Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів-предметників ЕЗОШ №2 м. Енергодар, березень 2015
Содержание |
Терміни навчання
23.03.2015-27.03.2015
Слухачі курсу
Анкета участника
1
Диброва Юрий Николаевич Тренінг завершено
2
Кретинина Светлана Юрьевна Тренінг завершено
3
Сысоева Любовь Григорьевна Тренінг завершено
4
Бикмеева Людмила Николаевна Тренінг завершено
5
Васильковская Оксана Алексеевна Тренінг завершено
6
Коваль Ольга Леонидовна Тренінг завершено
7
Дзюбенко Оксана Антоновна Тренінг завершено
8
Щирова Олена Анатоліївна Тренінг завершено
9
Казимирова Анна Александровна Тренінг завершено
10
Наход Светлана Владимировна Тренінг завершено
Мета тренінгу
Формування інформаційної культури вчителів, ознайомлення вчителів з соціальними сервісами технологій Веб 2.0 та використання їх в освітній діяльності.
Зміст програми тренінгу
Тема:
Знайомство з сервісами Веб 2.0. Приклади використання сервісів Веб 2.0 в освітній діяльності пед..працівника.
Слухачі будуть знати:
Сутність поняття «Веб 2.0» та автора даного поняття.
Види сервісів Веб 2.0.
Приклади використання сервісів Веб 2.0 в освітній діяльності пед..працівника.
Тема:
Знайомство з сервісами Google. Пошта Gmail. Віртуальна етика.
Слухачі будуть знати:
Сервіси компанії Google
Основи роботи з поштою Gmail.
Правила віртуальної етики та віртуального спілкування.
Поняття логіну (ім’я користувача) та паролю.
Тема:
Робота з поштою Gmail.
Слухачі будуть вміти:
Заходити на сервіс Gmail.
Створювати листа за всіма правилами віртуального спілкування.
Прикріплювати до листа документи.
Отримувати листа та читати їх.
Налаштовувати додаткові параметри (автоматичний підпис, додаткова тека тощо).
Тема:
Технологія ВікіВікі. Знайомство з порталом ЗапоВікі.
Слухачі будуть знати:
Сутність технології ВікіВікі.
Мету створення методичного порталу ЗапоВікі, його основні розділи та можливості для пед..працівників.
Тема:
Робота на порталі ЗапоВікі
Слухачі будуть вміти:
Реєструватись на порталі ЗапоВікі.
Підтверджувати реєстрацію за допомогою відповідного листа підтвердження.
Переходити за посиланнями.
Переходити в розділ «Правка».
Вводити Captcha.
Слухачі будуть знати:
Призначення Captcha.
Призначення основних посилань на боковій панелі навігації (головна сторінка, поточні події, нові правки, інструменти)
Призначення розділів для статей: читання, стаття, правка, історія, перейменувати.
Призначення розділів для користувача: обговорення, налаштування, список спостережень, вклад, завершення сеансу.
Основи створення статей. Панель інструментів. Режим попереднього перегляду. Збереження сторінок.
Тема:
Поняття е-портфоліо вчителя. Приклади створення порт фоліо на різних платформах (Вікі, блоги, сайти тощо). Створення вікі-візитки (е-портфоліо) на порталі ЗапоВікі.
Слухачі будуть вміти:
Переходити на свою візитку з різних розділів порталу ЗапоВікі.
Створювати розділи в режимі «Правка».
Вводити та редагувати текст в режимі «Правка».
Форматувати текст в режимі «Правка»: курсивний текст, напівжирний текст.
Переглядати сторінки в попередньому перегляді.
Зберігати сторінки.
Створювати та підписувати коментарі.
Створювати різні види посилань: внутрішні, зовнішні, на вікі-візитку.
Створювати категорії: як учасник порталу ЗапоВікі, як учасник тренінгу, як учасник віртуального методичного об’єднання.
Слухачі будуть знати:
Поняття е-портфоліо вчителя.
Приклади створення е-портфоліо на різних платформах.
Приклади створення е-портфоліо вчителя на порталі ЗапоВікі.
Можливість коментувати інших користувачів та статті порталу ЗапоВікі.
Основні правила роботи на порталі ЗапоВікі.
Поняття та призначення категорій.
Тема:
Відеосервіси. Відеосервіс YouTube.
Слухачі будуть вміти:
Переходити на сервіс YouTube.
