Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів-предметників ЕЗОШ №2 м. Енергодар, березень 2015

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Терміни навчання

23.03.2015-27.03.2015

Слухачі курсу

Анкета участника
1
Диброва Юрий Николаевич Тренінг завершено

2
Кретинина Светлана Юрьевна Тренінг завершено

3
Сысоева Любовь Григорьевна Тренінг завершено

4
Бикмеева Людмила Николаевна Тренінг завершено
5
Васильковская Оксана Алексеевна Тренінг завершено

6
Коваль Ольга Леонидовна Тренінг завершено

7
Дзюбенко Оксана Антоновна Тренінг завершено

8
Щирова Олена Анатоліївна Тренінг завершено

9
Казимирова Анна Александровна Тренінг завершено

10
Наход Светлана Владимировна Тренінг завершено


Мета тренінгу

Формування інформаційної культури вчителів, ознайомлення вчителів з соціальними сервісами технологій Веб 2.0 та використання їх в освітній діяльності.


Зміст програми тренінгу


Тема:
Знайомство з сервісами Веб 2.0. Приклади використання сервісів Веб 2.0 в освітній діяльності пед..працівника.
Слухачі будуть знати:
Сутність поняття «Веб 2.0» та автора даного поняття. Види сервісів Веб 2.0. Приклади використання сервісів Веб 2.0 в освітній діяльності пед..працівника.

Тема:
Знайомство з сервісами Google. Пошта Gmail. Віртуальна етика.
Слухачі будуть знати:
Сервіси компанії Google Основи роботи з поштою Gmail. Правила віртуальної етики та віртуального спілкування. Поняття логіну (ім’я користувача) та паролю.

Тема:
Робота з поштою Gmail.
Слухачі будуть вміти:
Заходити на сервіс Gmail. Створювати листа за всіма правилами віртуального спілкування. Прикріплювати до листа документи. Отримувати листа та читати їх. Налаштовувати додаткові параметри (автоматичний підпис, додаткова тека тощо).

Тема:
Технологія ВікіВікі. Знайомство з порталом ЗапоВікі.
Слухачі будуть знати:
Сутність технології ВікіВікі. Мету створення методичного порталу ЗапоВікі, його основні розділи та можливості для пед..працівників.

Тема:
Робота на порталі ЗапоВікі
Слухачі будуть вміти:
Реєструватись на порталі ЗапоВікі. Підтверджувати реєстрацію за допомогою відповідного листа підтвердження. Переходити за посиланнями. Переходити в розділ «Правка». Вводити Captcha.


Слухачі будуть знати:
Призначення Captcha. Призначення основних посилань на боковій панелі навігації (головна сторінка, поточні події, нові правки, інструменти) Призначення розділів для статей: читання, стаття, правка, історія, перейменувати. Призначення розділів для користувача: обговорення, налаштування, список спостережень, вклад, завершення сеансу. Основи створення статей. Панель інструментів. Режим попереднього перегляду. Збереження сторінок.

Тема:
Поняття е-портфоліо вчителя. Приклади створення порт фоліо на різних платформах (Вікі, блоги, сайти тощо). Створення вікі-візитки (е-портфоліо) на порталі ЗапоВікі.
Слухачі будуть вміти:
Переходити на свою візитку з різних розділів порталу ЗапоВікі. Створювати розділи в режимі «Правка». Вводити та редагувати текст в режимі «Правка». Форматувати текст в режимі «Правка»: курсивний текст, напівжирний текст. Переглядати сторінки в попередньому перегляді. Зберігати сторінки. Створювати та підписувати коментарі. Створювати різні види посилань: внутрішні, зовнішні, на вікі-візитку. Створювати категорії: як учасник порталу ЗапоВікі, як учасник тренінгу, як учасник віртуального методичного об’єднання.

Слухачі будуть знати:
Поняття е-портфоліо вчителя. Приклади створення е-портфоліо на різних платформах. Приклади створення е-портфоліо вчителя на порталі ЗапоВікі. Можливість коментувати інших користувачів та статті порталу ЗапоВікі. Основні правила роботи на порталі ЗапоВікі. Поняття та призначення категорій.


Тема:
Відеосервіси. Відеосервіс YouTube.
Слухачі будуть вміти:
Переходити на сервіс YouTube. Знаходити потрібний ролик. Переглядати ролик. Завантажувати ролик на комп’ютер. Розміщувати ролик як посилання на вікі-визитку порталу ЗапоВікі. Вбудовувати ролик на вікі-визитку порталу ЗапоВікі. Додатково: розміщувати ролики на відео сервіс YouTube. Створення власного каналу.

Слухачі будуть знати:
Призначення відеосервісу YouTube. Можливість використання відео сервісу в освітній діяльності пед..працівника.

Тема:
Сервіси для створення карт знань
Слухачі будуть вміти:
Переходити на сервіс для створення карт знань. Створювати карту знань для свого предмету. Зберігати карту знань на комп’ютер. Завантажувати карту знань на портал ЗапоВікі. Розміщувати карту знань на вікі-візитці порталу ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення карт знань. Можливість використання карт знань в освітній діяльності пед..працівника. Правила завантаження зображень на портал ЗапоВікі. Правила створення карт знань (призначення центрального блоку, кольорове оформлення тощо).

