Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учнів, ЗЗОШ № 51, Хортицький район (2017-2018)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Мета тренінгу:

формування важливої складової інформаційної культури сучасних учнів — знань та вмінь, необхідних для повноцінного та ефективного використання світового інформаційного простору.

Мета курсу досягається насамперед через оволодінням практичних навичок та теоретичної бази знань використання соціальних сервісів для вдоволення повсякденних потреб у навчально-пізнавальній діяльності учнів. В межах спецкурсу розглядаються принципи організації учбових мережених спільнот, засоби організації колективної діяльності учнів.

Завдання тренінгу:

розвинення в учнів уміння знаходити й систематизувати необхідну інформацію, спілкуватися за допомогою електронних засобів обміну інформацією, використовувати й самостійно освоювати сучасні програмні засоби, формування в учнів теоретичної бази знань, необхідної для подальшого самостійного освоєння Інтернет-простору, та зрештою, розширення світогляду учнів.

Теоретичні знання:

  • спільний пошук та зберігання інформації;
  • створення та спільне використання медіа-матеріалів;
  • спільне створення та редагування гіпертекстів;
  • використання геосервісів;
  • спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
  • спільне редагування і використання карт та схем.

Практичні навички:

  • навчитися створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
  • навчитися спілкуватися за допомогою блогів та Живого Журналу (ЖЖ);
  • навчитися ефективно використовувати пошукові машини та сервіси для створення закладок;
  • навчитися працювати в геосервісах;
  • навчитися спільно створювати та редагувати карти та схеми;
  • навчитися розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
  • навчитися працювати в on-line офісах та календарях;
  • навчитися створювати власні мережеві Web-проекти з використанням сучасних технологій.

Вчитель (тренер)

Горчакова Олена Михайлівна

Учасники тренінгу

10 клас

І група


1 Гасратова Лейла

2 Голубничий Ярослав

3 Заботин Роман

4 Маханько Марія

5 Дзежик Ірина

6 Каменьок Ольга

7 Еспєров Артем

8 Cенічкіна Елизавета

9 Матвєєва Анастасія

10 Деркач Арина

11 Лукиянчук Артем


ІІ група


1 Пономаренко Наталія

2 Панкова Милана

3 Шафорост Владислав

4 Якімцев Олександр

5 Сисой Наталія

6 Рябік Даша

7 Поліщук Ольга

8 Русєва Олександра

9 Момот Олексій

10 Опанасенко Аліна

11 Василенко Олег

Практичні завдання тренінгу

1. Створення візитки участника

  • ПІБ
  • Місце навчання
  • Контактні дані
  • Додаткова інформація
  • ПІБ вчителя
  • В кінці візитки обов'язково прописуємо [[Категория:Участник]] [[Категория:Ученик]] [[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для учнів‏‎]]

Довідка Вікі

Використання кольорів на Вікі

2. Обговорення
Вам необхідно зайти на візитки своїх однокласників та в розділі Обсуждение залишити свої комментарії. Не забудьте підписати їх. (Для цього в кінці запису треба додати символи ~~~~).

3. Створення посилань
Зовнішнє посилання - Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №51

Внутрішнє посилання - Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учнів, ЗЗОШ № 51, Хортицький район (2017-2018)|Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учнів, ЗЗОШ № 51, Хортицький район (2017-2018)

Участник:Vem|Вчитель: Горчакова Олена Михайлівна


На сторінці тренінгу створити внутрішнє посилання свою візитку

4. Робота з таблицями

На своїй сторінці створити таблицю з розкладом уроків.

Розклад уроків

Час Понеділок Вівторок Середа Четвер П'ятниця
08.30-09.10
09.20-10.00
10.20-11.00
11.20-12.00
12.10-12.50
13.00-13.40
13.50-14.30
15.00-15.40

5. Зображення
Завантаження фотографії на ЗапоВікі:
a) підготувати фотографію
b) задати унікальне і'мя: Portret_Ivanov_Sergej_12_10_2016
Помощь: Таблиця рекомендованих назв зображень, що завантажуються
c)Завантажте фото на ЗапоВікі с категорією[[Категория:Участник]]
Допомога: Правила загрузки фотографий на ЗапоВики
d)Додати фото у свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис)

