  12. Найдьонова Алла Іванівна Вчитель інформатики ЗБЛ № 99 Завдання Тренінгу виконано
  13. Бандель Ірина Юхімівна Вчитель інформатики ЗБЛ № 99 Завдання Тренінгу виконано
  14. Буцик Анна Володимирівна Вчитель української мови та літератури ЗЗНВК №108 ] Завдання Тренінгу виконано
  15. Цебенко Нінель Вікторівна Вчитель інформатики ЗЗНВК №108 Завдання Тренінгу виконано
  16. Лянна Ірина Володимирівна вчитель англійської мови ЗЗНВК №108 Завдання Тренінгу виконано
  17. Бусова Альона Володимирівна Вчитель інформатики ЗЗНВК № 108 Завдання Тренінгу виконано
  18. Корх Наталія Володимирівна вихователь-методист ДНЗ № 231 Завдання Тренінгу виконано
  19. Меркулова Олеся Василівна вихователь-методист ДНЗ № 240 Завдання Тренінгу виконано
  20. Гавловська Оксана Григорівна Вихователь-методист ЗДО № 228 Завдання Тренінгу виконано

По завершенню тренінгу - буде зроблено відмітку "Завдання тренінгу виконано" напроти кожного учасника, який дійсно завдання виконав і має право на отримання сертифікату.

Мета тренінгу

Формування теоретичної бази знань з використання сервісів Office365 та та GSuit,
умінь і навичок ефективного застосування інноваційних технологій у своїй діяльності,
що має забезпечити формування у слухачів основ комунікації, співпраці, кооперації, інформаційної культури та інформатичних компетентностей.

Формувати у слухачів бази знань, умінь і навичок, необхідних для ефективного використання сучасних хмарних сервісів у навчально-пізнавальній діяльності, при викладанні навчальних предметів та повсякденному житті.

Розвивати у слухачів уміння самостійно опановувати та раціонально використовувати програмні засоби загального та прикладного призначення, цілеспрямовано шукати й систематизувати відомості та інформаційні дані, використовувати електронні засоби обміну даними.

Що дізнаються та чому навчаться слухачі

Слухачі будуть знати:

написати, що в процесі проходження тренінгу слухачі дізнаються нового

Слухачі будуть вміти:

написати, що після проходження тренінгу слухачі будуть вміти


Фотоальбом

Тренер (тренери)

Тренер: Марія Ігорівна Беловінцева учитель інформатики ЗЗНВК №108

Засоби зв'язку з тренером:
(066) 304 20 87
informatik108@gmail.com

План тренінгу

Навчально-тематичний план тренінгу

Підсумкові роботи

I) Колективний OneNote

Таблиця результатів

Не виконано завдання першої половини курсу у курсантів 1,2,7


II) Колективний сайт Таблиця Результатів

 Не виконано завдання другої половини курсу у курсантів 1,2,7

План роботи

04.04.2018

Загальні поняття

05.04.2018

  • Office 365 Сховище документів сервіс OneDrive

Настройка хранилища файлов Office 365 с функцией общего доступа


Видео: настройка хранения и совместного использования документов в Office 365
Зберігайте файли та фото у OneDrive, щоб вони завжди були доступні з будь-якого пристрою

Портфоліо учителя у OneNote
 Навчальний проект у OneNote: Шаблон проету , Проект

Завдання для курсантів

  • Створіть власний блокнот "Конспект уроку".
  • Додайте два розділи:
    • "Опис" з сторінками "Автор", "Анатація", "Класи". Запоніть сторінки відповідним текстоми.
    • "Хід уроку" з сторінками "Новий матеріал", "Дидактичний матеріал", "Перевірка знань", "Підсумок уроку".
  • На сторінці "Дидактичний матеріал" розмістити посилання на ваш документ Word, який занесено на диск OneDrive.

11.04.2018

Створюємо презентацію Sway
На головній сторінці серед сервісів Office 365 та обираємо Sway.
Створюємо презентацію SWAY


  • У робочій області Історія можна вводити, вставляти, редагувати і форматувати контент, за допомогою якого ви розповідаєте свою історію.
  • Контент розташовується послідовно при додаванні так званих "карток", на кожній з яких зберігається інформація певного типу:

текст, зображення, відеозаписи та навіть документи Office.

  • Порядок карток можна змінити в будь-який момент.
  • Щоб додати в Sway текст, зображення або відео, в лівому нижньому кутку наявної картки натисніть значок «+» і виберіть тип контенту, який хочете додати.
  • Щоб подивитися всі доступні варіанти, натисніть кнопку Картки у верхньому рядку меню.
  • Щоб переглянути презентацію, натисніть Воспроизвести.
  • Для налаштування доступу до своєї презентації натисніть кнопку Поділитися та виберіть варіант доступу.

