Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учителів предметників Жовтневого району (2 група), лютий 2015

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Терміни навчання

16.02.2015 - 30.03.2015

Слухачі курсу

Реєстрація учасників


Список cлухачів курсу

Куртова Світлана Сергіївна завдання тренінгу виконано

Галас Світлана Валеріївна завдання тренінгу виконано

Тамченко Анна Сергіївна завдання тренінгу виконано

Ганошенко Сергій Анатолійович завдання тренінгу виконано

Локазюк Ольга Сергіївна завдання тренінгу виконано

Красюк Анжела Миколаївна завдання тренінгу виконано

Дзядик Людмила Анатоліївна завдання тренінгу виконано

Єфанова Ірина Вікторівна завдання тренінгу виконано

Бєлая Тетяна Володимирівна завдання тренінгу виконано

Козлова Яна Володимирівна завдання тренінгу виконано

Хрушкая Вікторія Валеріївна завдання тренінгу виконано

Троценко Ольга.Анатоліївна. завдання тренінгу виконано

Кокарева Ирина Григорьевна завдання тренінгу виконано

Костенко Алла Михайлівна завдання тренінгу виконано

Пікалова Людмила Іванівна завдання тренінгу виконано

Тімофєєва Тетяна Вікторівна завдання тренінгу виконано

Самуляк Катерина Михайлівна завдання тренінгу виконано

Лавриненко Максим Володимирович завдання тренінгу виконано

Ляшенко Клара Михайлівна завдання тренінгу виконано

Костян Катерина Іллівна завдання тренінгу виконано

Надточий Юлія Віталіївна завдання тренінгу виконано

Міщук Антоніна Олександрівна завдання тренінгу виконано

Шаповал Яна Геннадіївна завдання тренінгу виконано



Pезультати виконання завданнь тренінгу

Мета тренінгу

  • ознайомлення вчителів з соціальними сервісами технологій Веб 2.0;
  • ознайомлення з можливостями використання мережевих технологій в педагогічній діяльності;
  • використання соціальних сервісів в проектній діяльності;
  • знайомство з запорізьким порталом ЗапоВікі;
  • розвиток інформаційної компетентності;
  • формування інформаційної культуру.

Тренер

Тренер: Бортнік Лариса Олександрівна

  • E-mail: larisabortnik@gmail.com
  • Тел.: 050-17-16-740, 063-30-95-127
  • Skype: larisabortnik


План тренінгу


План тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0 для учителів предметників Жовтневого району, лютий 2015"


Робота на тренінгу:

Перше заняття

Модуль 1

Знайомство з сервісами Веб 2.0.: Презентация "Сервисы Веб 2.0"
Приклади використання сервісів Веб 2.0 в освітній діяльності педагогічного працівника[1]

Модуль 2

Сервіси компанії Google.[2]
Основи роботи з поштою Gmail.
Правила віртуальної етики та віртуального спілкування.
Поняття логіну (ім’я користувача) та паролю.

Модуль 3

Робота з поштою Gmail.
Практична робота "Створення аккаунта Google"
Створення аккаунта Google

  1. Відкрити браузер.
  2. В адресний рядок ввести URL пошти Gmail gmail.com або перейти по посиланню.
  3. Увійти у свій аккаунт або створити новий обліковий запис.

Модуль 4

Знайомство с Вікі-проектами: ВікіОсвіта, ITEACH WIKI
Презентація "Технология ВикиВики".
Знайомство з порталом ЗапоВікі

Модуль 5

Робота на порталі ЗапоВікі
Практична робота "Реєстрація на ЗапоВікі"
Заборонені логіни при реєстрації:

  • використання числових логінів: 7245, 11 класс
  • використання довільного набору чисел та букв: 4ww3t6
  • використання довільного набору букв:АА, САПР, ДТёёёёёёёёё
  • використання назви школи, місцевості: Астраханская ОШ, Энергодар
  • використання двійних логінов: Иванов Сергей и Петров Иван
Реєстрація на порталі ЗапоВікі

Настройка параметрів користувача: псевдонім (для підпису), формат дати.