6. Створення календарю важливих подій на найближчий місяць

  • Ознайомтесь з різними видами мережних календарів в розділі - Онлайн-календари
  • Ознайомтесь з підручником по роботі в Гугл - Учебник
  • Зареєструйтеся в календарі Гугл
  • Зайдіть в свій аккаунт та створить календар – Календар _ Прізвище _ ім'я
  • При заповненні даних о Календарі в розділі - Доступ для всех: виберіть - Открыть всем доступ ко всей информации в этом календаре. Це дозволить усім учасникам познайомиться зі вмістом Календаря
  • В календарі виберіть потрібний місяць
  • Напишіть: в який день які заходи ви плануєте відвідати
  • Розмістіть у своїй візитці посилання на календар. Для цього:
    • В настройках календаря перейдіть в розділ «Адрес календаря», скопировать ссылку на календарь
    • Натисніть значок "HTML"
    • В вікні яке з’явилося нажміть «средство для настройки».
    • Скопіюйте вказаний HTML код
  • Перевірте коректність роботи посилання.

7. Карти знань
Карти знань - спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем.В російських перекладах термін може звучати по-різному - карти розуму, карти разуму, карти пам'яті, інтелект-карти, майнд-мепи.

У цьому завданні ви навчитеся використовувати сервіс для створення карти знань. Вам необхідно:

  • Ознайомиться з існуючими сервісами для створення карт знань, використовуючи статтю
  • Зареєструватися на одному з сервісів
  • Створити карту знань по улюбленому шкільного предмету (оцінюватися будеть наповнюваність і складність структури карти знань)
  • Зберегти створену карту знань у себе на жорсткому диску
  • Викладіть свою карту знань на візитку (Завантажте на ЗапоВікі даний файл як зображення, ім'я файлу

например Kartaznaniu_Kararush_Natalia_27december2014, в Описании вставьте [[Категория:Изображение:Карты знаний]])

8. Хмара тегів

  • Ознайомитися зі статтею Сервисы_создания_облака_слов
  • Створити хмару слів на одному з сервісів. У хмарі тегів заховати ім'я улюбленого письменника (ім'я письменника не повинно зустрічатися в хмарі).
  • Викласти хмару на свою візитку, вказавши ім'я свого улюбленого письменника.

9. Написання колективної статті
Напишіть свою думку з питання: Безпечний Інтернет - можливо?! Не забудьте їх підписати. (Для цього в кінці запису треба додати символи ~~~~).

10. Плейкаст
Використання сервісу Playcast - листівка нашого часу.
Плейкаст - оригінальний спосіб виразити себе в Інтернеті, поділитися своїми думками і настроєм, зробити подарунок своїми руками, привітати друзів. З'єднайте в єдине творіння вірші, фотографію, музику - і отримаєте свій унікальний маленький шедевр - оригінальну листівку.

Створити привітальну листівку до будь-якого свята:

  • Знайти в мережі Інтернет зображення і музичний супровід для своєї майбутньої листівки.
  • Зареєструйтеся на сервісі Плейкаст (http://www.playcast.ru/).
  • Перейти на вкладку "Моя сторінка".
  • Завантажити файли з зображенням і музикою.
  • Створити плейкаст і відправити листівку на електронну адресу вчителя irinamex5@gmail.com, не забудьте вказати ім'я вчителя та адреси сайтів джерел файлів.
  • Додати посилання на створену листівку собі у візитку.
  • Перегляньте листівки своїх однокласників.

11. Мультимедійні сервиси
Ознайомтеся з мультимедійними сервісами - Социальные сетевые сервисы для хранения мультимедийных ресурсов

Завдання: створити фотоальбом видатних українських вчених, використовуючи веб-альбоми Picasa.[1]

  • Знайти в Internet і зберегти на своєму комп'ютері 10-15 портретів видатних українських вчених;
  • Перегляд веб-альбомів, виконати перший вхід (вказати пароль);
  • Створити новий альбом, дати йому назву, завантажити портрети в альбом;
  • Надати доступ до альбому (встановити його загальнодоступним);
  • Додати у візитку посилання.
Социальные геосервисы

- сервисы сети Интернет, которые позволяют находить, отмечать, комментировать, снабжать фотографиями различные объекты в любом месте на изображении Земного шара с достаточно высокой точностью. используются реальные данные, полученные с помощью околоземных спутников.
Вам необходимо:

  • Ознакомится с существующими геосервисами, используя статью
  • Ознакомиться с геосервисом ВикиМапия
  • Зарегистрируйтесь на сервисе ВикиМапия
  • Найдите на карте объекты своего региона, отметьте их и прокомментируйте.

