Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для педагогічних працівників Ленінського району, березень 2015

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Терміни навчання

терміни проведення тренінгу : 23.03-27.03

Мета тренінгу==

  • познайомити вчителів із технології Веб 2.0 та соціальними сервісами;
  • познайомити із можливостями використання мережевих технологій в педагогічній діяльності;
  • використання соціальних сервісів в проектній діяльності;
  • познайомити із мережевими засобами спілкування;
  • навчити коритстуватися технологією ВІКІ, створювати колективні гіпертексти;
  • навчити використовувати сервіси соціальних закладок;
  • навчити викоритовувати геосервіси, карти знань;
  • навчити викоритсовувати мільтимедійні сервіси;
  • навчити створювати блоги;
  • навчити розміщати документи на сервісах Веб-2;
  • формувати інформаційну культуру.

Слухачі курсу

Даний тренінг розрахований на вчителів Ленінського району

Реєстрація учасників [1]

Таблиця результатів виконання завдань тренінгу [2]

Список учасників:

Бойко Діна Андріївна завдання тренінгу виконано

Головачов Артем Сергійович завдання тренінгу виконано

Солтіс Любов Вікторівна завдання тренінгу виконано

Сафроненко Олена Львівна завдання тренінгу виконано

Мороз Наталія Борисівна завдання тренінгу виконано

Полуектова Вікторія Владиславівна завдання тренінгу виконано

Власова Олена Вікторівна завдання тренінгу виконано

Воєвода Максим Сергійович завдання тренінгу виконано

Повища Юлія Іванівна завдання тренінгу виконано

Решетникова Ірина Вікторівна завдання тренінгу виконано

Васько Ганна Василівна завдання тренінгу виконано

Терчиєва Світлана Володимирівна завдання тренінгу виконано

Бойко Діна Андріївна завдання тренінгу виконано

Головачов Артем Сергійович завдання тренінгу виконано

Солтіс Любов Вікторівна завдання тренінгу виконано

Сафроненко Олена Львівна завдання тренінгу виконано

Мороз Наталія Борисівна завдання тренінгу виконано

Полуектова Вікторія Владиславівна завдання тренінгу виконано

Власова Олена Вікторівна завдання тренінгу виконано

Воєвода Максим Сергійович завдання тренінгу виконано

Повища Юлія Іванівна завдання тренінгу виконано

Решетникова Ірина Вікторівна завдання тренінгу виконано

Васько Ганна Василівна завдання тренінгу виконано

Терчиєва Світлана Володимирівна завдання тренінгу виконано

Адамович Олена Володимирівна завдання тренінгу виконано

Вовкодав Наталія Вікторівна завдання тренінгу виконано

Боева Марина Викторовна завдання тренінгу виконано

Довгалюк Тетяна Анатоліївна завдання тренінгу виконано

Майоренко Олена Василівна завдання тренінгу виконано

Камель Оксана Іванівна завдання тренінгу виконано

Скубицька Інна Олександрівна завдання тренінгу виконано

Одажий Інна Степанівна завдання тренінгу виконано

Білоус Марина Олексіївна завдання тренінгу виконано

Гіза Олена Анатоліївна завдання тренінгу виконано

Абдуллаєва Юлія Сергіївна завдання тренінгу виконано

Адамович Олена Володимирівна завдання тренінгу виконано

Вовкодав Наталія Вікторівна завдання тренінгу виконано

Боева Марина Викторовна завдання тренінгу виконано

Довгалюк Тетяна Анатоліївна завдання тренінгу виконано

Майоренко Олена Василівна завдання тренінгу виконано

Камель Оксана Іванівна завдання тренінгу виконано

Скубицька Інна Олександрівна завдання тренінгу виконано

Одажий Інна Степанівна завдання тренінгу виконано

Білоус Марина Олексіївна завдання тренінгу виконано

Гіза Олена Анатоліївна завдання тренінгу виконано

Абдуллаєва Юлія Сергіївна завдання тренінгу виконано

Що дізнаються та чому навчаться слухачі

Слухачі будуть знати:

  • поняття терміну Веб 2.0;
  • правила спільного створення та редагування гіпертекстів;
  • використання геосервісів;
  • спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
  • призначення ЗапоВікі;
  • правила створення карт знань;
  • правила роботи в віртуальних офісах;
  • призначення блогів.