Тема:
Сервіси для створення закладок
Слухачі будуть вміти:
Переходити на сервіс для створення закладок. Створювати закладки на інші веб-ресурси.


Слухачі будуть знати:
Призначення сервісів для створення закладок. Можливість використання закладок в освітній діяльності пед..працівника. Правила створення закладок.

Тема:
Сервіси для створення хмари слів
Слухачі будуть вміти:
Переходити на сервіс для створення хмари слів. Створювати хмари слів. Зберігати хмару слів на комп’ютер. Завантажувати хмару слів на портал ЗапоВікі. Розміщувати хмару слів на вікі-візитці порталу ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення сервісів для створення хмари слів. Можливість використання хмари слів в освітній діяльності пед..працівника. Правила створення хмари слів.

Тема:
Фотосервіси
Слухачі будуть вміти:
Переходити на фотосервіс. Створювати альбоми. Завантажувати зображення до створених альбомів. Надавати доступ до перегляду іншим користувачам. Розміщувати посилання на альбом на вікі-візитці порталу ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення фотосервісів. Можливість використання фотосервісів в освітній діяльності пед..працівника. Правила створення альбомів. Правила завантаження фотографій до створених альбомів. Види доступів до альбомів.

Тема:
Геосервіси. Створення віртуальної екскурсії за допомогою Google -карт
Слухачі будуть вміти:
Переходити на Google -карти. Працювати з картами. Створювати віртуальну екскурсію: ставити мітку, розміщувати опис, додавати фото та відео матеріал. Налаштовувати додаткові параметри для віртуальної екскурсії: зовнішній вигляд карти, зовнішній вигляд мітки тощо. Надавати доступ до перегляду іншим користувачам. Розміщувати посилання на екскурсію на вікі-візитці порталу ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення геосервісів. Можливість використання геосервісів в освітній діяльності пед..працівника. Правила створення віртуальних екскурсій за допомогою Google -карт Правила надання доступів до екскурсії. Правила налаштування віртуальних екскурсій.

Тема:
Сервіс для роботи з документами: Google -диск.
Слухачі будуть знати:
Призначення та можливості Google -диск. Можливість використання Google-диск. в освітній діяльності пед..працівника. Інтерфейс Google -диск.

Тема:
Створення онлайн анкети в Google –диску.
Слухачі будуть вміти:
Створювати онлайн анкету. Створювати різні приклади запитань з різними типами відповідями. Налаштовувати додаткові параметри для онлайн анкет. Створювати документ для збору відповідей. Переглядати аналіз відповідей. Завантажувати документ з відповідями на комп’ютер. Розміщувати онлайн анкети як зовнішнє посилання на порталі ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення онлайн анкет. Можливість використання онлайн анкет в освітній діяльності пед..працівника. Правила створення онлайн анкет.

Тема:
Колективна робота з Google -документами
Слухачі будуть вміти:
Колективно працювати з різними типами документів. Працювати з коментарями при колективній роботі.

Слухачі будуть знати:
Можливість використання колективної роботи з документами в освітній діяльності. Правила створення документів для колективної роботи.

Тема:
Розміщення документів на Google -диску.
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати різні типи документів на Google -диску. Надавати доступ до перегляду документів. Надавати доступ до редагування документів. Розміщувати посилання на документи на порталі ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Можливість використання документів, розміщених на Google-диску в освітній діяльності. Правила надання доступу до документів. Різні види доступу.

Тема:
Сервіс для створення інтерактивних вправ Learningapps.
Слухачі будуть вміти:
Реєструватись на сервісі Learningapps. Переглядати створені завдання. Користуватись фільтром. Додавати створені завдання до свого профілю. Створювати нові завдання. Розміщувати посилання на створені завдання на порталі ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення сервісу для створення інтерактивних вправ Learningapps Можливість використання сервісу для створення інтерактивних вправ Learningapps в освітній діяльності. Правила створення завдань на сервісі Learningapps.

Тема:
Створення онлайн кросвордів.
Слухачі будуть вміти:
Створювати онлайн кросворди. Зберігати онлайн кросворди. Розміщувати посилання на створені кросворди на порталі ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення сервісу для створення онлайн кросвордів. Можливість використання сервісу для створення онлайн кросвордів в освітній діяльності. Правила створення онлайн кросвордів.

Тема:
ІнфоГрафіка.
Слухачі будуть вміти:
Створювати інфографіку. Зберігати створені плакати. Розміщувати плакати як зображення на порталі ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення інфографіки. Можливість використання інфографіки в освітній діяльності. Правила створення інфографіки.

Тема:
Створення віртуального плакату / газети.
Слухачі будуть вміти:
Створювати віртуальний плакат / газету. Розміщувати віртуальні плакати на порталі ЗапоВікі.

Слухачі будуть знати:
Призначення віртуального плакату / газети. Можливість використання віртуального плакату / газети в освітній діяльності. Правила створення віртуального плакату / газети.