Завдання для курсантів

  • Скопіюйте посилання на презентацію та додайте на сторінку свого конспекту уроку.

Створюємо онлайн опитувальник (використовуючи форми)
Створити форму Довідка від Microsoft
Тестування за допомогою Форм. Довідка від Microsoft
Налогодження параметрів Форми Довідка Microsoft

Завдання для курсантів

  • Розробити форму-тест до уроку, конспект якого ви створили у OneNote
  • Додати посилання на тест у конспект уроку у розділ "Хід уроку" на сторінку "Перевірка знань",

12.04.2018

Досліджуємо роботу сервіса OneNote ClassRoom
Що таке ClassRoom, з чого почати

  • З Домашньої сторінки запускаємо сервіс Class NoteBook
  • Послідовно виконуємо всі кроки по створенню курса
    • Для кожного навчального закладу створемо 1 курс з 1 викладачем
    • До курсу додамо членів вашої групи як учнів
  • Після відриття курсу у OneNote переглянте всі додані розділи та сторінки ( їх можна буде знищити )
  • Додайте власну сторінку для загального матеріалу ( задайте питання всім членам Курсу)
  • Члени курсу дайте відповідь на питання у розділі Домашнє завдання
  • Викладач додає коментар до виконання домашнього завдання
  • Учні курсу, перевірте, чи бачите ви Дамашні завдання інших учнів курсу

16.04.2018

Робота у Соціальній мережі Yammer

  1. Домашня сторінка Office 365 (ввійти під своїм логіном)
  2. Продивитися всі додатки
  3. Обрати зі списку Yammer
  • Ознайомлюємося з основними видами комунікації в мережі:
    • спілкування,
    • обмін документами,
    • передача миттєвих повідомлень,
    • розміщення проектів,
    • використання додаткових сервісів мережі.
  • Серед всіх груп (Другие группы Все группы) знайдіть групу Курс t39 квітень18
  • Приєднайтесь до групи
  • Серед файлів групи прочитайте файл 10 ідей використання OneNote.docx
  • Дайте відповіді на опитування, які проводяться в групі
  • Висловіть власне враження від набутих знань та вмінь, записавши повідомлення з мотиватором.


Завдання для курсантів


18.04.2018

  1. Доопрацьовуємо колективний Записник
  2. На сторінці "Результативність роботи групи" переглянте таблицю результатів роботи у мережіYammer
    1. Хто не приєднани до групи, приєднайтесь.
    2. Приєднайтесь до бесіди "Екватор курсу", натиснувши кнопку "Відповісти". Без цього ви просто пишето особисті повідомлення.
  3. Робота з іншими сервісами Office365
    1. Робота з колективною презентацією групи
    2. Створити колективну презентацію для міні групи (3-4 курсанти). Відкрийте загальний доступ для її перегляду для всіх членів організації.
    3. Додайте посилання на вашу презентацію у Колективний записник на сторінку "Робота над колективним документом " у Спільному записнику
  4. Реєстрація у хмарі GSuite

Лгіни та паролі групи

19.04.2018

Доопрацьовуйте завдання Office365 колективний Записник

  • Робота у хмарі GSuite
    • Google диск
    • Онлайн опитувальник (створекння анкети, створення тесту)

25.04.2018

  • Переглянути власну сторінку у спільному Записнику з Акаунту Тренера
  • Робота у хмарних сервісах G Suit

Соціальна мережа Google+

  • Серед сервісів Google вибрати G+
  • При першому вході до цього сервісу натискаємо у меню зліва Приєднатися до Google +. Внесіть свої реальні дані (особливо дату народження!). Буде створено ваш профіль у Google +. Тепер ви зможете приєднатися до існуючих груп або створити власну.
  • У меню з правого боку перейдіть на пункт Рекомендуємо та переведіть перемикач у положення "переглядати тільки вміст домену osvita.zp.ua"
Дом СторGoogle+.jpg
  • Знайдіть спільноту курсу Тренінг "Хмарні сервіси" ЗЗНВК108" та приєднайтесь до неї.
  • Залиште у спільноті повідомлення з ілюстрацією.
  • Через пункт меню Спільноти створіть спільноту своєї підгрупи. (Один курсант робе спільноти, інщі приєднуються)
  • Ви можете керувати її налаштування спільноти, її оформленням, її учасниками,або вилучити спільноту.
Керування спільнотою.jpg

Робота з Календарем

Google-calendar-logo.jpg
  • Серед сервісів Google вибрати Календар.
  • Задайте колір для подій власного календаря.
  • Задайте червоний колір для подій календаря Свят в Україні.
  • На поточному та наступному тижні створіть кілька подій.