Слухачі будуть вміти:

  • працювати на ЗапоВікі;
  • створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
  • працювати в on-line офісах та календарях;
  • працювати в геосервісах;
  • Створювати закладки в Інтернеті;
  • розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
  • ефективно використовувати пошукові машини та сервіси для створення закладок;
  • створювати та редагувати карти та схеми;
  • створювати власні блоги.

Фотоальбом

Фотоальбом тренінгу [3]

Тренер (тренери)

Тренер:Коротка Ольга Борисівна

Засоби зв'язку з тренером: korotky_olga@mail.ru

Skype: olchik5791

План тренінгу

Навчально-тематичний план тренінгу[4]

План роботи

==1 день

Знайомство з соціальними сервісами:

  • презентація "Сервіси Веб 2.0" [5]
  • Презентація "Технологія ВікіВікі" [6]
  • Знайомство з Вікі-проектами: ВікіОсвіта[7]

ITEACH WIKI [8] Летописи [9]

  • Знайомство з ЗапоВікі. Огляд основних розділів.
  • Знайомство з е-портфоліо вчителя. Приклади створення портфоліо на різних платформах (Вікі, блоги, сайти тощо).
  • Створення вікі-візитки (е-портфоліо) на порталі ЗапоВікі. Приклади Участница:Bilousenko

Практична робота Реєстрація на ЗАПОВІКІ  Поряд дій:

  • Зайти на Заповікі, вказавши в адресному рядку браузера адресу: wiki.ciit.zp.ua
  • Знайти в верхньому рядку розділ Представиться/зарегистрироваться системе
  • Перейти в розділ Создать учетную запись
  • Заповнюємо необхідні поля.
  • В имя учасника вводимо свій логін - це Прізвище та імя
  • Пароль придумуємо не менше 8 символів. Звертаємо увагу на регістри в якому набрали пароль . *Занотовуємо собі пароль.
  • Після заповнення полів натискаємо кнопку Зарегистрировать нового участника
  • Переходимо зверху в рядку на свій логін(він пока червоного кольору) і починаємо створювати візитку.

Довідка Правила регистрации на ЗапоВики


Створення візитки учасника

Приклади візиток:

Іванова Тамара

Телятник Кіра

Сопіна Ірина

Лисицина Світлана

Порядок дій:

  • Переходимо в верхньому куті в свій логін(він буде червоного кольору бо стаття ще не створена)- створюємо свою візитку учасника;
  • Візитка повинна починатися службовою командою: Участник. Дана команда створюється автоматично. *Натискаємо закладку СоздатьВводимо про себе інформацію:
    • ПІП Місце роботи
    • Посада
    • Фотографія
    • Контактні дані: ел.адреса, скайп.
  • В кінці сторінки обов'язково прописуємо категорії:

[[Категория:Участник]] [[Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для педагогічних працівників Ленінського району, березень 2015]]

  • Натискаємо кнопку Записать страницу.

Посилання на свою візитку прописуємо в розділі проведення нашого тренінга Тренінг_" Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для педагогічних працівників Ленінського району, березень 2015 в списках учасників

таким чином:

[[Участник:Ваш логин|название которое будет отображаться на экране]]

  • Наприклад:
  • [[Участник:Subbotina Alena|Субботіна Альона Вікторівна]].


Довідка :

Редагування на ВІКІ[10]

Віківікі [11]

Реєстрація на порталі ЗапоВікі

Поняття Категорії. Створення категорії.

