Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів Новомиколаївського району, жовтень 2015

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск


Содержание

Терміни навчання

26-30 жовтня 2015 року

Таблиця просування по тренінгу

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fJLIMSx9Yysg19JwZcPl2dinGxnIE9T8QsTZYVxWzA0/edit?usp=sharing

Слухачі курсу

Педагоги Новомиколаївського р-ну

анкета участника

1.Шиш Надія Миколаївназавдання тренінгу виконано

2.Малікова Людмила Семенівназавдання тренінгу виконано

3.Татаренко Олена Миколаївназавдання тренінгу виконано

4.Гуляйкіна Наталія Юріївназавдання тренінгу виконано

5.Миланко Олена Володимирівна

6.Калюжна Юлія Сергіївназавдання тренінгу виконано

7.Кикоть Костянтин Петровичзавдання тренінгу виконано

8.Юнаш Юля Олександрівназавдання тренінгу виконано

9.Спасьонова Вікторія Олександрівназавдання тренінгу виконано

10.Петрунько Тетяна Володимирівназавдання тренінгу виконано

11.Безрук Сергій Леонідовичзавдання тренінгу виконано

12.Коваль Володимир Володимировичзавдання тренінгу виконано

13.Косенко Олена Іванівназавдання тренінгу виконано

14.Жильцова Лариса Іванівназавдання тренінгу виконано

15.Сичова Наталя Григорівназавдання тренінгу виконано

16.Маліков Андрій Анатолійовичзавдання тренінгу виконано

17.Русяк Світлана Леонідівназавдання тренінгу виконано

18.Логвиненко Валентина Валентинівназавдання тренінгу виконано

19.Сошина Олена Вікторівназавдання тренінгу виконано

20.Чучкова Алла Олександрівна завдання тренінгу виконано

21.Лисенко Наталя Олександрівназавдання тренінгу виконано

22.Коваленко Євгенія Вікторівназавдання тренінгу виконано


после тренинга - сделать отметку "Задание тренинга выполнено" напротив каждого участника, который действительно задания выполнил и имеет право на получение сертификата

Мета тренінгу

  • познайомити вчителів із технології Веб 2.0 та соціальними сервісами;
  • познайомити із можливостями використання мережевих технологій в педагогічній діяльності;
  • познайомити із мережевими засобами спілкування;
  • навчити користуватися технологією Вики, створювати колективні гіпертексти;
  • навчити створювати та редагувати колективні документи;
  • навчити використовувати сервіси соціальних закладок;
  • навчити використовувати геосервіси, карти знань;
  • навчити використовувати мультимедійні сервіси;
  • формувати інформаційну культуру
  • знайомство з запорізьким порталом ЗапоВікі

Що дізнаються та чому навчаться слухачі

Слухачі будуть знати:

  • поняття терміну Веб 2.0;
  • правила спільного створення та редагування гіпертекстів;
  • використання геосервісів;
  • спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
  • призначення ЗапоВікі;
  • правила створення карт знань;
  • правила роботи в віртуальних офісах;
  • призначення блогів, сайтів

Слухачі будуть вміти:

  • створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
  • працювати на ЗапоВікі
  • спілкуватися за допомогою блогів;
  • працювати в геосервісах;
  • розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
  • створювати карти знань

Фотоальбом

Тренер (тренери)

Таран Наталія Миколаївна, вчитель математики та інформатики Новомиколаївської СЗОШ І-ІІІст. №1

Електронна пошта: natalytaran6@gmail.com

Телефон: 066-248-72-00

План тренінгу

План

План роботи

День 1.


Домашнє завдання

  • У разі необхідності доробити практичні роботи за поточний день.
  • Підготувати кілька власних фотографій (фотопортрет, фото школи, фотографії які стосуються педагогічної діяльності)
  • Підготувати кілька фото обєктів та краєвидів місцевості в якій ви проживаєте.
  • Підготувати в електронному вигляді на змінному носієві конспекти уроків та навчальні презентації.


День 2.

  • Відеосервіси. Відеосервіс YouTube.
  • Сервіси для створення карт знань
  • Сервіси для створення закладок Презентація
  • Фотосервіси
  • Сервіси для створення хмари слів
  • Геосервіси. Створення віртуальної екскурсії за допомогою Google-карт.Презентація
  • Розміщення створених робот на порталі ЗапоВікі.

Домашнє завдання

  • У разі необхідності доробити практичні роботи за поточний день.


День 3.

  • Сервіс для роботи з документами: Google-диск.
  • Розміщення документів на Google-диску. Надання доступу.
  • Створення онлайн анкети в Google-диску
  • Колективна робота з Google-документами. Спільна презентація
  • https://docs.google.com/presentation/d/1yfP_1q9IRlWFMPxZylpEGg8y_OugkWcrqzF9Chr2CYQ/edit?usp=sharing
  • Сервіс для створення інтерактивних вправ Learningapps. Створення онлайн кросвордів.
  • ІнфоГрафіка.


Домашнє завдання

  • У разі необхідності доробити практичні роботи за поточний день.


День 4.

  • Створення віртуального плакату/газети/ http://shkola24.su/wp-content/files/instr.pdf
  • Блоги. Види блогів. Служба Blogger.
  • Реєстрація блогу. Знайомство з основними розділами для створення та редагування блогу.
  • Створення та опублікування повідомлення. Завантаження фотографій.
  • Налаштування блогу. Дизайн.
  • Налаштування блогу. Макет. Робота з гаджетами.
  • Створення додаткових розділів. Будування е-портфоліо на блозі.
  • Робота з коментарями в блогах.

Домашнє завдання

  • У разі необхідності доробити практичні роботи за поточний день.


День 5.

  • Розміщення відеороликів на сторінках блогу (як посилання, вбудований). Знайомство з HTML-кодом. Режим HTML. Практична робота №16
  • Розміщення інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу (як посилання, вбудований. Налаштування параметрів (довжина, висота).
  • Розміщення презентації (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
  • Онлайн анкети (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
  • Розміщення текстового документу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).
  • Самостійна робота з порталом ЗапоВікі та блогом.
  • Захист робіт. Підведення підсумків тренінгу.


Для забезпечення курсу необхідні

Технічні засоби:

  • Комп’ютер
  • Модем
  • Сканер
  • Навушники або колонки


Програмні засоби:

  • Підключення до глобальної мережі Internet;
  • Програми для створення електронних презентацій;
  • Текстовий редактор;
  • Програма-броузер;
  • Програвачі, що дозволяють відтворювати різноманітні мультимедійні файли;
  • Програми для перегляду та редагування графічних зображень;

Необхідні ресурси

Інше

додатковий розділ, який заповнює тренер за необхідністю

Необхідні ресурси

Презентації:

Блоги та ЖЖ:

Приклади використання фотосервісів:

Інформація про геосервіси:

Онлайн офіси:

Категорія