Знаходити потрібний ролик.
Переглядати ролик.
Завантажувати ролик на комп’ютер.
Розміщувати ролик як посилання на вікі-визитку порталу ЗапоВікі.
Вбудовувати ролик на вікі-визитку порталу ЗапоВікі.
Додатково: розміщувати ролики на відео сервіс YouTube. Створення власного каналу.
Слухачі будуть знати:
Призначення відеосервісу YouTube.
Можливість використання відео сервісу в освітній діяльності пед..працівника.
Тема:
Сервіси для створення карт знань
Слухачі будуть вміти:
Переходити на сервіс для створення карт знань.
Створювати карту знань для свого предмету.
Зберігати карту знань на комп’ютер.
Завантажувати карту знань на портал ЗапоВікі.
Розміщувати карту знань на вікі-візитці порталу ЗапоВікі.
Слухачі будуть знати:
Призначення карт знань.
Можливість використання карт знань в освітній діяльності пед..працівника.
Правила завантаження зображень на портал ЗапоВікі.
Правила створення карт знань (призначення центрального блоку, кольорове оформлення тощо).
Тема:
Сервіси для створення закладок
Слухачі будуть вміти:
Переходити на сервіс для створення закладок.
Створювати закладки на інші веб-ресурси.
Слухачі будуть знати:
Призначення сервісів для створення закладок.
Можливість використання закладок в освітній діяльності пед..працівника.
Правила створення закладок.
Тема:
Сервіси для створення хмари слів
Слухачі будуть вміти:
Переходити на сервіс для створення хмари слів.
Створювати хмари слів.
Зберігати хмару слів на комп’ютер.
Завантажувати хмару слів на портал ЗапоВікі.
Розміщувати хмару слів на вікі-візитці порталу ЗапоВікі.
Слухачі будуть знати:
Призначення сервісів для створення хмари слів.
Можливість використання хмари слів в освітній діяльності пед..працівника.
Правила створення хмари слів.
Тема:
Фотосервіси
Слухачі будуть вміти:
Переходити на фотосервіс.
Створювати альбоми.
Завантажувати зображення до створених альбомів.
Надавати доступ до перегляду іншим користувачам.
Розміщувати посилання на альбом на вікі-візитці порталу ЗапоВікі.
Слухачі будуть знати:
Призначення фотосервісів.
Можливість використання фотосервісів в освітній діяльності пед..працівника.
Правила створення альбомів.
Правила завантаження фотографій до створених альбомів.
Види доступів до альбомів.
Тема:
Геосервіси. Створення віртуальної екскурсії за допомогою Google -карт
Слухачі будуть вміти:
Переходити на Google -карти.
Працювати з картами.
Створювати віртуальну екскурсію: ставити мітку, розміщувати опис, додавати фото та відео матеріал.
Налаштовувати додаткові параметри для віртуальної екскурсії: зовнішній вигляд карти, зовнішній вигляд мітки тощо.
Надавати доступ до перегляду іншим користувачам.
Розміщувати посилання на екскурсію на вікі-візитці порталу ЗапоВікі.
Слухачі будуть знати:
Призначення геосервісів.
Можливість використання геосервісів в освітній діяльності пед..працівника.
Правила створення віртуальних екскурсій за допомогою Google -карт
Правила надання доступів до екскурсії.
Правила налаштування віртуальних екскурсій.
Тема:
Сервіс для роботи з документами: Google -диск.
Слухачі будуть знати:
Призначення та можливості Google -диск.
Можливість використання Google-диск. в освітній діяльності пед..працівника.
Інтерфейс Google -диск.
Тема:
Створення онлайн анкети в Google –диску.
Слухачі будуть вміти:
Створювати онлайн анкету.
Створювати різні приклади запитань з різними типами відповідями.
Налаштовувати додаткові параметри для онлайн анкет.
Створювати документ для збору відповідей.
Переглядати аналіз відповідей.
Завантажувати документ з відповідями на комп’ютер.
Розміщувати онлайн анкети як зовнішнє посилання на порталі ЗапоВікі.
Слухачі будуть знати:
Призначення онлайн анкет.
Можливість використання онлайн анкет в освітній діяльності пед..працівника.
Правила створення онлайн анкет.
Тема:
Колективна робота з Google -документами
Слухачі будуть вміти:
Колективно працювати з різними типами документів.