Таблица названий категорий [12]

Категорії для фото та малюнків Таблица рекомендуемых названий загружаемых изображений [13]

На візитці прописуємо дві категорії

[[Категория:Участник]] [[Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для педагогічних працівників Ленінського району, березень 2015]]

Зовнішні та внутрішні посилання

Створення посилання на:

  • Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для педагогічних працівників Ленінського району, березень 2015

[[Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для педагогічних працівників Ленінського району, березень 2015]] - це внутрішнє посилання

  • школу з розділу Визитки школ:

[[Колегіум "Елінт"]]

  • сайт школи:

[http://elint.com.ua/] - це зовнішнє посилання

  • методичну скарбничку вчителів колегіуму "Елінт":

[http://kelint-bank.blogspot.com/] - це зовнішнє посилання

  • віртуальне МО з розділу Виртуальное_МО_учителей_Запорожской_области та Виртуальные МО других категорий пед.работников

Завантаження фотографії на ЗапоВікі.

  • Підготувати фотографію(через графічний редактор оптимізувати її розміри)
  • Зліва в меню Инструменты ЗапоВікі вибрати Загрузить Файл
  • Через Обзор знайти своє фото
  • В Новое имя файла задати унікальне ім'я: Portret_Bors_Sergej_29_10_2012
  • Допомога: Таблица рекомендуемых названий загружаемых изображений [14]
  • Натиснути внизу кнопку Загрузить файл
  • Якщо успішно завантажиться фото, то зверху з'явиться назва файла. Ви її скопіюйте в блокнот для вставки в візитку.
  • Виберіть закладкуПравка і запишіть категорію

[[Категория:Участники]]

  • Натисніть кнопку Записать страницу

Допомога: Правила загрузки фотографий на ЗапоВики [15]

Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)

Приклад:

[[Файл:Portret_fotokob_29_10_2012.jpg|200 px|right]]

Створення карти знань

Карти знань- діаграми, схеми, в яких в наочному вигляді представлені різні ідеї, задачи, тези, пов'язані одне з одним і об'еднанні однією спільною темою. Інші назви: карти розуму, карти пам'яті, інтелект-карти, майнд-мепи. Існує багато сервісів для роботи з картами знань:

  • FreeMind
  • Mindmeister
  • Zoho
  • Bubbl
  • Mindomo

Останнім часом наибільш простим і відкритим є сервіс Bubbl.us.

Завдання: створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us.

Тема: курс та особливості викладання вашого предмету.

Послідовність дій:

  • ввести до адресного рядка браузера https://bubbl.us/ або перейти за посиланням Bubbl.Us;
  • натиснути кнопку StartBrainstorming;
  • використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу вашого предмету в школы;
  • зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Export;
  • завантажити файл-схему до ЗапоВікі, вбудувати його до візитки учасника

Правила:

Назва:

тип изображения_фамилия_имя_дата загрузки или тип изображения_название карты_дата загрузки; Категорія:

[[Категория:Изображение:Карты знаний]]

Приклад назви: kartaznan_Korotka_olga_29_october_2012.

Сервіси збереження закладок.

Знайомство з сервісами БобрДобр та Меморі.Ру

Сервіс збереження закладок БобрДобр. Реєстрація на сайті. Створення закладок. Створення та пошук груп.

Завдання:

  • зареєструватися на сайті БобрДобр [16], знайти групу за інтересами (вчителі вашого предмету), приєднатися до групи;
  • знайти в Мережі 3-4 цікавих сайти, створити закладки(адресу посилання закладок скопіюйте в блокнот для розміщення на візитку;
  • посилання на сторінку своїх закладок розмістити на візитку.

Робота с геосервісами

Геосервіси викликають зацікавленість у всієї педагогічної спільноти. Вони несуть в собі великі можливості для використання в навчальному процесі. Пропонуємо Вам з ними познайомитись.

  • Познайомтесь з документами в розділі Необхідні ресурси:

Социальные геосервисы

Социальные геосервисы

Геокешинг [17]

Гугл Планета Земля

Геосервіс ВикиМапия

Завдання:

  • Зареєструйтесь на даному сервісі.
  • Знайдіть на карті будь-який цікавий об'єкт свого району, відмітьте його та прокоментуйте.

В рядку пошуку вкажіть назву свого населеного пункту, а потім збільшуючи маштаб, шукайте свій об'єкт. Якщо він не помічений, помітьте.Клікніть по ньому, відкриється вікно, в якому можна ввести коментар.