Основні вкладки на ЗапоВікі, знакоймство з разділом "Спецстраницы"

Модуль 6

Поняття е-портфоліо вчителя.
Приклади створення портфоліо на різних платформах (Вікі, блоги, сайти тощо).
Практична робота "Створення вікі-візитки (е-портфоліо) на порталі ЗапоВікі."
Обов'язкова інформація

  • Прізвище Імя По батькові
  • навчальний заклад
  • посада
  • контактна інформація:телефон, e-mail, тощо

Правила створення вікі-візитки учасника порталу ЗапоВікі


Створення розділів різного рівня:

==Раздел 1==
==Раздел 2==


Створення посилання на візитку учасника

  • на цій сторінці (сторінці тренінгу) у розділі Слухачі курсу, знайти своє прізвище (за вказівкою тренера) і натиснути навпроти розділі Слухачі курсу кнопку "Править"
  • дотримуючись вказівок тренера, зробити посилання виду: [[Участник:логин|Фамилия Имя Отчество]]


Зовнішні та внутрішні посилання
Створення посилання:

  • на [[Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учителів предметників Жовтневого району (2 група), лютий 2015]] зі своєї візитки
  • на власну візитку зі сторінки Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учителів предметників Жовтневого району (2 група), лютий 2015
  • на власну візитку з відповідного розділу Виртуальное МО учителей...
  • на сторінку Виртуальное МО учителей... зі своєї візитки
  • на школу з розділу Визитки школ


Завантаження фотографії на ЗапоВікі.

  • Підготувати фотографію
  • Задати унікальне ім'я: Portret_Ivanova_Sergej_21_03_2011
  • Загрузити фото на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участник]]
    Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі
  • Дотримуючись вказівок тренера, вставити фотографію на свою візитку, настроїти параметри (размір, розташування, підпис)


Поняття Категорії.

  • [[Категория:Участник]]
  • [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]


Друге заняття

Модуль 1

Відеосервіси. Відеосервіс YouTube.Y
Практична робота. Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки.

  • знайти в Мережі відеоролік, пов’язаний з фаховою темою;
  • завантажити ролик на комп`ютер;
  • створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі:[URLроліку НазваРоліку];
  • вбудувати ролік на вікі-візитку, вказавши запис: <mediaplayer>URLроліку</mediaplayer>;
  • вставити до візитки у розділ Відеороліки

Інструкція

Модуль 2

Сервіси для створення карт знань
Практична робота. Створення карти знань Презентація "Карти знань"

Створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us (згідно Вашего фахового предмету.

  • Зайдіть на сайт http://bubbl.us/
  • натиснути кнопку StartBrainstorming;
  • використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу вашого предмету в школы;
  • зберегти схему у вигляді файлу малюнку c розширенням JPEG, натиснувши на кнопку Export;
  • завантажити файл-схему до ЗапоВікі як зображення, в Описании додайте [[Категория: Изображения:Карты знаний]]
  • Вставьте карту в свою візитку, у розділ Карта знань.

Інструкція

Модуль 3

Сервіси для створення закладок
Практична робота. Знайомство з сервісами Symbaloo, БобрДобр та Рearltrees

  • зареструватися на сайті Symbaloo;
  • знайти 5-6 цікавих сайтів, створити веб - мікс;
  • відкрити доступ до веб-міксу, посилання на веб - мікс розмістити на своїй вікі-сторінці;
  • Знайдіть 3-4 цікаві статті по вашій методичній темі и помістить на них посилання у розділі Мої закладки своєї візитки.

Інструкція Symbaloo

Приклади закладок на сервісі Рearltrees.com

Модуль 4

Сервіси для створення хмари слів
Програма Tagxedo - Creator Презентація-інструкція
Практична робота. Створення хмарки слів.

  • Створити хмарку слів з фахового предмету.
  • Зберегти хмарку у вигляді файлу малюнку.
  • Завантажити файл-хмарку до ЗапоВікі як зображення, в Описании додайте категорію Изображение:Облако слов
  • Вставьте хмарку в свою візитку, у розділ "цікаві сучасні сервіси".
  • Вставити хмарку слів як посилання на власну візитку на порталі Заповікі.

Інші сервіси для створення хмари слів:
Worditout,
Tagul Інструкція Tagul
Imagechef

Модуль 5

Фотосервіси
Знайомство із мультимедійними сервісами - Социальные сетевые сервисы для хранения мультимедийных ресурсов
Практична робота. Створення фотоальбома.