Працювати з коментарями при колективній роботі.
Слухачі будуть знати:
Можливість використання колективної роботи з документами в освітній діяльності.
Правила створення документів для колективної роботи.
Тема:
Розміщення документів на Google -диску.
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати різні типи документів на Google -диску.
Надавати доступ до перегляду документів.
Надавати доступ до редагування документів.
Розміщувати посилання на документи на порталі ЗапоВікі.
Слухачі будуть знати:
Можливість використання документів, розміщених на Google-диску в освітній діяльності.
Правила надання доступу до документів. Різні види доступу.
Тема:
Сервіс для створення інтерактивних вправ Learningapps.
Слухачі будуть вміти:
Реєструватись на сервісі Learningapps.
Переглядати створені завдання. Користуватись фільтром.
Додавати створені завдання до свого профілю.
Створювати нові завдання.
Розміщувати посилання на створені завдання на порталі ЗапоВікі.
Слухачі будуть знати:
Призначення сервісу для створення інтерактивних вправ Learningapps
Можливість використання сервісу для створення інтерактивних вправ Learningapps в освітній діяльності.
Правила створення завдань на сервісі Learningapps.
Тема:
Створення онлайн кросвордів.
Слухачі будуть вміти:
Створювати онлайн кросворди.
Зберігати онлайн кросворди.
Розміщувати посилання на створені кросворди на порталі ЗапоВікі.
Слухачі будуть знати:
Призначення сервісу для створення онлайн кросвордів.
Можливість використання сервісу для створення онлайн кросвордів в освітній діяльності.
Правила створення онлайн кросвордів.
Тема:
ІнфоГрафіка.
Слухачі будуть вміти:
Створювати інфографіку.
Зберігати створені плакати.
Розміщувати плакати як зображення на порталі ЗапоВікі.
Слухачі будуть знати:
Призначення інфографіки.
Можливість використання інфографіки в освітній діяльності.
Правила створення інфографіки.
Тема:
Створення віртуального плакату / газети.
Слухачі будуть вміти:
Створювати віртуальний плакат / газету.
Розміщувати віртуальні плакати на порталі ЗапоВікі.
Слухачі будуть знати:
Призначення віртуального плакату / газети.
Можливість використання віртуального плакату / газети в освітній діяльності.
Правила створення віртуального плакату / газети.
Тема:
Блоги. Види блогів.
Слухачі будуть знати:
Призначення блогів.
Можливість використання блогів в освітній діяльності.
Види блогів.
Тема:
Реєстрація блогу. Знайомство з основними розділами для створення та редагування блогу.
Слухачі будуть вміти:
Реєструвати блог.
Переходити на сторінку редагування блогу.
Слухачі будуть знати:
Правила створення блогу.
Призначення основних розділів для створення та редагування блогу.
Тема:
Створення та опублікування повідомлення. Завантаження фотографій.
Слухачі будуть вміти:
Створювати та опубліковувати повідомлення блогу.
Редагувати повідомлення.
Переглядати повідомлення у попередньому режимі.
Вставляти до повідомлення зображення.
Змінювати вже опубліковане повідомлення.
Слухачі будуть знати:
Правила створення та опублікування повідомлень.
Призначення основних кнопок на панелі інструментів у вікні створення повідомлення.
Правила розміщення зображення до повідомлення.
Призначення розділу «Публікації».
Різницю кнопок: опублікувати, зберегти, попередній перегляд, закрити.
Тема:
Налаштування блогу. Шаблон.
Слухачі будуть вміти:
Призначення розділу «Шаблон».
Налаштовувати шаблон блогу.
Змінювати основні кольори блогу.
Змінювати фон та фонові малюнки блогу.
Змінювати розмір панелей блогу.
Зберігати зміни.
Слухачі будуть знати:
Правила зміни налаштувань шаблону блогу.
Тема:
Налаштування блогу. Макет (дизайн). Робота з гаджетами.
Слухачі будуть вміти:
Змінювати макет блогу.
Створювати гаджети.
Зберігати зміни.
Слухачі будуть знати:
Призначення розділу «Макет (дизайн)»
Правила зміни макету блогу.
Правила створення гаджетів.
Правила розміщення основних гаджетів на додаткових панелях блогу.
Тема:
Створення додаткових розділів. Будування е-портфоліо на блозі.
Слухачі будуть вміти:
Створювати додаткові розділи (сторінки) блогу.