  • Зверніть увагу на координати в верхньому правому кутку.
  • Координати об'єкту розмістіть у власній візитці в розділі "Участь у тренінгу"

Геосервіс Панорамио- призначений для зберігання фотографій, прив'язаних до карти Познайомтесь з цим сервісом, виконуючи домашнє завдання.

Рефлексія

Залиште свої коментарі в блозі.

Для цього:

  • перейдіть по посиланню - [18]
  • для того, щоб залишити свої коментарі, необхідно натиснути посилання ... коментарі. Ви побачите поля для напису коментарів.

Введіть текст коментаря.

  • В рядку Коментувати як виберіть Обліковий запис Google
  • Введіть логін і пароль, зайдіть в акаунт
  • Введіть символи з малюнку.

2 день

Відеосервіси Мережі.

Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки.

Послідовність дій:

  • знайти в Мережі відеоролік, пов’язаний з фаховою темою(Скопіювати адресу в блокнот для вставки в візитку);
  • в режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі

[URLроліку НазваРоліку];

  • в режимі редагування вбудувати ролік до візитки, вказавши запис

<mediaplayer>URLроліку</mediaplayer>;

  • зберегти сторінку візитки

Фотосервіси Мережі. Створення фотоальбомів.

Завдання: створити фотоальбом видатних вчених вашого предмету, використовуючи веб-альбоми Picasa. [19]

Послідовність дій:

  • знайти в Мережі та зберегти на власному комп’ютері 10-15 портретів видатних вчених з вашого предмету;
  • перейти до веб-альбомів Picasa, виконати перший вхід (вказати пароль);
  • створити новий альбом, дати йому назву, завантажити портрети до альбому;
  • надати доступ до альбому глядачам (встановити його загальнодоступним);
  • вставити до візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі:

[URLфотоальбому НазваФотоальбому]

Приклад фотоальбому [20]

Знайомство з онлайн-офісом. Сервіси Скрібд і Гугл.

Для розміщення матеріалів використовують соціальний сервісСкрибд і Гугл для роботи с документами.

Зручним у використанні є сервіс Гугл документи.

  • Попрацюємо над заповненням спільного документа.

Перейдіть по посиланню http://docs.google.com/

  • Розмістимо власний документ для спільного використання.

Можливі 2 варіанти роботи по розміщенню власного документа:

  • Завантаження вже існуючого документ;
  • Створення документа в самому сервисі Гугл;

Розглянемо завантаження існуючого документа:

  • Створимо на комп'ютері в текстовому редакторі дидактичний чи методичний матеріал з предмету.
  • Перейдемо на сайт -  http://www.google.com.ua/
  • Далі знаходимо розділ Документы і переходимо в нього

Реєструватися не треба, оскільки у вас вже є адреса в gmail.com

  • Натискаємо кнопку Загрузить
  • Кнопкою Обзор знаходимо документ на комп'ютері і натискаємо Загрузить файл
  • Коли документ завантажиться, відкриваємо його, натиснувши на посилання з його іменем, справа вгорі вибираємо Добавить в общие - Опубликовать как веб-страницу
  • Далі натискаємо кнопку Опубликовать как веб-страницу
  • В розділі Ваш документ доступен для всеобщего просмотра по адресу: копіюємо адресу, яка з'явиться
  • Вставляємо посилання у власну візитку в розділ Участь у тренінгу
  • Посилання повинно бути таким: [http://docs.google.com/Doc?id=dcj38zzn_96gwsh85f3 Назва матеріалу]
  • Сервіс для роботи з онлайн-анкетою
  • Створення онлайн анкети в Google -диску

Приклад

Попрацюємо над розміщенням документа на сервісі Скрібд

  • Зайдіть на сайт - Скрибд і зареєструйтесь: Sign Up (введить електронну адресу, логін, пароль)- Sign Up
  • Перейдіть на вкладку Upload, далі натисніть на кнопку Upload
  • Знайдіть і оберіть потрібний документ на комп'ютері, натисніть кнопку Ok
  • Зачекайте, поки завершиться завантаження документа
  • Оберіть категорію, опис (для швидкого пошуку документу)
  • Натисніть кнопку Save
  • Скопіюйте посилання в розділі URL ...
  • Вставте посилання у власну візитку в розділ Участь у тренінгу
  • посилання повинно бути таким: [http://www.scribd.com/doc/9984589/ Назва матеріалу]

Примітка. Якщо на сторінці Скрибд файл не відкривається, то треба встановити флеш-плеєр

Онлайн-календар

Будь-яка діяльність повинна бути чітко структурована та спланована, тобто визначена в часі. Для розподілу часу та обов'язків допомагають мережні календарі.