Для цього достатньо клацнути мишею у відповідну клітинку, створити подію та відредагувати її, задавши Назву, Проміжок часу, Необхідність сповіщення. Можна задати ще й додаткові характеристики події. Детальніше про Сповіщення

  • Через налаштування ( колещатко зверху з права) можна налагодити параметри календаря (Мову, Часовий пояс, Формат часу і т.д.)
  • На цій самій сторінці, обравши налаштування певного календаря, можна керувати ого властивостями, керувати доступом, отримати псилання на календар.

Детальніше про спільний доступ до календаря

  • До спільноти курсу додайте повідомлення з посиланням на власний календар.
Календар Налаштування.jpg

'Робота у середовищі Classroom.

Як працювати у середовищі Classroom. Інструція учня
Інструкція для створення власного класу


Завдання для курсантів

Підготувати 2 -3 відеофрагменти ( уроку, вправ) для створення плейлиста.

26.04.2018

Робота з сервісом YouTube

  • завантаження на свій канал 2-х відеороликів
  • створення плейлисту з цих роликів
  • додати посилання на свій плейлист до свого курсу та на стор свого сайту вбудувати відео

Освітні канали


Робота з сервісом Сайти

  • заходимо на сервіс
  • обираємо НОВИЙ ІНТЕРФЕЙС
  • бачисмо всі доступні вам сайти
  • для створення власного сайту тиснемо + у нижньому правому куті сторінки
  • потрапляємо у конструктор сайтів

Робота у конструкторі сайтів

  1. Верній правий кут сторінки - доємо НАЗВУ САЙТУ
  2. Прописуємо НАЗВУ СТОРІНКИ ( перша сторінка - це домашня стор сайту) назву даємо за темою сторінки.
  3. Оформлюємо блок заголовку
  • Обираємо тип тексту: Назва, заголовок, звичайний текст
  • Обираємо фон банеру: завантажити, або обрати
  • За потреби змінюємо тип банеру: простий, великий

З правого боку міститься перелік об’єктів, які ми можемо додати на сторінку.
Кожен об’єкт додається у окремий блок, який можна пересувати по сторінці, змінювати розмір, фон.

  • текстове поле - для текстів, заголовків,
  • зображення - додати зображення з мережі,
  • завантажити - додати файл з ПК, як правило - це зображення з ПК.
  • Роздільник - горизонтальна лінія,
  • далі перелічені об’єкти, які ви можете вбудувати на сторінку сайту з свого акаунту.

Для додавання нової сторінки на сайт

  • з правого боку переходимо на вкладку СТОРІНКИ
  • тут можна пересувати сторінки , змінюючи порядок слідування сторінок
  • тут можна додати сторінку, натиснувши + у низу сторінки
  • новій сторінці даємо назву

ПУБЛіКАЦІЯ Сайту

  • над сторінкою є панель інструментів: Попередній перегляд, Копіювати посилання на Опублікований сайт,Надати доступ та кнопра ОПУБЛИКОВАТЬ
  • натискаємо кнопку "Публиковать"
  • бачимо опублікований сайт
  • тут можна скопіювати URL сайту
  • повертаємося на сторінку КОНСТРУКТОРА сайтів і доопрацьовуємо сайт, не забуваючи ПУБІКУВАТИ нові зміени



Завдання для сайту Курсанта Створити сайт курсанту на ТРИ сторінки:

  • Головна - описує чий це сайт
  • Мій календар - додаємо на сторінку свій календар, як вбудований об’єкт
  • Дидактика - посилання на плейлист;посилання на ваш курс; вбудаване віідео; вбудований тест

Завдання для сайту Курсанта

  • Додати до спільного сайту сторінку "Курсант№"
  • На своій сторінці представитися та додати посилання на власний сайт

02.05.2018

Колективний сайт Таблиця Результатів Шановні курсанти, уважно переглянте таблицю результатів роботи з GSuit. Кому, що слід доопрацювати

Інщі хмарні сервіси

Для забезпечення курсу необхідні

Технічні засоби:

Інтернет

Комп’ютер (планшет, мобільний телефон, нетбук)



Програмні засоби: Браузер

Необхідні ресурси

написати необхідні Інтернет-сайти чи сторінки Вікі, які допоможуть слухачам в навчанні


Інше

Необхідні ресурси

Презентації:

Блоги та ЖЖ:

Приклади використання фотосервісів:

Інформація про геосервіси:

Онлайн офіси:

Категорія

введіть відповідну категорію