  • В службах Google оберіть Фотознімки.
  • Натисніть кнопку Додати фотографії, завантажити 5-10 фотографій до альбому. Ввести назву фотоальбома. Натисніть кнопку Готово.
  • Натиснути кнопку Поділитися, у полі Кому - обрати Для всіх. Знову Натиснути кнопку Поділитися.
  • Вставити до візитки у розділ Фотоальбом посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі [URLфотоальбому Назва Фотоальбому]

Cоздание фотоальбома в Google+

Модуль 6

Геосервіси
Знайомство с сервісом Панорамио.
Практична робота:

  • Зайдіть на сайт Панораміо та знайдіть фотографію будь-якого екскурсійного об'єкта Запорізького краю (наприклад, Кам'яної могили)
  • Розмістить зовнішне посилання в розділі Робота з геосервісами з посиланням "Фото".
  • Зайдіть на сайт ВікіМапія

приклад пошуку

  • Розмістить зовнішне посилання в розділі Посилання на координати:
Питання: Відповідь: Посилання на фото: Посилання на координати:
Де в нашому місті знаходиться пам'ятник _______? ... ... ...


Третє заняття

Модуль 1

Сервіс для роботи з документами: Google-диск
Для розміщення матеріалів використовують соціальний сервіс Google для роботи с документами.

Можливі 2 варіанти роботи по розміщенню власного документа:

  1. Завантаження вже існуючого документа
  2. Створення документа в самому сервисі Гугл

Cтворення документа:

  • Перейдіть на сайт - http://www.google.com/ і увійдіть під своїм акаунтом
  • Далі знаходимо розділ Диск та переходимо в нього
  • Натискаємо кнопку Создать далі Документ
  • Вводимо текст, використовуючи інструменти вбудованого редактора
  • Натискаємо кнопку Предоставить доступ та обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка, потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
  • Натискаємо кнопку Сохранить
  • Вставляємо посилання у власну візитку в розділ Мої документи

Завантаження документа:

  • Перейдіть на сайт - http://www.google.com/ і увійдіть під своїм акаунтом
  • Далі знаходимо розділ Диск та переходимо в нього
  • Натискаємо кнопку Завантажити далі Файли. Обираємо потрібний файл.
  • Натискаємо кнопку Предоставить доступ та обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка, потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
  • Натискаємо кнопку Сохранить
  • Вставляємо посилання у власну візитку в розділ Мої документи

Модуль 2.

Створення онлайн анкети в Google-диску
Практична робота. Створити онлайн-анкету для перевірки знань учнів з теми або онлайн анкету для батьків та прикріпити посилання на свою сторінку в ЗапоВікі Google Docs
Приклади он-лайн анкет:

Заповнити анкету

Модуль 3.

Розміщення документів на Google-диску:
Практична робота:

  • Завантажити конспект урока з фахового предмету.
  • Завантажити презентацію з фахового предмету.

Модуль 4.

Сервіс для створення інтерактивних вправ http://learningapps.org Інструкція для роботи з сервісом
Практична робота. Створення інтерактивної вправи.

  • Використовуючи сервіс http://learningapps.org створити інтерактивну вправу з фахового предмету.
  • Розмістити посилання на інтерактивну вправу у власній візитці на порталі Заповікі у розділ "Цікаві сучасні сервіси"

Модуль 5.

Створення онлайн кросвордів Фабрика кросвордів.
Практична робота. Створити он-лайн кросворд з фахового предмету.

  • Розмісти посилання на кросворд у власну візитку на порталі Заповікі у розділ "Цікаві сучасні сервіси"

Модуль 6.

Інфографіка Приклади інфографіки

Практична робота. Створити інфографіку за допомогою сервіса http://www.easel.ly/ або http://piktochart.com/


Четверте заняття

Модуль 1

Створення віртуального плакату / газети
Приклади газет, створених на http://wikiwall.ru/

Інструкція по роботі с сервісом WikiWall


Практична робота. Створити газету за допомогою сервісів http://wikiwall.ru/ або http://edu.glogster.com/

  • Вставити посилання на газету у власну візитку на Заповікі.


Модуль 2

Блоги. Види блогів. Служба Blogger.
Приклади блогів:


Інструкції по створенню блогів:


Практична робота. Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com.