  • Ознайомтесь з різними видами мережних календарів в розділі - Онлайн-календари
  • Ознайомтесь з календарем мережного проекту «Легенды Запорожского края» Календарь проекта (див. June 2008)
  • Ознайомтесь з підручником по роботі в Гугл - Учебник
  • Завдання: створити онлайн-календар на термін тренінгу в колегіумі «Елінт» (29.10-2.11.2012)
  • Віберіть Календар на Гугл
  • Зайдіть в свій акаунт і створіть календар – "Тренінг в колегіумі «Елінт»"
  • При заповненні даних про Календарь в розділі - Доступ для всех: виберіть - Открыть всем доступ ко всей информации в этом календаре. Це дозволить всім учасникам познайомиться з вмістом Календаря.
  • В календарі виберіть необхідний місяць
  • Розпишіть: в який день котра частина завдання повинна бути виконана, і що вам для цього потрібно зробити
  • Розмістіть в свою візитку в розділ "Участь в тренінгу" посилання на календар. Для цього:
    • В настройках календаря перейдіть в розділ «Адрес календаря»
    • Натисніть значок "HTML"
    • Скопіюйте вказаний HTML-код у власну візитку - Календар_Прізвище_ім'я у виді: [скопійована адреса календаря Календарь ...''] (між адресою календаря і назвою робиться 1 пробіл, замість ... вписуєте свої прізвище та ім'я)
  • Якщо доступ для всіх не було відкрито,то:
    • В настройках календаря перейдіть в розділ «Открыть доступ к календарю»;
    • Поставте прапорець в рядку «Открыть общий доступ к этому календарю;
    • Натисніть кнопку «Сохранить изменения»;
    • Перевірте корректність роботи посилання.

Авторське право

Презентація Авторське право, вчителі та Інтернет

Авторське право на ЗапоВікі

Посилання на джерела оформляються згідно ДСТУ ГОСТ 7.1:2006. Правила оформления ссылок на источники

Правила работы на ЗапоВики

Рефлексія

Залиште свої коментарі в блозі.

Для цього:

  • перейдіть по посиланню - [21]
  • для того, щоб залишити свої коментарі, необхідно натиснути посилання ... коментарі. Ви побачите поля для напису коментарів.

Введіть текст коментаря.

  • В рядку Коментувати як виберіть Обліковий запис Google
  • Введіть логін і пароль, зайдіть в акаунт
  • Введіть символи з малюнку.

3 день

Робота з блогом

  • Познайомтеся з http://len-rmo.blogspot.com віртуальним методичним об'єднанням вчителів інформатики Ленінського району.
  • Перейдіть на сайт http://blogspot.com
  • Перейдіть в розділ "Створити блог"
  • Заповніть запропоновані розділи
  • Натисніть кнопку Продовжити
  • Виберіть шаблон майбутнього блогу

Відповідно до призначення блогу обов'язково розмістіть в ньому матеріали різного формату або посилання на такі матеріали, розміщені на інших веб-сервісах

  1. Постарайтеся використати кілька (2-3 шт.) можливостей, що надаються блогом: додайте текст, організуйте слайд-щоу, додайте список посилань, додайте опитування та ін.)
  2. Помістіть адресу блогу на вашій сторінці ЗапоВікі.

Вставка відеороліку до блогу

Завдання: вбудувати до будь-яких статичних сторінок блогу 2-3 відеороліки за фаховою тематикою.

Послідовність дій:

  • знайти потрібний відеоролік в Мережі;
  • отримати та скопіювати його код для вбудовування (Embed-код);
  • створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
  • знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати плеєр з роліком, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
  • зберегти (опублікувати) допис чи сторінку;
  • повторити попередні дії для кожного роліку, що вбудовується.