Додавати гаджет «Сторінки».
Опубліковувати додаткові розділи на блозі.
Додавати інформацію до створених розділів.
Слухачі будуть знати:
Призначення розділу «Сторінки».
Правила створення додаткових розділів (сторінок).
Призначення та правила додавання гаджету «Сторінки».
Тема:
Робота з коментарями в блогах.
Слухачі будуть вміти:
Коментувати повідомлення в блогах.
Слухачі будуть знати:
Правила віртуального спілкування.
Правила написання коментарів в блогах.
Тема:
Розміщення відеороликів на сторінках блогу (як посилання, вбудований). Знайомство з HTML-кодом. Режим HTML.
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати відеороликів на сторінках блогу як посилання
Вбудовувати відеоролик на сторінках блогу
Користуватись режимом HTML при розміщенні роликів
Слухачі будуть знати:
Призначення HTML-коду.
Правила розміщення відеороликів як посилання.
Правила вбудування роликів.
Тема:
Розміщення інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу як посилання
Вбудовувати інтерактивні вправи сервісу Learningapps на сторінках блогу
Налаштовувати параметри в HTML-коді.
Слухачі будуть знати:
Призначення параметрів width, height.
Правила розміщення інтерактивних вправ сервісу Learningapps як посилання.
Правила вбудування інтерактивних вправ сервісу Learningapps.
Тема:
Розміщення презентації (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати презентації на сторінках блогу як посилання
Вбудовувати презентації на сторінках блогу
Налаштовувати параметри в HTML-коді.
Слухачі будуть знати:
Призначення параметрів width, height.
Правила розміщення презентацій як посилання.
Правила вбудування презентацій.
Тема:
Онлайн анкети (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати онлайн анкети на сторінках блогу як посилання
Вбудовувати онлайн анкети на сторінках блогу
Налаштовувати параметри в HTML-коді.
Слухачі будуть знати:
Призначення параметрів width, height.
Правила розміщення онлайн анкети як посилання.
Правила вбудування онлайн анкети
Тема:
Розміщення текстового документу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).
Слухачі будуть вміти:
Розміщувати текстовий документ на сторінках блогу як посилання
Вбудовувати текстовий документ на сторінках блогу
Налаштовувати параметри в HTML-коді.
Слухачі будуть знати:
Призначення параметрів width, height.
Правила розміщення текстового документу як посилання.
Правила вбудування текстового документу.
Фотоальбом
- ''вставка фотографій, які відображають процес навчання''
Тренер (тренери)
Тренер:
Трубицына Анастасия Леонидовна
Засоби зв'язку з тренером:
stasiascani@gmail.com
План роботи тренінгу
Для забезпечення курсу необхідні
Технічні та програмні засоби:
комп’ютер;
модем, сканер;
навушники або колонки;
швидкісний канал Інтернету;
програми для створення електронних презентацій;
текстовий редактор;
підключення до глобальної мережі Internet;
браузер;
програвачі, що дозволяють відтворювати різноманітні мультимедійні файли;
програми для перегляду графічних зображень.
Необхідні ресурси
- Правила роботи на порталі ЗапоВікі
- ВікіСловник
- Работа в Вики - http://ru.wikibooks.org/wiki/Вики
- Питання та відповіді
- Помилки при роботі на порталі
Презентації:
- Презентація "Технологія Веб 2.0"
- Презентація "Технологія ВікіВікі"
- Презентація "Геосервіси"
- Презентація "Карти знань"
- Презентація "Пошук.Створення закладок"
Блоги та ЖЖ:
- Виртуальные Интели
- Образование в области программирования
- Віртуальне МО вчителів інформатики Гуляйпільщини
- Страница методического объединения учителей информатики Васильевского района Запорожской области
- Тренинг "Создание сетевых проектов"
- После уроков...
Приклади використання фотосервісів:
Інформація про геосервіси:
Онлайн офіси:
- ТЕСТ Изучаем сервис Документы Google (Гугл документы)
- Коллективное заполнение таблицы (Гугл документы)
- Знакомимся с социальными сервисами (Гугл документы)
- Карточка регистрации Работы в компьютерном кабинете (Гугл документы)
- Сценарий презентации (Сервис Скрибд)
- Лист самооценивания (форма) (Сервис Скрибд)
- Шаблон презентации (Гугл документы)