В строке поиска укажите название своего населенного пункта, а затем увеличивая масштаб, ищите свой ​​объект. Если он не замечен, заметьте. Кликните по нему, откроется окно, в котором можно ввести комментарий, посмотреть координаты в верхнем правом угле.

  • Ссылки на 5 различных объектов разместите на своей визитке


12. Робота з відеосервісами
Пошук відео, створення посилання на відеоролик, вбудовування відеоролика на вікі-сторінці.

  • Зайдіть на сервіс YouTube
  • Знайти відеоролик, пов'язаний з темою "Історія розвитку обчислювальної техніки";
  • В режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку ролика у форматі [URLроліку НазваРоліку];
  • В режимі редагування вбудувати ролик у візитку, вказавши запис :<mediaplayer> URLроліку </mediaplayer>;
  • Зберегти сторінку візитки.

Завантажити ролики з youtube - Якщо ви знаходитесь на самому сайті YouTube, то просто до адреси ролика додайте "ss"

13. Створення онлайн кросвордів
Створити он-лайн кросворд на будь-яку тему з інформатики.Фабрика кросвордів

Спочатку необхідно зареєструватися (хоча це не обов'язково), але якщо зареєстрований користувач - є можливість правити роботу.

Додати посилання на кросворд у власну візитку.

Сервіс інтерактивних вправ Learningapps

Фотосервіси Мережі. Створення фотоальбомів.

Завдання: створити фотоальбом, використовуючи Google-фотоальбом

Послідовність дій:

  1. знайти в Мережі та зберегти на власному комп’ютері 10-15 фотографій або завчасно підготувати інші фото, що мають бути розміщені в Мережі;
  2. перейти до [2], виконати перший вхід (вказати пароль);
  3. створити новий альбом, дати йому назву, завантажити фото до альбому;
  4. надати доступ до альбому глядачам (встановити його загальнодоступним);
  5. вставити до візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі;

Фотосервіси Мережі. Створення колажу. Фотоколаж

Приклади:

Соціальні геосервіси

- сервисы сети Интернет, которые позволяют находить, отмечать, комментировать, снабжать фотографиями различные объекты в любом месте на изображении Земного шара с достаточно высокой точностью. используются реальные данные, полученные с помощью околоземных спутников.
Вам необходимо:

  • Ознакомится с существующими геосервисами, используя статью
  • Ознакомиться с геосервисом ВикиМапия
  • Зарегистрируйтесь на сервисе ВикиМапия
  • Найдите на карте объекты своего региона, отметьте их и прокомментируйте.

В строке поиска укажите название своего населенного пункта, а затем увеличивая масштаб, ищите свой ​​объект. Если он не замечен, заметьте. Кликните по нему, откроется окно, в котором можно ввести комментарий, посмотреть координаты в верхнем правом угле.

  • Ссылки на 2 различных объекта разместите на своей визитке (например: школа, дом)


Маршрут на Гугл Картах

Дорога додому

Форми Google

Тест_6_клас

Створити он-лайн кросворд на будь-яку тему з інформатики

Фабрика кросвордів

Cервіс Symbaloo

Корисні посилання

Linoit - сервіс для створення заміток

Мої тези

Інфографіка

Piktochart easel canva

Інтелект-карта

Сacoo Cacoo - інструкція

Пазли

JigsawPlanet

Інтерактивний плакат

Glogster
Приклад 1 Приклад 2 Бібліотека
Проект_Інтерактивний плакат_Міжпредметні_зв'язки


Блоги. Види блогів. Служба blogger.