Зміна дизайну та структури блогу

Завдання: надати блогу унікального оформлення за рахунок застосування дизайну та шаблону.

Послідовність дій:

  • перейти до сторінки керування блогом;
  • перейти за посиланням Настроить (під картинкою-представленням блогу);
  • обрати шаблон та його різновид на вкладинці "Шаблон";
  • обрати зображення для тла блогу на вкладинці "Фон";
  • обрати дизайн блогу на вкладинці "Дизайн";
  • задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, бокових панелей, що використовуються, зокрема) на вкладинці "Регулировка ширины";
  • задати характеристики тексту та тла елементів блогу за допомогою можливосьей вкладинки "Дополнительно";
  • застосувати здійснені зміни натисканням на кнопку"Применить к блогу";
  • перейти за посиланням "Назад к Blogger".

Використання гаджетів у блозі

Завдання: додати до блогу та налаштувати 2-3 гаджети.

Послідовність дій:

  • перейти до сторінки керування блогом;
  • перейти за посиланням "Дизайн";
  • натиснути посилання "Добавить гаджет" у потрібному місці;
  • обрати тип гаджету, який додається (пропонується найперше додати гаджети"Показ слайдов", "HTML/JavaScript", "Список ссылок");
  • заповнити шаблон гаджету, використати при заповненні
    • "Показ слайдов" - фотоальбом Picasa, якщо вказане ім’я користувача Гугл, а альбоми мають статус "Для всех в Интернете", то перелік альбомів для слайд-щоу буде запропонований автоматично;
    • "HTML/JavaScript" - використати для вбудовування певного відеороліку; врахувати, що ширина гаджету приблизно дорівнює 200px, отже є потреба змінити відповідним чином код роліку;
    • "Список ссылок" - використати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти з предмету, кожний сайт додавати, вказуючи його URL та назву;

додати ще будь-який гаджет (за власним вибором), налаштувати його.

Коментування блогів колег

Завдання: прокоментувати дописи блогів колег

Послідовність дій:

  • за допомогою візиток колег на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
  • ознайомитись з дописами в блогах колег, залишити коментарі до дописів, що вас зацікавили.

Рефлексія

Залиште свої коментарі в блозі.

Для цього:

  • перейдіть по посиланню - [22]
  • для того, щоб залишити свої коментарі, необхідно натиснути посилання ... коментарі. Ви побачите поля для напису коментарів.

Введіть текст коментаря.

  • В рядку Коментувати як виберіть Обліковий запис Google
  • Введіть логін і пароль, зайдіть в акаунт
  • Введіть символи з малюнку.

4 день

Створення дидактичних вправ за допомогою сервісів:

Створені дидактичні вправи(3-4) вбудувати в блог і розмістити на візитці.


Практична робота

Робота з сервісом LearningApps

Сервіс LearningApps є застосунком Web-2 і призначений для створення інтерактивних навчально-методичних матеріалів з різних предметів.

  • Завантажте сервіс за адресою [23]
  • В правому верхньому куті вікна (там розташовані прапори країн) виберіть зручну для Вас мову.
  • Спочатку зареєструйтесь(створіть акаунт). Для цього:
  • Якщо вибрана українська мова, то виберіть в меню(зверху справа) Реєстрація.
  • В вікні, що відкриється вибрати Створити новий обліковий запис.
    • Заповніть поля Логін, Електронну скриньку, Пароль, Повторити пароль, Код безпеки і натисніть кнопку СТВОРИТИ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС
    • Обов’язково занотуйте логін і пароль для данного сервіса.
  • Виберіть в меню пункт Перегляд вправ, виберіть свій предмет і перегляньте розміщені на сервісі розробки.
  • Виберіть наробку, що вас зацікавила.
  • Виконайте запропоновані завдання.
  • Якщо бажаєте створити аналогічну вправу, натисть кнопку Створити.
    • Далі заповнюйте поля, виконуйте вказівки. Ви редагуєте готову вправу.
    • Після редагування натисніть Завершити редагування та переглянути вправу.
    • Протестуйте створену вправу і якщо все правильно то натисніть Зберегти вправу, якщо ще щось треба допрацювати, то натиснути Продовжити редагування.
    • Вправу потім можна знайти в меню Мої вправи.
  • Щоб надіслати свою вправу як посилання чи вбудувати її у веб-сторінку, скопіюйте (внизу під заголовком Використати вправу) відповідні адреси. Вставте їх на блог та візитку.