Тема:
Блоги. Види блогів.
Слухачі будуть знати:
Призначення блогів. Можливість використання блогів в освітній діяльності. Види блогів.

Тема:
Реєстрація блогу. Знайомство з основними розділами для створення та редагування блогу.
Слухачі будуть вміти:
Реєструвати блог. Переходити на сторінку редагування блогу.

Слухачі будуть знати:
Правила створення блогу. Призначення основних розділів для створення та редагування блогу.

Тема:
Створення та опублікування повідомлення. Завантаження фотографій.
Слухачі будуть вміти:
Створювати та опубліковувати повідомлення блогу. Редагувати повідомлення. Переглядати повідомлення у попередньому режимі. Вставляти до повідомлення зображення. Змінювати вже опубліковане повідомлення.

Слухачі будуть знати:
Правила створення та опублікування повідомлень. Призначення основних кнопок на панелі інструментів у вікні створення повідомлення. Правила розміщення зображення до повідомлення. Призначення розділу «Публікації». Різницю кнопок: опублікувати, зберегти, попередній перегляд, закрити.

Тема:
Налаштування блогу. Шаблон.
Слухачі будуть вміти:
Призначення розділу «Шаблон». Налаштовувати шаблон блогу. Змінювати основні кольори блогу. Змінювати фон та фонові малюнки блогу. Змінювати розмір панелей блогу. Зберігати зміни.

Слухачі будуть знати:
Правила зміни налаштувань шаблону блогу.

Тема:
Налаштування блогу. Макет (дизайн). Робота з гаджетами.
Слухачі будуть вміти:
Змінювати макет блогу. Створювати гаджети. Зберігати зміни.

Слухачі будуть знати:
Призначення розділу «Макет (дизайн)» Правила зміни макету блогу. Правила створення гаджетів. Правила розміщення основних гаджетів на додаткових панелях блогу.

Тема:
Створення додаткових розділів. Будування е-портфоліо на блозі.
Слухачі будуть вміти:
Створювати додаткові розділи (сторінки) блогу. Додавати гаджет «Сторінки». Опубліковувати додаткові розділи на блозі. Додавати інформацію до створених розділів.

Слухачі будуть знати:
Призначення розділу «Сторінки». Правила створення додаткових розділів (сторінок). Призначення та правила додавання гаджету «Сторінки».

Тема:
Робота з коментарями в блогах.
Слухачі будуть вміти:
Коментувати повідомлення в блогах.

Слухачі будуть знати:
Правила віртуального спілкування. Правила написання коментарів в блогах.

Тема:
Розміщення відеороликів на сторінках блогу (як посилання, вбудований). Знайомство з HTML-кодом. Режим HTML.
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати відеороликів на сторінках блогу як посилання Вбудовувати відеоролик на сторінках блогу Користуватись режимом HTML при розміщенні роликів

Слухачі будуть знати:
Призначення HTML-коду. Правила розміщення відеороликів як посилання. Правила вбудування роликів.
Тема:
Розміщення інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу як посилання Вбудовувати інтерактивні вправи сервісу Learningapps на сторінках блогу Налаштовувати параметри в HTML-коді.

Слухачі будуть знати:
Призначення параметрів width, height. Правила розміщення інтерактивних вправ сервісу Learningapps як посилання. Правила вбудування інтерактивних вправ сервісу Learningapps.

Тема:
Розміщення презентації (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати презентації на сторінках блогу як посилання Вбудовувати презентації на сторінках блогу Налаштовувати параметри в HTML-коді.

Слухачі будуть знати:
Призначення параметрів width, height. Правила розміщення презентацій як посилання. Правила вбудування презентацій.

Тема:
Онлайн анкети (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати онлайн анкети на сторінках блогу як посилання Вбудовувати онлайн анкети на сторінках блогу Налаштовувати параметри в HTML-коді.

Слухачі будуть знати:
Призначення параметрів width, height. Правила розміщення онлайн анкети як посилання. Правила вбудування онлайн анкети

Тема:
Розміщення текстового документу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати текстовий документ на сторінках блогу як посилання Вбудовувати текстовий документ на сторінках блогу Налаштовувати параметри в HTML-коді.

Слухачі будуть знати:
Призначення параметрів width, height. Правила розміщення текстового документу як посилання. Правила вбудування текстового документу.

Фотоальбом


Тренер (тренери)

Тренер:
Трубицына Анастасия Леонидовна

Засоби зв'язку з тренером:
stasiascani@gmail.com

План роботи тренінгу

План тренінгу ВЕБ2.0

Для забезпечення курсу необхідні

Технічні та програмні засоби:
комп’ютер;
модем, сканер;
навушники або колонки;
швидкісний канал Інтернету;
програми для створення електронних презентацій;
текстовий редактор;
підключення до глобальної мережі Internet;
браузер;
програвачі, що дозволяють відтворювати різноманітні мультимедійні файли;
програми для перегляду графічних зображень.

Необхідні ресурси

Презентації:

Блоги та ЖЖ:

Приклади використання фотосервісів:

Інформація про геосервіси:

Онлайн офіси:

Категорія