Приклади блогів:

Послідовність створення блогу на Blogger

Покрокова інструкція створення блогу на Bloggere

Інструкція по створенню блогу на Blogger

Інформети на блог (календарі, годинники)

Віджети на блоги і сайти (календарі, годинники, падаючі сніжинки)

Завдання 2. Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com.

Приклади блогів:

Створення блогу за допомогою Google-сервісу https://www.blogger.com:

Умова завдання:

Акаунт на Гуглі (обов'язково)

1. Увійти до власного аккаунту Гугл (наприклад, через електронну пошту)

1.1. Завантажити головну сторынку серверу Google

1.2. Верхній правий кут кнопка Войти

Реєстрація блогу

2. Перейти до блогосфери: верхній правий кут Приложения Google - Ещё - Все продукты - Blogger

3. Кнопка Створити блог

4. Зареєструвати блог

Зверни увагу!

5. Увійти до блогу

Налаштування блогу. Тема

6. Оберіть в налаштуваннях блогу меню Тема. Задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, бокових панелей, що використовуються, зокрема) на вкладинці "Регулировка ширины". Задати характеристики тексту та тла елементів блогу за допомогою можливосьей вкладинки "Дополнительно" та додаткові параметри.Застосувати здійснені зміни натисканням на кнопку "Применить к блогу". Перейти за посиланням "Назад к Blogger"

Зверни увагу!

Налаштування блогу. Дизайн

7. Змініть дизайну блогу через керування гаджетами блогу

8. Зміна структури блогу, додавання статичних сторінок

Зверни увагу! ДЕТАЛЬНА ІНСТРУКЦІЯ: Відеоурок

The media player is loading...

Робота з гаджетами:

  1. перейти до сторінки керування блогом;
  2. перейти за посиланням "Дизайн";
  3. натиснути посилання "Добавить гаджет" у потрібному місці;
  4. обрати тип гаджету, який додається (пропонується найперше додати гаджети "Показ слайдов", "HTML/JavaScript", "Список ссылок";
  5. заповнити шаблон гаджету, використати при заповненні
  6. "Показ слайдов" - фотоальбом Picasa, якщо вказане ім’я користувача Гугл, а альбоми мають статус "Для всех в Интернете", то перелік альбомів для слайд-щоу буде запропонований автоматично;
  7. "HTML/JavaScript" - використати для вбудовування певного відеороліку; врахувати, що ширина гаджету приблизно дорівнює 200px, отже є потреба змінити відповідним чином код роліку;
  8. "Список ссылок" - використати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти з предмету, кожний сайт додавати, вказуючи його URL та назву;
  9. додати ще будь-який гаджет (за власним вибором), налаштувати його

Сервіс MyHistro

У цьому завданні ви навчитеся використовувати сервіс для сторітеллинга з прив'язкою до географічних картам. Вам необхідно:

Ознайомиться з сервісом MyHistro, використовуючи:

Сервіс MyHistro

Інструкція MyHistro

«MyHistro» – совместное создание хронологических презентаций

Как создать свою «цифровую историю» путешествия в сервисе MyHistro The media player is loading...

«Україна – унікальна, Україна – надзвичайна. Україну свою пізнаю»

Вибираючи місця для подорожі багато хто з нас мріє про далекі, багаті та живописні країни. А надзвичайне, прекрасне, унікальне, знаходиться поруч з нами. В Україні є тисячі мальовничих, дивних краєвидів вишуканої вроди, цінні історичні надбання наших предків, про які багато хто з корінних жителів, не говорячи вже про закордонних туристів, навіть не знають.
Завдання:
1) Обрати регіон України (занести дані у таблицю «Україна – унікальна, Україна – надзвичайна. Україну свою пізнаю»)
2) Створити використовуя сервіс MyHistro власну віртуальну подорож по регіону за допомогою фотографій, тексту і відео і відображення їх на карті (історія повинна містити не менше 10 подій)
Приклад: Запоріжжя==Сервіс Kizoa
== У цьому завданні ви навчитеся використовувати сервіс для створення фотогалереї, фотоколажу, слайд-шоу. Вам необхідно:

Ознайомиться з сервісом Kizoa, використовуючи:

Сервіс Kizoa

Інструкція Kizoa The media player is loading...

ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ

Web сервіси для освіти

Оціночна таблиця

10 клас