Використання сервісу Tagxedo - Creator

ІнфоГрафіка

Draw.io – інструмент для створення діаграмм і блок-схем онлайн, які мають складну структуру. За допомогою онлайн сервиса Draw.io можно створювати:

  • Діаграми;
  • Моделювання на UML;
  • Вставлять в діаграму зображення;
  • Графіки:
  • Блок-схеми;
  • Форми

Інструкція роботи з Draw.io

Робота з сервісом Draw.io

Створення діаграми або графіка.

  • Завантажте сервіс [24]
  • Виберіть збереження на Гугл Диск. Далі Создать Новую диаграмму.
  • В вікні, що відкриється, вказати ім'я діаграми, переглянути шаблони і вибрати шаблон, що потрібно(можно шаблон не використовувати).
  • Натиснути кнопки Создать,Авторизуйтесь.
  • Зявиться середовище редактора і завантажеться вибраний шаблон.
  • Використовуючи інструменти редактора допрацювати діаграму.
  • В меню Файл вибрати Общий доступ вибрати Включить доступ по ссылке.
  • Скопіюйте посилання, яке розмістіть на візитку і блог.

Рефлексія на блозі Для цього:

  • перейдіть по посиланню - [25]
  • для того, щоб залишити свої коментарі, необхідно натиснути посилання ... коментарі. Ви побачите поля для напису коментарів.

Введіть текст коментаря.

  • В рядку Коментувати як виберіть Обліковий запис Google
  • Введіть логін і пароль, зайдіть в акаунт
  • Введіть символи з малюнку.

Створення віртуального плакату або газети

Допомога по роботі з сервисом WikiWall (wiki-стенгазета)

Створити віртуальну газету

  • Відкийте сервіс [26]
  • Натисніть кнопку Создать стенгазету.
    • Для вставки фото, малюнків натисніть пункт меню Картинка.
    • Для вставки тексту призначений пункт меню Тест.
    • Для оформлення використовуйте інструменти малювання.
    • Для збереження весій вибирайте пункт меню Версии.
      • Для перегляду газети натисніть пункт меню Смотреть.

5 день

Самостійна робота та рефлексія.

Прокоментувати візитки колег

Прокоментувати дописи блогів

  • Послідовність дій:
  1. за допомогою візиток колег на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
  2. ознайомитись з дописами в блогах колег, залишити коментарі до дописів, що вас зацікавили.
  • Розміщення інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).
  • Розміщення презентації (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
  • Онлайн анкети (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
  • Розміщення текстового документу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).

Рефлексія на блозі Для цього:

  • перейдіть по посиланню - [27]
  • для того, щоб залишити свої коментарі, необхідно натиснути посилання ... коментарі. Ви побачите поля для напису коментарів.

Введіть текст коментаря.

  • В рядку Коментувати як виберіть Обліковий запис Google
  • Введіть логін і пароль, зайдіть в акаунт
  • Введіть символи з малюнку.
  • Зліва в посиланнях блогу знайдіть Самооцінювання .. і оцініть знання набуті на тренінгу.

Для забезпечення курсу необхідні

Технічні засоби:

  • комп’ютер;
  • модем;
  • сканер;
  • навушники або колонки.

Програмні засоби:

  • програми для створення електронних презентацій;
  • текстовий редактор;
  • програма-броузер;
  • програвачі, що дозволяють відтворювати різноманітні мультимедійні файли;
  • програми для перегляду графічних зображень.

Необхідні ресурси


Презентации:

Блоги і ЖивойЖурнал

Приклади використання фотосервісів

Інформація про геосервіси

Онлайн офіси:

Веб - мікси:

Інші ресурси

Необхідні посилання