  • увійти до власного аккаунту Гугл (наприклад, через електронну пошту);
  • перейти до блогосфери: Ещё - Все продукты - Blogger;
  • зареєструвати блог;
  • увійти до блогу, створити 1-2 повідомлення;
  • зробити в візитці учасника на ЗапоВікі зовнішні посилання на блог.

Створення блогу



Практична робота. Налаштування блогу. Створення статичних сторінок

  • змінити дизайн блогу через керування гаджетами та зміну шаблону блогу;
  • змінити структуру блогу, додавши 2-3 статичні сторінки.

Створення статті


Практична робота. Зміна дизайну та структури блогу Надати блогу унікального оформлення за рахунок застосування дизайну та шаблону.

  • перейти до сторінки керування блогом;
  • перейти за посиланням Настроить (під картинкою-представленням блогу);
  • обрати шаблон та його різновид на вкладинці "Шаблон";
  • обрати зображення для тла блогу на вкладинці "Фон";
  • обрати дизайн блогу на вкладинці "Дизайн";
  • задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, бокових панелей, що використовуються, зокрема) на вкладинці "Регулировка ширины";
  • задати характеристики тексту та тла елементів блогу за допомогою можливосьей вкладинки "Дополнительно";
  • застосувати здійснені зміни натисканням на кнопку "Применить к блогу";
  • перейти за посиланням "Назад к Blogger".

Детальну інструкцію див. в занятті Зміна дизайну блогу. Вставка гаджету


Практична робота. Робота з гаджетами. Додати до блогу та налаштувати 2-3 гаджети:

  • перейти до сторінки керування блогом;
  • перейти за посиланням "Дизайн";
  • натиснути посилання "Добавить гаджет" у потрібному місці;
  • обрати тип гаджету, який додається (пропонується найперше додати гаджети "Показ слайдов", "HTML/JavaScript", "Список ссылок";
  • заповнити шаблон гаджету, використати при заповненні
    • "Показ слайдов" - фотоальбом Picasa, якщо вказане ім’я користувача Гугл, а альбоми мають статус "Для всех в Интернете", то перелік альбомів для слайд-щоу буде запропонований автоматично;
    • "HTML/JavaScript" - використати для вбудовування певного відеороліку; врахувати, що ширина гаджету приблизно дорівнює 200px, отже є потреба змінити відповідним чином код роліку;
    • "Список ссылок" - використати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти з предмету, кожний сайт додавати, вказуючи його URL та назву;
  • додати ще будь-який гаджет (за власним вибором), налаштувати його.


Практична робота. Будування е-портфоліо на блозі.

  • Створити додаткові розділи на блозі.


П`яте заняття

Модуль 1

Практична робота. Робота з блогом.

  • Розмістити відеоролики на сторінках блогу (як посилання, вбудований).
  • Розмістити інтерактивні вправи сервісу Learningapps на сторінках блогу (як посилання, вбудований).
  • Розмістити презентації (як посилання, вбудована).
  • Розмістити текстові документи (як посилання, вбудований).
  • Розмістити анкету (як посилання, вбудована).
  • Прокоментувати дописи блогів колег.

Послідовність дій:

  1. за допомогою візиток колег на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
  2. ознайомитись з дописами в блогах колег, залишити коментарі до дописів, що вас зацікавили.

Як створити анкету та розмістити її на блозі

Модуль 2

Використання можливості обговорення на ЗапоВікі.
Практична робота. Обговорення візиток учасників.

  • перейти за посиланням з візитки до сторінки тренінгу
  • відкрити в новій вкладці візитки колег, передивитись їх
  • перейти до вкладки обговорення, в режимі правки додати коментар щодо візитки
  • підписати коментар за допомогою кнопки панелі інструментів "Ваша подпись и момент времени", зберегти сторінку

Увага!. При одночасному редагуванні сторінок можливий конфлікт правок, тому треба уважно ставитися до повідомлень системи під час збереження сторінки. Додатково: про конфлікт правок.

Модуль 3

Практична робота. Рефлексія.
Колективна робота з текстовим документом. Моё впечатление о Веб 2.0

Необхідні ресурси

Презентації:

Блоги та Вікі-сторінки:

Приклади використання фотосервісів:

Інформація про геосервіси:

Документи Google:

Необхідні посилання